English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Marketing
Hogyan lehet kis pénzből nagy reklámot csinálni? Nyomtatás E-mail
2008. július 17. csütörtök, 06:10

Hogyan lehet kis pénzből nagy reklámot csinálni?

A régiós top háromban végzett a magyar csapat a Google online marketing világversenyén


A verseny keretén belül 200 dollárból kellett kihozni a csapatoknak a maximumot: azaz ebből a pénzből egy olyan online kampányt kellett létrehozni, mely a legtöbb látogatót hozza és a legtöbb vásárlást eredményezi a felfuttatásra kiválasztott honlapon. A Modern Üzleti Tudományok Főiskolájának csapata a befektetett kétszáz dollárból (kb. 30 000 Ft) egymillió forintos bevételt generált három hét alatt.


A világ egyik legnagyobb, diákoknak meghirdetett versenyén, a Google Online Marketing Challenge-en 47 ország 1650 csapata vett részt. Magyarországról körülbelül 150-200 csapat indult, mely már önmagában is meglepte a Google magyarországi képviselőjét, Pereszlegi Zoltánt. Ennek oka pedig az, hogy hazánkban még meglehetősen gyerekcipőben jár az online marketing használata.


Tovább a teljes cikkhez →

 

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Még mindig nem elég fontos a marketing Nyomtatás E-mail
2008. július 16. szerda, 06:10

Plakátpályázat pénzért, bloggerverseny belépőért

3% az árbevételből


Ugyan az elmúlt években folyamatosan nőtt a vállalatok működésében a marketing szerepe, de ezt egyelőre sem a szervezeti döntéshozatalban való szerep, sem pedig az éves ráfordítások nem tükrözik.

A cégek éves árbevételüknek átlagosan mindössze három százalékát költik erre a területre – derül ki a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) által készíttetett elemzésből.

A felmérés közel száz hazai vállalatot és azok marketingvezetőit, szakembereit kérdezte meg a marketingtevékenységgel kapcsolatban.



Tovább a teljes cikkhez →

 

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Jelöljön témát! Nyomtatás E-mail
2008. június 29. vasárnap, 18:15
Médiaegységben a reklámerő

Médiaegységben a reklámerő

A pozitív társadalmi változások elérését célul kitűző Médiaunió kuratóriuma 2008. július 11-ig várja a javaslatokat arra vonatkozóan, hogy mi legyen a 2009-es év társadalmi célú mega-kampány témája. Az ötleteket - melyek közül a Médiaunió alapítvány kuratóriuma választja ki a 2009-es év üzenetét – a www.mediaunio.hu honlapra várják.

Idén tavasszal hívta életre húsz médiavállalkozás a Médiaunió a Társadalmi Tudatformálásért elnevezésű közhasznú alapítványt, melynek legfőbb célja olyan közérdekű, társadalmi célú reklámkampányok szervezése, melyek érzékelhető és mérhető pozitív változást érnek el a magyar társadalomban.

A közgondolkodás megváltoztatását célozó kezdeményezés évente egy, az állampolgárok által beküldött javaslatokból kiválasztott témára fókuszál.

A korábban meghirdetett témapályázatra már eddig is nagy az érdeklődés: több mint 300 javaslat érkezett. Az alapítvány július 11-ig várja a további ötleteket, melyekből a kuratórium július második felében választja ki a 2009-es év – több mint 200 médium által felajánlott, mintegy hatmilliárd forint értékű felületen futó - társadalmi célú kampányának üzenetét.

A hazai médiafronton soha nem látott összefogás ötlete – részben az Egyesült Államokban már több mint hatvan éve rendkívül sikeresen működő Ad Council ideáját adoptálva - Geszti Pétertől származik.

"Az általában minimális büdzséből készülő társadalmi célú kampányok hatása sajnos nehezen érzékelhető, olyan, mint amikor egy világító lövedéket lövünk a sivatagi éjszakába, egy rövidke fény után azonban újra marad a sivár sötétség." – nyilatkozta Geszti, aki hozzátette, hogy az Unió célja, hogy szakmai összefogással, stratégiai kommunikációval, többlépcsős professzionális kampányokkal, a problémát és megoldási lehetőségeit tudatosítsa az emberekben, így valódi mérhető változásokat érjen el. A Médiaunió, egyfajta média „nagyhatalomként” fantasztikus lehetőséget fog az érintetteknek kínálni. A Médiaunió legfőbb célja tehát olyan közérdekű, társadalmi célú reklámkampányok szervezése és elhelyezése a médiában, illetve reklámhordozó-eszközökön, melyek érzékelhető és mérhető változás érnek el a magyar társadalomban, az állampolgárokat érintő problémák megoldását és a közgondolkodás megváltoztatását célozzák.

