English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Marketing
30 milliós bírság a nyugdíjasokat megtévesztő cégnek Nyomtatás E-mail
2009. szeptember 07. hétfő, 03:00

A GVH tavalyi megtévesztő hirdetései miatt 30 millió forintra büntette meg az életjáradékot kínáló Hildet. A társaság például azt ígérte, hogy a járadékos a saját lakásában élhet, pedig a tulajdonjog akkor már rég nem a lakóé.

Bővebben...
 
Nívódíjat kapott a Lakáskultúra Nyomtatás E-mail
2009. szeptember 04. péntek, 03:00
Az Axel Springer – Budapest Kiadói Kft. gondozásában megjelenõ Lakáskultúra magazin 2004-ben kapta meg a Magyar Termék Nagydíj címet. 2009. szeptember 2-án Szűcs Eszter, a Lakáskultúra fõszerkesztõje az Országház Felsõházi Termében vette át a megtisztelõ Magyar Termék
Nagydíj Sajtókövete Nívódíjat.

Bővebben...
 
Itt a hatodik MTV-elnökválasztás Nyomtatás E-mail
2009. szeptember 03. csütörtök, 03:00

Megkezdődött az MTV hatodik elnöki pályázatának választási procedúrája. Az induláshoz szükséges csomagot négy egykori MTV-s és egy a médiaiparban eddig ismeretlen versenyző vette fel.

Bővebben...
 
Reklámok és érzelmek Nyomtatás E-mail
2009. szeptember 02. szerda, 03:00

A Szonda Ipsos kutatói azt vizsgálták, milyen összefüggés van a márka érzéki észlelése és a márka erőssége között.

Bővebben...
 
A sörnek legyen szép üvege és jó hangja Nyomtatás E-mail
2009. augusztus 28. péntek, 03:00

Ne csak jó ízű, de szép is legyen a sör, az MP3-lejátszó ne csak jól szóljon, de legyen jó megfogni is, és a tusfürdő is mutasson jól a fürdőben – többek közt ezek a következetések vonhatók le abból a hazai kutatásból, amely az érzékek és a márkaerősség összefüggését vizsgálta.

Bővebben...
 
Inkább a mennyiségen spóroltak a háztartások Nyomtatás E-mail
2009. augusztus 27. csütörtök, 03:00

Tovább nőtt idén az áruházak sajátmárkás termékeinek forgalma a Nielsen adatai szerint, de a GfK számai azt mutatják, ebben nem a háztartások, hanem az intézményi vásárlók játszottak főszerepet. A lakosság inkább a mennyiségen spórolt, de egyre kevésbé.

Bővebben...
 
Levegőt eszünk jégkrém helyett Nyomtatás E-mail
2009. augusztus 26. szerda, 03:00

A legtöbb jégkrém térfogatának fele levegő – derül ki a Stiftung Warentest német fogyasztóvédelmi magazin felméréséből. A listán több magyarországon is kapható vaníliafagyi közül a Häagen-Dazs-é lett a legjobb.

Bővebben...
 
Tényleg bezárt a Sportklub+ Nyomtatás E-mail
2009. augusztus 18. kedd, 03:00

Megszűnik a focimeccsek közvetítési jogait elvesztő Sportklub+, horgász-vadász csatorna lesz a helyén. Az RTL Klub és a Sportklub cserébe a kézilabda-meccseket szerezte meg.

Bővebben...
 
A GFK 75 éve „Hallhatóvá teszi a fogyasztó hangját" Nyomtatás E-mail
2009. augusztus 17. hétfő, 03:00

A GfK név 75 éve a felelõsség, a kezdeményezés és az innovatív szellem szinonimája a piackutatás területén. A vállalat szoros egyetemi kapcsolatokkal rendelkezõ kis vállalkozásból nõtte ki magát az egyik vezetõ globális piackutató szervezetté.

Bővebben...
 
Töltsd újra! Nyomtatás E-mail
2009. augusztus 13. csütörtök, 03:00

A zöldtárca az „Egy mozdulat” program részeként a Bánkitó Fesztiválon elindította a pohárcsere-program akcióját, amely az ilyen rendezvények környezetterhelését hivatott csökkenteni.

Bővebben...
 
Teljesen átalakult a Grey Budapest vezetése Nyomtatás E-mail
2009. augusztus 12. szerda, 03:00

Új az ügyvezető igazgató, megváltak a korábbi két kreatívigazgatól. Digitális szemléletet helyeznének a középpontba.

