Vegyes A kommunikációs vezetõk felemelkedése |
|
|
2009. július 17. péntek, 03:00 |
Az elmúlt 12 hónap gazdasági bizonytalansága magával hozta a vállalati kommunikációs vezetők szerepének felértékelõdését. A kommunikációs vezetők felemelkedése című évente elvégzett kutatás alapján – melyet a Weber Shandwick nemzetközi pr ügynökség a Spencer Stuarttal, a világ egyik vezető HR tanácsadó vállalatával és a KRC Research-csel közösen készít el – a globális kommunikációs vezetők¹ (CCO-k) 58 százaléka jelent közvetlenül a vállalat vezérigazgatójának, szemben a múlt évben mért 48 százalékkal.
|
Bővebben...
|
A válság túlélésének kódja: CRM |
|
|
2009. július 15. szerda, 03:00 |
A háborúban a fegyver a legkelendõbb árucikk. A túlélés legmodernebb fegyvere pedig nem más, mint a CRM. A hazai vállalatok valljuk be egy kicsit elkényelmesedtek az elmúlt 10 évben. Ha elvesztettek egy-egy vevõt nem történt semmi baj. Ahogy a híres mondás is hangzik: VAN MÁSIK!
|
Bővebben...
|
A folyékony kenyérben élő siker – avagy karriertanácsok egy korsó sörben |
|
|
2009. július 14. kedd, 03:00 |
Elgondolkozva ülök egy korsó sör mellett a kedvenc sportbáromban.
|
Bővebben...
|
Magyar diák nyerte a Google fotópályázatát |
|
|
2009. július 01. szerda, 03:00 |
A Google Photography díjat Halász Dániel nyerte, akinek képeit a londoni Saatchi Galériában fogják kiállítani. A 82 országból több mint háromezer nevezés érkezett.
|
Bővebben...
|
Hódítanak a videómegosztó portálok |
|
|
2009. június 26. péntek, 03:00 |
Egyelőre a TV nézéstől nem vesznek el időt Magyarországon, 2008 végén már több mint 650 ezren néztek rendszeresen online videó tartalmat – derül ki a GKIeNET – T-Home – T-Mobile Jelentés az internetgazdaságról 2009. májusban közzétett kutatásából. Az interneten keresztüli videó tartalom fogyasztása egyre népszerűbb, így a világban is megjelentek a domináns szereplők – de ezek mellett a hazai videómegosztó szolgáltatásoknak is kiemelt szerep jut. A videómegosztók a mozgóképes tartalom keresőmotorjaivá is vállnak.
|
Bővebben...
|
Nyári kampány Budapestnek |
|
|
2009. június 25. csütörtök, 03:00 |
Új célcsoportokat szólítana meg az állami marketingszervek és turisztikai szolgáltatók közös nyári Budapest-kampánya. A Cultural Adventure pezsgő, szórakoztató nagyvárosként mutatja be a fővárost.
|
Bővebben...
|
Milyen megoldások vannak az írott sajtó válságára? |
|
|
2009. június 22. hétfő, 03:00 |
Léteznek megoldások az írott sajtó válságára - hangzott el az Újságok Világszövetsége (AMJ) nevű szervezet tanácskozásán a Spanyolországban. Dél-afrikai, amerikai és dél-koreai példák. Az MTI arról számol be, hogy a barcelonai „A papír alapú sajtó hatalma” címmel folyó konferenciát azért szervezték, hogy cáfolják a sajtó sokak által bejelentett halálát, és hogy a válságból kimutató stratégiákat dolgozzanak ki.
|
Bővebben...
|
A Kossuth a legforgalmasabb! |
|
|
2009. június 17. szerda, 03:00 |
Tíz híres magyarról elnevezett utcát vizsgálva egyértelműen kitűnik a Kossuth Lajosról elnevezett közterületek fölénye, a turini remete Rákóczit és Széchenyit előzi meg a forgalomnagyság szerinti képzeletbeli dobogón. Az Outdoor Mapping a Szonda Ipsos közterületi kutatásainak egyik digitális pillére, amely utak, útszakaszok forgalmi és Reach adatait teszi elemezhetővé.
|
Bővebben...
|
Börtönbe kerültek a sztárok |
|
|
2009. június 15. hétfő, 00:00 |
Több hazai híresség – Farkasházy Teddy, Müller Attila, Kefir, Leo, Csordás Tibi, Lui, Palcsó Tamás – hűvösre került. Szerencsére csak az Élménybirtok-Médiaválogatott tagjaként az ismert emberek egy barátságos focimérkőzés miatt mentek a börtönbe.
|
Bővebben...
|
Indul a Microsoft új keresője |
|
|
2009. június 11. csütörtök, 23:00 |
Jövő szerdán indul a Microsoft új keresője. A Bing utazáskor, vásárláskor és helyi üzletek keresésekor segítene leginkább, és barátságosabb lenne a Google-nél.
|
Bővebben...
|
|
310 millió eurót hozhat az UEFA Bajnokok Ligája döntő |
|
|
2009. június 03. szerda, 05:00 |
110 millió euró jár az UEFA Bajnokok Ligája szerdai döntőjében győztes csapatnak. Ez a meccs mintegy 310 millió euró profitot jelenthet az európai gazdaság számára – derül ki a MasterCard, a verseny hivatalos főszponzorának megbízásából készült kutatásból.
|
Bővebben...