A Médiaunió Klub vezetősége: Geszti Péter reklámszakember, az ARC közterületi kiállítás képviselője, Gerendai Károly a Sziget főszervezője, az Est Média képviselője, Borókai Gábor a Heti Válasz lapigazgató - főszerkesztője, Fischer András az origo vezérigazgatója és Pusztay András az MTV1 műsorigazgatója, aki egyben e grémium elnöke is.

Forrás: Lépéselőny







 

document.write('XXX')
Bővebben...
 
Tíz tipp, hogyan lehet népszerűbb Nyomtatás E-mail
2008. június 16. hétfő, 07:10

Tíz tipp, hogyan lehet népszerűbb

... a munkahelyén

Vannak emberek, akik idegesítenek bennünket, ha csak meglátjuk őket, meg sem kell szólalniuk. Azt bezzeg nehezebben vesszük észre, ha mi untatjuk, bosszantjuk vagy idegesítjük munkatársainkat. Néhány apró szabály konzekvens betartása segíthet abban, hogy (még) népszerűbbek legyünk munkatársaink körében.

1. Mosolyogjon

Az udvariasság és a kedvesség ma Magyarországon nem divat, legyen ön a kivétel. Hivalkodjon a jólneveltségével és mosolyogjon. A vállalati kultúra irányvonalai szerint tisztázza az új munkatárssal, tegeződjenek-e vagy magázódnak. Szólítsa néven a munkatársait, nézzen a szemébe és mosolyogjon. Ha valaki hibázott, számoljon el tízig, mielőtt megszólal. Bánjon csínján a humorral. Nem mindenki vevő rá, maradjon  legfeljebb az öniróniánál.

2. Köszönés
Sokan magukba zárkózva robotolnak, fel sem néznek, ha valaki belép az irodába. Ön ne tartozzon közéjük. Köszönjön mosolyogva minden adandó alkalommal mindenkinek - a takarítóknak ugyanolyan hangsúllyal, mint a nagyfőnöknek. Nézzen rá az illetőre, keresse a tekintetét. Nem nagy gesztus, de aranyat ér.

3. Kellemes hangulat
Az emberek jobban szeretnek együtt dolgozni valakivel, aki kedves, még ha néha hibázik is, mint a jéghideg profival. Teremtsen maga körül kellemes hangulatot. Próbálja meg nem kimutatni a nagy érzelmi változásokat, bármi történik is az életében, az nem a munkahelyre tartozik. 

4. Pontosság, időgazdálkodás
Aki késik, azt jelzi, neki nem fontos számára a megbeszélés. Ha pontos, azt sugallja, ön megbízható és lehet önre számítani – ezt más területekre is igaznak vélik majd a partnerei, munkatársai. Aki nem tud az idejével gazdálkodni, mindig rohan, de soha nem ér el sehová. Tervezze meg jobban a tennivalóit: készítsen fontossági sorrendet, és hagyja el az időrabló, felesleges tevékenységeket.  Írjon listát a feladatairól, azonnal írja fel, hol kivel lesz megbeszélése. Vészhelyzetben használja a mobilját.

Tíz tipp, hogyan lehet népszerűbb

5. Magánélet: kizárva
Semmi esetre se vigye be a magánéleti problémáit a munkahelyére. Ha önre akarja zúdítani az irodán kívüli bajait egy munkatársa, az egyetlen, amit tennie érdemes, hogy kommentár nélkül végighallgatja. Soha ne panaszkodjék a kollégáinak. Erre a barátok, a család való,  vagy a pszichológus.

6. Tisztaság, rend
A zseni átlát a káoszon, de a rendezett, tiszta íróasztal például azt üzeni, hogy ön nyugodt és professzionális szakember. Nem kell minden nap antibakteriális törlővel letisztítania az asztalát, de nem szerencsés otthagyni nagy halomban a mosatlan kávéscsészéket az aláírásra váró dokumentumkupacon sem.

7. Vélemény
Soha ne szidjon senkit, aki nincs jelen - az illető nem tudja megvédeni magát, az ön száján pedig túl éles szavak is kiszaladhatnak. Ha mégis kikéri valaki a véleményét egy harmadik személyről, fogalmazzon a lehető legelfogulatlanabbul. Támaszkodjék a tényekre. Viszont ha valakiről jó véleménye van, dicsérje úton-útfélen, lojális kollégának, jó emberismerőnek fogják tartani. Főleg az, akiről ejtett néhány jó szót.

8. Pletyka: szó sem lehet róla
Ha lehet, mentse ki magát, amikor valaki híresztelésbe kezd és önnek akarja elmondani. Ha mégis meghallgatta, eszébe ne jusson az információt továbbadni. Győződjön meg a történet igazságtartalmáról és hallgassa meg a másik felet is.