Bővebben...
 
Új megközelítés a vásárlók elcsábítására Nyomtatás E-mail
2009. augusztus 11. kedd, 03:00

A Crest fogkrém gyártója, a Procter&Gamble több tízezer képeslapot osztott szét a Nem kellesz eléggé c. filmet megnéző mozibajárók között. A lapokon humoros üzeneteket helyeztek el, mint pl.: "Menj biztosra, hogy eléggé tetszik neki a mosolyod" és egy 10 dollár kedvezményt biztosító kupont is, amelyeket a boltokban lehetett beváltani a termék megvásárlásakor.

Bővebben...
 
Luxusmajonéz Nyomtatás E-mail
2009. augusztus 10. hétfő, 03:00

Az ötlet nem is olyan rossz, mint aminek hangzik – kezdi elemzését a TIME, hozzátéve, hogy a Bain & Company véleménye szerint a luxuspiac 2012-ig nem épül újra.

Bővebben...
 
Minden második lakásban van internet Nyomtatás E-mail
2009. augusztus 05. szerda, 03:00

48 százalékra nőtt az internet elterjedtsége a hazai háztartások közt, majdnem mindenki szélessávon netezik – áll a statisztikai hivatal kimutatásában. Ugyanannyi tévénk van, és egyre kevesebb vezetékes telefonunk.

Bővebben...
 
Élet az éteren túl Nyomtatás E-mail
2009. augusztus 04. kedd, 03:00

Már nemcsak éteri hangot jelent a rádiózás, hanem internetet, bulikat, smseket is. Cél a bevételpótlás, növelés. Ki mit tesz? Újmédiás rádiókörkép.

Bővebben...
 
Magyar csapattal dolgozik a TieRack divatcég Nyomtatás E-mail
2009. augusztus 03. hétfő, 03:00

Az Artificial Group nyerte a londoni székhelyű nemzetközi divatcég, a TieRack arculatának megújítására kiírt pályázatát.

Bővebben...
 
Élesedik a verseny az energiaital-piacon Nyomtatás E-mail
2009. július 29. szerda, 03:00

A Magyarországon korábban egyeduralkodó Bomba – Red Bull páros mellett a prémiumkategóriában megjelent a Burn, a szegmens egyik leglátványosabb növekedését pedig egy hazai tulajdonú termék, a Hell produkálta, amely nagy sajtóvisszhangot keltve a Forma-1 szponzorálásába is beszállt.

Bővebben...
 
Mennyi ideig elég 890 millió liter ásványvíz? Nyomtatás E-mail
2009. július 29. szerda, 03:00

A Nielsen felmérése szerint 2008 júniusa és 2009 májusa között 45 milliárd forint értékben, 890 millió ásványvíz fogyott Magyarországon.

Bővebben...
 
Reklámarc lett Clinton és Gorbacsov Nyomtatás E-mail
2009. július 23. csütörtök, 03:00

Gorbacsov, Clinton, Castro – a politikusok között egy közös vonás mindenképpen van: világmárkák reklámarcai voltak, még ha ehhez az utóbbi kettő nem is adta a hozzájárulását. A politikusok szép summát söpörhetnek be egy pár másodperces szereplésért, a reklám – és így a termék – viszont a nagy név hatására felejthetetlenné válik az olvasó számára. Más kérdés, hogy Gorbacsovról a peresztrojka vagy a szél nélküli pizza jut-e eszébe az oroszoknak.

Read More

07_23_mark„A legfontosabb a reklámnál, hogy érzelmi kapcsolatot közvetít. Az üzenet célja, hogy kialakuljon egy érzelmi platform a reklám és a vevő között. Ez az alapja a márkalojalitásnak” – mutat rá Babocsay Ádám. A reklámszakember szerint az igazi kérdés az, hogy ehhez egy híresség – esetünkben egy történelmi személyiség – mit tesz hozzá.

Gorbacsov és Clinton is reklámarc lett

Mihail Gorbacsov a Szovjetunió első és egyben utolsó elnöke két világcég reklámjában is szerepelt az elmúlt években. Az elsőben egy pizzériában ülve orosz emberek a politikus érdemeit és hibáit sorolják. Utóbbit az „edge” szóval emlegetik, amely angolul a szélt, határt jelent. Így a gazdasági összeomlás szélére sodort ország az, amelyet felrónak neki. A reklámban ez a gondolat teremti meg a kapcsolatot Gorbacsov és a – újdonságnak számító – szegély nélküli pizza között (amit szintén az „edge” szóval jelölnek), amit azonban kedvelnek az oroszok. „Ez egy olyan reklám, ahol a politikus személye segíti, hogy megértsük a reklám üzenetét” – érvel a szakember.