|
Mobil vagy vezetékes? |
|
|
2009. május 20. szerda, 05:00 |
A mobil távközlési hirdetések hatásosabbak, mint a vezetékesek
A z elmúlt egy év távközlési kampányairól megállapítható, hogy a mobil távközlési termékek és szolgáltatások jobban aktivizálnak, mint a vezetékes távközlés hirdetései. A kampányokat észlelők körében a tavaly márciustól mért kampányoknak 57%-os volt az azonosítási aránya, míg a távközlésnek 72%. Ennek a fő oka, hogy a távközlési szektor hirdetőinek markáns arculatát, megjelenését, színvilágát olyannyira sikerült megismertetni az emberekkel, hogy a konkrét márka, termék kitakarásától függetlenül felismerik a kampányt. A Business Superbrands-díjas Szonda Ipsos közterületi hatékonyságot mérő rendszere, a POSTerTEST távközlési szektorába a mobil távközlési, az internet, a kábelszolgáltató, a távközlési készülék és a vezetékes távközlés hirdetések tartoznak. |
Bővebben...
|
Alföldi-féle tankönyvek |
|
|
2009. május 18. hétfő, 05:00 |
Csaknem egymillió diák, a magyar lakosság mintegy tizede tanult eddig az idén 70 éves Alföldy Jenő nagy sikerű irodalomkönyv-sorozatából
70. születésnapja alkalmából köszöntötték kollégái, barátai Alföldy Jenőt, a Nemzeti Tankönyvkiadó nagysikerű szerzőjét. A korábban érdemes tankönyvíró címmel kitüntetett szerző irodalomkönyvei tucatnyi kiadásban, mintegy hárommillió példányban jelentek meg, melyekből eddig közel egymillió felső tagozatos diák tanulta a magyar irodalmat. |
Bővebben...
|
Bűnmegelőzési reklámok Miskolcon |
|
|
2009. május 13. szerda, 05:00 |
Az év végéig minden nap bűnmegelőzési reklámszpotok lesznek láthatók a miskolci Búza téri buszpályaudvaron A rendőrség a zsebtolvajlás és gépkocsi-feltörések megelőzése érdekében rövid videószpotokkal hívja fel a megelőzés fontosságára az utazóközönség figyelmét Miskolcon, a frekventált Búza téri buszpályaudvaron. A kezdeménye zés öt témakörben szolgáltat információt a polgároknak - közölte az MTI-vel Dobi Tamás, a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Rendőr-főkapitányság sajtóreferense. |
Bővebben...
|
„Van más megoldás mint a banner és a gerilla” |
|
|
2009. május 12. kedd, 05:00 |
Interjú Karányi Danival és Mátrai Mikivel Első ügyfelével szerezte az első első díját a Hipnózis Kreatív Reklámversenyen a Friendly Digital Advertising. A tavaly ősszel alakult ügynökséget Karányi Dani zenész és Mátrai Miki fotós alapította, és rögtön egy Microsoft-megbízással kezdték az ügynökségi létet.
|
Bővebben...
|
Befürödtek a balatoni szállodák? |
|
|
2009. május 11. hétfő, 09:08 |
Óriási bajban a balatoni szállodák
A balatoni szállásadók és vendégfogadók hasonlóan a szállodákhoz, szinte egyöntetűen úgy vélik, talán sohasem volt ennyire kiszámíthatatlan, milyen lesz az idei főszezon. |
Bővebben...
|
Szakadnak az ügynökségi bevételek |
|
|
2009. május 11. hétfő, 05:00 |
Tetőzhet a válság
Mind a négy nagy globális ügynökségi hálózat bevételei estek 2009 első negyedévében: a legcsúnyábban az Omnicomnál, ahol a bevételek 14 százalékkal maradnak el a tavalyi év hasonló időszakától. Aki egyáltalán jósolni mer, jövő nyárra várja a kilábalást.
A héten mind a négy nagy globális ügynökségi hálózat nyilvánosságra hozta a 2009 első negyedévére vonatkozó szomorú bevételi adatokat. Ez a négy hálózat uralja a magyar kommunikációs – ATL-, BTL-, pr- és médiaügynökségi, illetve részben a kutatási – piacot is.
|
Bővebben...
|
Magyar csapat indul a nürburgringi 24 órás versenyen |
|
|
2009. május 06. szerda, 05:00 |
A BMW Team Hungary with EfficientDynamics csapatot a BMW Magyarország indítja a németországi versenyen
BMW Team Hungary with EfficientDynamics névvel csapatot indít a BMW Magyarország a híres nürburgringi 24 órás autóversenyen és a 24H Series hosszútávú versenysorozat magyarországi futamán. A BMW 120d versenyautóval induló csapat tagjai: Palik László, Vida János, Walter Csaba és Wéber Gábor autóversenyzők. A magyar csapat és a versenyautót április 29-én mutatta be a BMW csoport magyarországi leányvállalata a Hungaroringen tartott sajtótájékoztató keretében. A németországi verseny május 23-24-én, a Hungarroringen rendezendő futam október 9-én lesz.
|
Bővebben...
|
Másképp kell brandet építeni, mint tíz éve |
|
|
2009. május 04. hétfő, 05:00 |
Interjú Halász Gyulával
Két év ügynökségi kihagyás után a HD Group kreatívigazgatói pozíciójába tért vissza Halász Gyula. Szerinte az, hogy benne van újra a vérkeringésben csak jót tehet az elnökletével működő Art Directors Club Hungary-nek (ADCH).
|
Bővebben...
|
Részeredmény az MTV-nél |
|
|
2009. április 20. hétfő, 05:00 |
Részben eredményes az MTV minimáltendere Csak részeredmény született szerdán a Magyar Televízió (MTV) pályázatán, ahol az új, óbudai gyártóbázis legszükségesebb eszközeinek beszerzését hirdették meg – írja az MTI. Az öt kategóriából négyben hirdettek győztes.
|
Bővebben...
|
|