9. Igényesség
A látvány sokkal többet számít, mint hinné. Az ápolt haj, a tiszta ruha, semleges, kellemes illat csodákat tehet. Ha több emberrel dolgozik egy térben, az erős parfümöket tartalékolja a vállalati bulikra.

10. Merjen nemet mondani
Népszerűbb lesz, ha kiáll az érdekeiért, mintha némán szenved és mások helyett is gályázik. Elsőre ez talán furcsán hangzik, de aki képes udvariasan, megfelelő indokkal nemet mondani, azt jobban tisztelik. Elfogadják, mert magabiztosságot sugároz.

Forrás:   Lépéselőny

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Tíz ok, miért nem foglalkozik Önnel a média Nyomtatás E-mail
2008. június 09. hétfő, 06:50

Tíz ok, miért nem foglalkozik Önnel a média

 

És amit tehet ellene

Ön sikeres üzletember. Van már ügyfele is, legalább egy, aki valami okból Önt választotta. Talán azért, mert ön valami eredetit, valami különlegeset kínál. Vagy valami újat.  Eljött az ideje, hogy még több ügyfelet szerezzen, akár nemzetközi szinten. Tehát szeretné, ha a média foglalkozna önnel. Jó ötlet.


Tíz ok, miért nem foglalkozik Önnel a média


1. Ön rengeteg sajtóközleményt küld ki. Egyiknek sincs hírértéke.


2. Van némi kapcsolata a médiával, de az újságírók nem hogy nem kedvelik, nem is igazán ismerik Önt. Eszük ágában sincs cikket írni Önről. Hogy miért? Mert úgy vélik, nincs az ön sztorijában semmi érdekes.


3. Ön használja a “szíves közlésre” kifejezést.


4. El szokott gondolkodni azon, hogy milyen jó lenne ismerni a média nagyágyúit.


5. Ön azt gondolja, az újságírók gyűlölik az üzletembereket (Talán igaza is van, de…).


6. Gyakran a feje is belefájdul, hogy miket hordtak már megint össze ezek a nyomorult firkászok a cégéről. 


7. Ön két órán át magyarázta a lényeget egy riporternek, és az még mindig nem fogta fel, miről is van szó


8. Azt gondolja, az újságírók a pr-eseknek nevezett semmirekellők által összetákolt irományokból, az úgynevezett sajtóközleményekből szerzik az információikat


9. Ön szerint a MySpace, a YouTube, a blogging és a podcasting gyerekeknek való, semmire sem jó.




10. Végül az utolsó ok, amiért senki sem figyel Önre: Ön nem keresett még professzionális PR-tanácsadót. 

Forrás: LEWIS PR

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →


Bővebben...
 
Új marketingvilág: fel kell kötni a gatyát Nyomtatás E-mail
2008. május 22. csütörtök, 06:10

Új marketingvilág: fel kell kötni a gatyát

Új kommunikációs csatornák

Az IMA konferencia fő hívószavai az interaktivitás, kommunikációs forradalom, és a megváltozott fogyasztói társadalom voltak.

Televíziós és internetes szakértők járták körbe a kommunikációs világ evolúciójának kérdéseit.Kép és hanghatás nélkül egy tapottat sem megy a modern ember.


Az IMA konferencia a szokásos, manapság mindenkit foglalkoztató témákat járta körbe megoldásokat keresgélve a felgyorsult világ kérdéseire. A legtöbb előadásból megtudhattuk: a mobil- és internet-penetráció elterjedése új kommunikációs csatornákat hozott létre átrendezve ezzel a hagyományos felállást. A televízió már nem csak televízió, és az internet is több, mint csupán egy kommunikációs forrás.

 

Tovább a teljes cikkhez

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Extragarancia a fogyasztók érdekében Nyomtatás E-mail
2008. május 19. hétfő, 06:23

Extragarancia a fogyasztók érdekében

 A kiváló minőség sok év garanciát ér


A fogyasztók megtartása, valamint az új vásárlók megszerzése érdekében itthon is egyre több cég széles körben alkalmazza az extragaranciát, mint kiegészítő szolgáltatást.

A kiterjesztett jótállási szolgáltatásokban igen nagy különbségek észlelhetők a cégek között, hiszen az egyik vállalat ingyenesen, a másik pénzért nyújtja a plusz szolgáltatást, az időtartam pedig egy évtől, akár több évtizeden át tarthat. Az azonban biztos, hogy amelyik cég plusz garanciát vállal, maximálisan megbízik termékei minőségében.

Új gépkocsik esetében általában három év garanciát szoktak adni, ám ezt gyakran túllépik egy-egy akció során, és ezt időről időre szinte minden márkánál alkalmazzák. Például az egyik japán autómárkát néhány éve 5 év kiterjesztett garanciával árusították. Jelenleg a KIA
szlovákiai gyárban készült Sportage típusát 7 év garanciával hirdetik.