Másik reklámjában Gorbacsov egy autó hátsó ülésén utazva reklámoz egy világhírű táskamárkát. „A politikus mellett a teniszező André Agassi vagy éppen Sean Connery színész is szerepel a reklámban, utalva ezzel a híresség és az utazás közötti kapcsolatra” – véli Babocsay Ádám. Gorbacsov két reklámszerepéről lehangoló vélemények születtek, döntése mögött – hogy elfogadja a felkérést – elsősorban pénzügyi okok szerepelhettek, amelynek összegét persze üzleti titokként kezelik.

Bill Clinton korábbi amerikai elnök egy holland biztosítóvállalat reklámjában szerepelt. A „Csak hívjon minket” szlogen a spot végén már egy jó ideje felépített reklámstratégia fő mondata, itt a politikust helyettesíthetné akár más is, de ő az, aki ismert, s ezáltal a poén is jobban üt. A reklámot később betiltották, mivel Clinton nem adta beleegyezését a filmhez, így azt trükkel rakták össze. A politikus szerepeltetése emiatt csak közvetetett módon történik meg, ám a fogyasztóhoz így is eljutott a frappáns, ötletes hirdetés, s annak mondanivalója is.

Castro, a sztár

A Dacia imázsváltással kíván felzárkózni a kis és olcsó autók versenyében. Ezért látványos és új típusú reklámmal jelentkezett. A gondterhelt Fidel Castro egy karibi házban megy szobáról szobára, ahol látja a számítógépes játékot játszó Lenint vagy a csocsózó Martin Luther Kinget. A verandán a távolba meredő Che Guevarát és Karl Marxot találja, akik egy új forradalmat vizionálva tekintenek a Dacia autóra. „A gond ezzel a reklámmal az, hogy bár technikailag magas színvonalú, s nyilván emlékezni fog rá a vevő, de a figyelemfelkeltésen túl hiányzik egy egyszerű üzenet, amely hidat képezhetne a releváns fogyasztói igény és márkaígéret között” – véli Babocsay Ádám.

A szintén a kubai vezetőt arcnak használó sörreklám ugyanakkor egyértelműbb üzenetet hordoz. Ebben Castro még az amerikai külügyminisztériummal is felvenné a kapcsolatot és szeretett szivarjaiból is adna azért, hogy az amerikai sört a kubaiak is élvezhessék. Nincsenek egyébként információk arról, hogy a reklámot betiltották volna vagy hogy a kubai hatalom jogi eszközökhöz folyamodott volna a gyártókkal szemben.

„Ez már jobb reklám, hiszen az értékes sörmárka gondolata releváns lehet a fogyasztó számára. Formailag viszont megkötné a reklámkészítő kezét, ha a politikust reklámról reklámra visszatérő arcként szerepeltetné. A gondolat nem igényli Castro folyamatos jelenlétét. Bár nem ismerem a márka stratégiáját, vélhetően annyit óhajt mondani, hogy bármit érdemes feladni érte, még akár a politikai meggyőződésünket is” – mutat rá Babocsay Ádám.

 

A cikk teljes terjedelmében az alábbi oldalon érhető el:
http://www.fn.hu/kulfold/20090720/reklamarc_lett_clinton_gorbacsov/

Forrás:
FN - Figyelőnet

www.fn.hu

Bővebben...
 
Márkaépítés vagy promóció? Nyomtatás E-mail
2009. július 20. hétfő, 03:00

A válság hatására a hirdetők vagy rövid távú megoldást keresnek és promócióznak, vagy a márka megerősítésében látják a túlélés biztosítékát. A Nissan, a Ringier, a Népszabadság és a Beiersdorf szakemberei beszélgettek az irányokról a BMB Focus és a Kreatív felkérésére.

Bővebben...
 
<< Első < Előző 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Következő > Utolsó >>

16. oldal / 22

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

PC Partner Szervizszolgálat
Németh József

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Cartoon Doboz és Csomagolóan... Cartoon Doboz és Csomagolóanyagkészítõ Bt.
Lapatinszki Sándor

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
CAHK Kft.
Kiss Hajnalka

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Autogén Kft
Vancsura Csaba

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.