A fürdőszoba berendezésekkel foglalkozó kereskedés (www.furdoszoba.info) hidromasszázs kádjaira egy év alapgaranciát ad, és 10.000 Ft-ért további egy év vásárolható.

„Úgy fél éve vezettük be a kiterjesztett garanciális szolgáltatást, amely a hidromasszázs kabinokra vonatkozik. Nagyon örülök, hogy ennyi idő alatt a vásárlók mintegy 80 %-a döntött a plusz garancia mellett. A jótállást nem a gyártó cég, hanem a kereskedésünk nyújtja. Nyilván ezzel nagy kockázatot vállalunk, de nem tartunk attól, hogy a szolgáltatás veszteséget termelne a vállalkozásnak, hiszen a hidromasszázs kabinokat régóta árusítjuk, és tudjuk, hogy remek a minőségük. Épp ezért mertük vállalni a kiterjesztett garanciát” – mondja Márik István, a Fürdőszoba Kereskedő Kft. üzletvezetője.



Az Indesit Company Magyarország Kft. (www.indesit.hu) nemrégiben vezette be ezt a fajta újdonságot. Alapszolgáltatásként eleve két év garanciát ad termékeikre, emellett további két, illetve három év extra biztonság (www.extragarancia.hu) vehető igénybe.

"Úgy érzem, hogy az extragarancia bevezetésével egyúttal azt is vállaljuk, hogy jók vagyunk. Hiszen nem lennénk magabiztosak, és nem bíznánk a termékeink kiváló minőségében, akkor nem vállalnánk a kockázatot, ami a plusz jótállási idővel jár. Hiszen egyetlen kiszállás és javítás költsége elérheti a tízezer forintot is. Ezzel ellentétben a Indesitnél 6.900 forintért két, a Hotpoint-Aristonnál 9.900 forintért három év biztonság vásárolható. Az extragaranciával mint új lehetőséggel 2007 őszén indultunk el az Ariston esetében és - mivel meghozta a várt eredményt - idén februárban az Indesit termékekre is kiterjesztettük a szolgáltatást" - mondja Bolváry Gellért, az Indesit Company Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

Az 50 különféle műanyagból előállított Tupperware edényeket gyártó cég garanciát vállal az anyag- és gyártási hibákért; az ilyen terméket korlátlan ideig kicserélik. Az AMC garancia világszerte több mint 30 évre érvényes a nemesacélból készült AMC edényekre, tálcákra és tálakra. A garancia az áru átvétele napjától érvényes. Teljesen mindegy, hogy AMC termékeit hol vette a vásárló, a garanciára való jogosultság minden AMC országban világszerte biztosított és szabályozott. A szintén nemesacélból készült Zepter termékekre nem csupán évtizedekben lehet kifejezni a jótállási időt. A cég ugyanis örök garanciát vállal termékeire.

Forrás: GM

 

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →


Bővebben...
 
Az agyunkba pillantva befolyásolnák a fogyasztásunk Nyomtatás E-mail
2008. május 14. szerda, 06:30

A mai fogyasztó menekülőre fogja, ha reklámmal akarják "traktálni"

A mai fogyasztó menekülőre fogja, ha reklámmal akarják "traktálni"

Egy átlagos budapesti lakos hozzávetőleg 300 outdoor eszköz mellett megy el egy nap. Ebből körülbelül 110 hirdetésen suhan át a tekintete, 50 darabot néz meg egy másodpercnél hosszabb ideig, és csak 2-4 konkrét reklámra emlékszik vissza. Évente két-, háromezer új márkát vezetnek be Magyarországon, és 100 alatt van azok száma, melyek meg is maradnak. A mai fogyasztó inkább menekülőre fogja, ha reklámmal akarják "traktálni", így a hirdetőknek már nem elég a klisékből kiindulni, érdemes kicsit megkapargatni a felszínt, tulajdonképpen mire is figyelünk oda, mi fogyasztók.


Rengeteg a márka közül választhatnak a fogyasztók, miközben a nem éppen rózsás gazdasági helyzet miatt kevesebb pénzük van, melyet a lefele tartó kiskereskedelmi indexek is tükröznek. Miközben egyre több információt kapunk vásárlási döntéseinkkel kapcsolatban, és számtalan változásnak lehetünk tanúi - például öregszik a népesség -, a hirdetők egy jelentős része nem tud kilépni a klisékből. Pedig a fenti folyamatok mellett nem lehet úgy tenni, mintha mi sem történt volna, és a jól bevált módszereket alkalmazva továbbra is ontani tovább a megszokott indoor és outdoor hirdetéseket.


Tovább a teljes cikkhez 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →


Bővebben...
 
A Google a világ legértékesebb márkája Nyomtatás E-mail
2008. április 24. csütörtök, 05:05

Financial Times

Európában a Nokia vezet


A Google vezet a márkarangsorban a Financial Timesban közzétett márkarangsor szerint, az európai piacon pedig a Nokia vezet.

A Millward Brown kutatócég aszerint állította össze a listát aszerint, mennyire erősek és mennyi bevételt termelnek az egyes márkák.A Financial Timesban közölt 2008-as márka-világranglistát a Google vezeti a General Electric és a Microsoft előtt. A Coca-Cola negyedik, az Apple hetedik, a Disney pedig például huszonharmadik a „Brandz Top 100 Most Powerful Brands" rangsorban, amely összeállításakor a márkák iránti attitűd mellett azt is figyelembe vették, hogy a fogyasztók márkák iránti vonzalma mennyiben járul hozzá a márkatulajdonos üzleti bevételeihez.

A dobogón nincs változás tavalyhoz képest, amikor a Google az élre állt.
Az európai listát - Nagy-Britanniával együtt - a Nokia, a Vodafone és a BMW hármasa vezeti. Világszinten a Louis Vitton, a Porsche és a Hermčs esetében a legfontosabb a márkanév szerepe a bevételekben, a leggyorsabban pedig a BlackBerry, az Apple és az Amazon értéke növekszik.

Tovább a teljes cikkre

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

Bővebben...
 
Hírlevél vagy SPAM - hol a különbség? (I. rész) Nyomtatás E-mail
2008. április 17. csütörtök, 06:10

Hírlevél vagy SPAM






A hírlevelek küldői gyakran néhány alapvető szabályt sem tartanak be.

Így könnyen abban a helyzetben találhatják magukat, hogy üzenetükkel pont ellentétes hatást váltanak ki címzettből, mint amit szeretnének.

Bővebben...
 
Minek nevezzelek? Nyomtatás E-mail
2008. április 14. hétfő, 07:43

 Figyelmeztető jelek, hogy a rossz célpiacnak marketingezel

Már tudod, hogy mekkora hiba, amikor egy cég úgy gondolja: "mindenki a célpiacunk". Most ennél még szűkebbre vesszük a kört, és megnézünk két kérdést, amit ha nem válaszolsz meg helyesen, akkor jó eséllyel túl sokat költesz marketingre. Viszont akkor tudok mutatni egy módszert, amivel úgy csökkentheted a marketing kiadásaidat, hogy közben az eredményeid ugyanazok maradnak. Elég jól hangzik?

Wolf Gábor

Nemrég egy webdesigner cégtől kérdeztem, hogy ki a célpiacuk (tudom, hogy Neked nem ilyen céged van, de azért olvasd tovább, a Tiédre is rátérünk!)

"A mikrovállalatok." - vágta rá a cégvezető gondolkodás nélkül.

"Rendben, de abból van legalább 250 ezer itthon. Ha csak 1%-uk (2500) holnap itt kopogtat Nálad, ki tudod szolgálni őket? Várj, ez nem minden! A másik kérdésem: van annyi pénzed, hogy mindannyiuknak folyamatosan marketingezz?"

Sok vállalat egyik alapvető marketing hibája, hogy túlságosan szélesre veszi a célközönségét. Persze ma már tudom, hogy mi van e mögött: a szegényes marketing miatt azt remélik, hogy talán statisztikai alapon bejön pár ügyfél. A nagy számok törvénye. És emiatt nem is merik szűkebbre venni a hálót, hiszen az a statisztikai alapot rontaná.

Ez a gondolkodásmód sajnos hibás, még akkor is, ha a cég azt hiszi, hogy ő már leszűkítette a célközönségét. Miért? Az "Aki sokat markol, keveset fog" elve itt is működik, és aki precízen határozza meg a célpiacát, az annak ellenére, hogy szűkít, nagyobb bevételre számíthat, azt is megmutatom, hogy hogyan.

A webdesignernek is érdemes tovább fókuszálnia, csak hogy pár szempontot mutassak:

Demográfia

Vajon könnyebb lenne a helyi cégeket kiszolgálni, mint azokat, akik 100 km-rel dolgoznak arrébb? Tudom, a web nem ismer határokat, de a személyes kapcsolat bizalma igen. Vajon milyen iparág lenne a jó célpiac? Pénzügy, gyártás, telekommunikáció, szolgáltató, logisztikai cégek, kis boltok? Mekkora cégről beszélünk alkalmazottak számát és bevételt tekintve?

Ezek a kérdések azok, amik segítenek behatárolni a célpiacot, hogy ez alapján pl. le tudjuk őket válogatni egy adatbázisból. Ha demográfiai szempontból nincs jól meghatározva, hogy ki a célpiacunk (akár a termékeidre, szolgáltatásaidra külön-külön lebontva), akkor már el se kezdj marketingezni, mert túl széles rétegre célzol?

Pszichográfia


Ez eggyel nehezebb feladat, de annál hatásosabb eredménye lesz: A célközönségnek milyen közös problémájára kínálunk mi megoldást? Milyen ígéretet, eredményt várnak el vagy remélnek a vásárlástól, az együttműködéstől? Hol tájékozódnak ezzel kapcsolatban? Milyen médiákat fogyasztanak?

Ezek azok a kérdések, amik segítenek a reklámodat megfogalmazni, hiszen abban a fent megismert problémákat, előnyöket kommunikálva sokkal jobban meg tudjuk szerezni a célközönség figyelmét.

Így ha demográfiai és pszichográfiai szempontból már jól körülírtad a célközönségedet, akkor a szép előrelépéshez gratulálhatsz magadnak. De ez még mindig nem elég egy jó marketingesnek!

Egy lépést előre a pontosabb célzáshoz

"És ki az ideális vevőd, mi jellemző rá?" - faggattam tovább webdesigner barátunkat. Erre végre beindult a fantáziája: "nyitott cégvezető, jól menő vállalat, jól fizet, nem hőköl vissza egy sokszázezres árajánlattól, nem az ár az első szempontja, volt már weboldala, de abban csalódott vagy nem hoz pénzt, stb, stb.".

Na végre! Pont ezt akartam hallani.

Tőled is ezt akarom hallani


Ki az ideális vevőd? Kik azok, akikből sokat szeretnél?

Van egy homlokracsapós alapelvem a számodra: amíg nem tudod, hogy ki a céged számára az ideális vevő, amíg nem tudod pontosan körülírni demográfiai és pszichográfiai szempontból, addig nem is tudsz olyan marketinget folytatni, ami pontosan ezt az ideális vevőt fogja vonzani.

Ez egy kicsit bonyolult mondat így elsőre, de nagyon fontos, megpróbálom egyszerűbben megfogalmazni: Amíg Te sem tudod, hogy ki az ideális vevőd, addig kicsi az esélyed, hogy megfogjad! Éppen ezért a marketing egyik legfontosabb első feladata meghatározni, körülírni, hogy ki ez a titokzatos ideális vevő.

OK, körülírtam. És most?

Ha tudod, ki ő, akkor azt is fogod tudni, hogy hogyan, milyen kommunikációs csatornán keresztül érhető el. Azaz tudni fogod, hogy a marketing üzenetedet hogyan juttasd el hozzá. Kisebb lesz a marketing költésed, hiszen nem adsz ki pénzt olyan csatornákra, amik nem az ideális vevőidet érik el a leghatékonyabban.

Ha tudod, hogy ki ő, szinte nevén tudod nevezni, tudod, hogy milyen problémák gyötrik, milyen megoldást remél, milyen szavakat használ, amikor erről beszél, akkor semmi mást nem kell tenned, csak ezt visszamondani neki a reklámjaidban. Akkor már nem úgy fognak hangozni a reklámjaid, hogy "irodaház takarítás", hanem úgy, hogy "Por-, pollen- és atkamentesítő irodatakarítás az allergiára hajlamosak számára"

Mindenkihez szólni unalmas és nem hatékony: az általános, "senkit nem bántunk meg, nem zárunk ki" típusú marketing szövegek mára hatásukat vesztették. Lehet, hogy szűkebb közönséghez fogsz mostantól szólni, de számukra Te leszel az, aki végre pont azt reklámozza, amire ők már régóta vártak!

Forrás: www.marketingkommando.hu


Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. Ez az e-mail cím védett a spamkeresőktől, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

 

 



Bővebben...
 
Hatásos internet jelenlét Nyomtatás E-mail
2008. április 09. szerda, 08:37

 Milyen weboldalt válasszunk a vállalkozásunknak?

A hatásos internet jelenlét kialakításáról

Milyen típusú honlapok léteznek?


Legyen az egy egyszerű honlap, vagy összetett és fejlett webshop, a legtöbb vállalkozás ma már szükségesnek érzi, hogy valamilyen céges weboldal üzemeltessen. A vállalkozásunk számára a legmegfelelőbb weboldal típus kiválasztása döntő fontosságú lehet a hatásos internetes jelenlét kialakításában.

Három típus


Rengeteg üzleti célú weboldal létezik, de mindet be tudjuk sorolni három könnyen elkülöníthető kategóriába:
1.
bemutatkozó honlap - ez egyszerű kommunikációs eszközként működik;
2.
kirakat weboldal - azon vállalkozásoknak, amelyek igénylik a termékválasztékuk részletesebb bemutatását;
3.
webshop - ha online szeretnénk termékeinket árusítani.

Bemutatkozó honlap
Ez számos vállalkozás első online lépése. Ha van egy honlapunk az olyan mintha a névjegykártyánkat vagy a szórólapunkat tennénk fel a világhálóra. Használhatjuk arra is, hogy kapcsolatot tartsunk a már meglévő vásárlókkal, vagy új vásárlók megszerezésére az interneten szörfözők közül. Egy jó honlap a következőket tartalmazza:
-
cégnév és logó,
-
az üzleti tevékenység rövid leírása,
-
a szolgáltatások vagy termékek összefoglalása,
-
kapcsolattartási adatok, mint például a cégünk címe, telefonszáma, e-mail címe és a kapcsolattartó neve,
- nyitvatartási idő (ha van ilyen)
-
a termékeinkről, szolgáltatásainkról vagy üzleti tevékenységünkről készült fényképek és videók,
-
látogatói visszajelzések, észrevételek kérése, gyakran ismételt kérdések.

Ez a fajta weboldal különösen alkalmas azon vállalkozásoknak, amelyek a helyi vásárlókat vették célba és amelyek könnyen meghatározható, egyértelmű termék vagy szolgáltatáspalettával rendelkeznek - például egy fogorvosi praxis, vagy egy takarítással foglalkozó vállalkozás számára. Mivel minimális karbantartást igényel és viszonylag ritkán kell frissíteni, a bemutatkozó honlap egy meglehetősen költséghatékony megoldás.

Kirakat weboldal
Ez nagyjából ugyanaz mintha a katalógusunkat vagy termék brossuránkát tennénk fel a világhálóra. Ugyanazokat az információkat fogja tartalmazni mint a honlap, azonban megfelelő számú oldalon elosztva, több adatot és képet kell tartalmaznia az egyes termékeinkről illetve szolgáltatásainkról. Bár ez a megoldás jóval több lehetőséget kínál, mindig próbáljuk az oldalunkat a lehető legegyszerűbben kialakítani, mivel az internetezők figyelme meglehetősen véges. Az oldalon legyen egyszerűen a tájékozódás - minél kevesebb kattintásra van szükség, hogy hozzáférjünk egy adott információhoz, annál jobb.
Ha nem akarunk online kereskedni, de úgy érezzük, hogy a szolgáltatásaink illetve termékeink számára előnyös lenne ha a vásárlók több információhoz jutnának, akkor ez a nekünk való megoldás. A kirakat tipusú oldal költségesebb mint egy egyszerű bemutatkozó honlap, mivel rendszeresen kell frissítenünk új adatokkal, termékekkel és szolgáltatásokkal. Amennyiben egy külső céget bízunk meg a weboldalunk üzemeltetésével, bizonyosodjunk meg róla, hogy az oldalt rendszeresen frissíthetjük, amikor csak akarjuk.

Webshop
Amennyiben úgy érezzük, hogy a vásárlóink készek online bonyolítani a vásárlást, akkor a következő e-business megoldás egy online bolt kialakítása. Ez akkor bizonyulhat előnyösnek, ha szándékunkban áll bekapcsolódni egy elektronikus ellátási láncba. Néhány termék - mint például az információ, szoftver vagy a képek ideálisan illeszkednek az e-businesshez, mivel közvetlenül az interneten keresztül szállíthatóak. Azonban ha a termékünk vagy szolgáltatásunk hagyományos, akkor az online üzlet megkívánja, hogy figyelembe vegyük a következő kérdéseket:
-
Tudjuk-e teljesíteni a vásárlók rendeléseit - ideális esetben három napon belül - bárhol az országon belül?
-
Hajlandóak vagyunk-e felállítani egy ügyfélszolgálati osztályt a problémák, megkésett szállítások, cserék és visszafizetések kezelésére?
-
Képesek vagyunk-e fogadni hitelkártyás, illetve egyéb online fizetéseket is, és ugyanakkor meg is tudjuk-e győzni a vásárlóinkat az ilyen típusú tranzakciók biztonságáról?
Mindegy, hogy egy egyszerű bemutatkozó oldal vagy az online bolt mellett döntünk, mindenképpen jó, ha első lépésként kialakítunk egy profi honlapot amíg a fejlettebb megoldásokon dolgozunk.
A lehetséges buktatókat azzal is elkerülhetjük ha beszélünk másokkal a tevékenységi körünkből, és megtudjuk ők milyen tapasztalatokat szereztek az internettel kapcsolatban. Az üzleti vagy szakmai kapcsolataink segítségünkre lehetnek ebben.

Forrás: Vállalkozás Online

 

 

Bővebben...
 
Kontaktcenter megoldások Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Költséghatékony, egyszerűsített és az ügyfél elégedettséget növelő ügyfélszolgálat

ImageVégponttól-végpontig terjedő SIP megoldás

 

Az Avaya január végén bejelentette legújabb kontaktcenter megoldásait. Az új termékek költséghatékony, egyszerűsített és az ügyfél elégedettséget növelő ügyfélszolgálatot eredményeznek. A megoldás a Session Initiation Protocol (SIP) képességekre épül, ennek előnyeit a kontaktcenter működtetésében érdekelt minden szakember érezheti, kezdve az IT rendszergazdától és az ügyfélszolgálati munkatársaktól, egészen a szolgáltatást igénylő ügyfélig.

Bővebben...
 
Kapcsolattartás az Interneten Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageÉpítse ki saját piacát

Az e-mail marketingről

Cikkünkben bemutatjuk miért is tartják olyan hatékony eszköznek az e-mail marketinget és mit nyerhet ÖN ha profi módon alkalmazza ezt a technikát. Ha kevésbé jártas a témában, akkor mai anyagunk kifejezetten Önnek szól, hisz könnyedén elsajátíthatja belőle az alapfogalmakat, így a későbbiekben bemutatásra kerülő e-mail marketing technikákat már egy biztos tudásra alapozva próbálhatja ki.
 

Bővebben...
 
Marketing tippek Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageEllen?ľrizze hirdetését!

Minden pénzét hirdetésre költi mindenféle reklámokban és mégsem látja az eredményét? Ideje megvizsgálni, vajon nem Ön-e a vétkes a sikertelenségben. Ellenőrizze le hirdetéseit az itt szereplő lista alapján.

 

Bővebben...
 
Gyakorlati útmutató internet marketinghez Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Hogyan segíthet cégének a nyerő internet marketing

ImageAvagy lehagyni a konkurenciát, ahogy a nyúl lehagyja a teknősbékát

A legtöbben egyáltalán nem veszik komolyan az internet marketinget, és ezzel gyakorlatilag ezüsttálcán kínálják a lehetőséget versenytársaiknak. Az alábbi cikkben részletesen bemutatom azt a stratégiát, amellyel elkerülheti ezt az óriási hibát, és amelynek segítségével 2008-ban behozhatatlan előnyre tehet szert konkurenseihez képest.

Bővebben...
 
Gyakorlati útmutató internet marketinghez II.rész Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Végezze el a matek házit!

Feltételezések helyett számoljon!

ImageMindenki tudja, hogy ha egy nebuló nem csinálja meg a matek házit, akkor a jutalom egy nagy egyes osztályzat. Sokan mégis úgy vágnak bele egy honlap elkészítésébe, hogy az alapvető jövedelmezőségi számításokat sem végzik el. A jutalom természetesen egyes, csakhogy ennek sokkal nagyobb ára van, mint egy egyes osztályzatnak az iskolában.

Bővebben...
 
Gyakorlati útmutató internet marketinghez III.rész Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Meg kell tanulnia tervet készíteni

Tervtől a designig

ImageMeg kell értenie: Ez az Ön cége, az Ön felelőssége, tehát ahogy a vállalkozás tervét is Önnek kell készítenie, a vállalkozás internetes kibővítésének terve is az Ön munkáját igényli. Ennek általában három akadálya szokott lenni.

Bővebben...
 
Gyakorlati útmutató internet marketinghez IV.rész Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Kell egy jó ügyfél is

A honlapkészítés titkainak utolsó része

ImageHoppá! Erről milyen ritkán esik szó! Bizony az ügyfélen, a megrendelőn is múlik, hogy mennyire lesz sikeres a projekt. A következő tipikus hibák ártanak legtöbbet weboldala leendő sikere szempontjából:
- Ha nem készíti el a tervet, de erről már beszéltünk.
- Ha nem írja meg, vagy nem íratja meg a szöveget, de erről is beszéltünk már.
- Ha a weboldaltervet vagy a szövegeket nem egyben, hanem több kisebb darabban adja át a kivitelezőnek.

 

Bővebben...
 
Egy végtelen történet Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Partnereink megismerése

Miért fontos a rendszeres kapcsolattartás?

ImageAz „Idétlen időkig” című filmben (eredeti címe Groundhog Day volt) Bill Murray egy népszerű, ám beképzelt meteorológust alakít, aki egy kis Pennsylvaniai városkába utazik stábjával, hogy élőben tudósítson a hagyományos tavaszváró Mormota Fesztiválról, bár ez neki csupán annyit jelent, "várni egy büdös görényt, hogy mikor dugja ki a pofáját az odujából". A stáb gyorsan leforgatja a riportot, majd elindulnak haza, viszont egy váratlan hóvihar miatt kénytelenek visszafordulni és a városban eltölteni az éjszakát.
Hogy kapcsolódik ez  a  menedzserekhez?


Bővebben...
 
<< Első < Előző 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Következő > Utolsó >>

19. oldal / 22

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

NOSTRE COSE Export-Import Kft.
Gerendás Tünde

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Yumend Bt.
Gál Endre

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Vossen Frottier Textilipari Kf... Vossen Frottier Textilipari Kft.
Masics Imre

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Kun Metál Broker Feldolgozó ... Kun Metál Broker Feldolgozó Kft.
Harkai Lászlóné

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.