Kérdezni vagy nem kérdezni? |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
A felmérések fontossága…Kommunikáció a közönséggel
A felmérések arra valók, hogy felmérjük a „közönségünk” véleményét, igényeit, realitását, pl.: „Kire hallgat? Kitől fogad el tanácsot? stb”. |
Bővebben...
|
Mit mennyiért adjunk? |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Megéri az árát?Árképzés
Amikor a marketingesek egy árucikk értékét próbálják "belőni" a piaci bevezetés előtt, általában nincs túl nagy mozgásterük a lehetséges árak tekintetében. Azonban egy kevésbé kézzelfogható dolog esetében – szolgáltatás, előfizetés, szeminárium, letölthető elektronikus könyv stb. – a lehetséges árak gyakran meglepően széles skálán mozognak. |
Bővebben...
|
Egy végtelen történet II. rész |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Kapcsolattartás az ügyféllel
Hogyan függ a bevétel a rendszeres kommunikációtól?Akik olvasták a cikkem előző részét biztosan emlékeznek arra, hogy milyen határozottan állítottam azt, hogy a cége bevétele azon fog múlni a jövőben, hogy milyen mennyiségű ügyféllel tudja folyamatosan tartani a kapcsolatot. Ekkor ön biztosan felsóhajtott: könnyű ezt mondani, de sokkal nehezebb ezt a gyakorlatban megvalósítani! |
Bővebben...
|
Kis pénzből nagy márkát 1 |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
A legnagyobb marketingköltési bakikAvagy a marketingbüdzsé megtérüléseKépzeljük magunkat egy szép golfpályára! Rendelkezésünkre áll minden: ütő, labda, versenytárs, kisegítők. Ha jók akarunk lenni, egyszerre több mindenre kell figyelnünk: hol a cél, milyen a pálya, milyen az idő. Ezek ismeretében érdemes kitalálni, hogyan játsszunk, különben nehéz jó eredményt elérni. A marketing is ilyen: az üzleti életben is meg kell határozni, mi a célunk, hogyan lehet azt elérni, milyen eszközöket milyen feltételekkel használhatunk, kikkel és hogyan érdemes együttműködni. (2007.05.23) Tovább a teljes cikkhez→ |
Bővebben...
|
Bevételnövelés |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Dilemma és problémaAvagy a nagykereskedelmi cégek legnagyobb bánataNem kell különösen tanult és a médiában sokat szerepeltetett gazdasági elemzőnek lennie annak, aki ki akarja találni, hogy melyik dilemma és melyik probléma okozza a legtöbb fejtörést a nagykereskedelemmel foglalkozó cégek vezetőinek.
A dilemma az, hogy forgalmuk hány százalékát fogják létrehozni a szupermarketek polcain és mennyit a hagyományos kiskereskedelemmel foglalkozó boltok, boltláncok, viszonteladó cégek egyenként sokkal kisebb kapacitású értékesítési rendszerén ke-resztül. A legnagyobb probléma pedig az, hogy ha ezt az utóbbit választják, hogyan érhetnék el, hogy a forgalmuk növekedjen ezeken a kisebb méretű vállalkozásokon keresztül, mivel ezek az értékesítési helyek messze elmaradnak szervezettségben, kapacitásban az elsőnek említett konkurenciájuknál. Ezt a helyzetet írja le, illetve javasol megoldásokat az érintettek számára ebben a nagyon aktuális írásában Marozsák Szabolcs |
Bővebben...
|
Kelendőek a márkázott hitelkártyák |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
A közös név alatt megjelenő plasztikok divatjaA Malév és a Citibank hitelkártya konstrukciója Túl van a tízezredik Malév-Citibank hitelkártya kibocsátásán a Citibank Zrt. A kártyatulajdonosok már tudatosan használják a plasztikot, így akad, aki már egy tengeren túli repülőjegyre valót is összegyűjtött. Több, a hazai piacon nemrég megjelent márkázott kártya szintén sikertermék lett a fogyasztók körében.
Tovább a teljes cikkhez→ |
Bővebben...
|
Kis pénzből nagy márkát 2. |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Hogyan tanuljunk a konkurenciátólAvagy hogyan hozhatnak versenybe a versenytársakEgy cég sikeressége szempontjából a konkurencia rendszeres feltérképezése és kiértékelése legalább olyan hasznos, mint a fogyasztók megismerése. Ez segítheti a hatásos megkülönböztetést és az eredményes kommunikációt. Kis- és középvállalkozásoknak szóló sorozatunkban az mfor.hu által felkért marketingszakértő arra ad tippeket, hogyan segítheti a konkurencia a mi cégünket. Tovább a teljes cikkhez→ |
Bővebben...
|
A marketingesek 3 igazsága |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Reklámozni...de hogyan?
Segítség a hatékony működéshez 3 olyan alapvető igazság létezik a reklámozással kapcsolatban, mely újra és újra felmerül, mégis a legtöbben figyelmen kívül hagyják. Cikkünkben részletesen bemutatjuk melyek ezek az alaptételek. |
Bővebben...
|
Online marketing |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Fedezze fel a keresőprogramok rejtett információitA márka ismertségének segítéseCikkünkből megtudhatja, miként nyerhet ki értékes információkat a keresőprogramokból - termékeivel, iparágával és a versenytársaival kapcsolatban. A legtöbb marketinges számára a keresőprogramok az online marketing egy elsődleges tényezőjét jelentik. De emellett a keresőprogramok egy olyan dolgot is kínálnak, mely a legtöbb marketinges figyelmét elkerüli. Egyszóval: intelligenciát. A marketingeseknek egészen egyszerűen csak "csapra kellene vernie" a keresőprogramokat és rendkívüli információkhoz jutnának a termékeikkel, versenytársaikkal és iparáguk helyzetével kapcsolatban.A következőkben megnézzük miként hasznosítható a keresőprogramokban rejlő marketing intelligencia, mely segítheti Önt marketing céljai elérésében. |
Bővebben...
|
Tegyék törzsvásárlóvá az ügyfelet! |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
"After sales"Avagy ügyfeleink megtartása másként
Szolgáltatásunk, vagy termékünk értékesítése után természetes óhajunk az, hogy az ügyfelünk idővel visszatérjen, és ismét tőlünk vásároljon. Ám ez nem mindig történik így a gyakorlatban – sajnos. De mi a garancia arra, hogy ezt mindig el tudjuk majd érni? Semmi. A gyakoriságát azonban növelni lehet! |
Bővebben...
|
|
Kis pénzből nagy márkát 3. |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Jó sörnek is kell a cégér Vakszerencse helyett Hogyan találhatunk ki egy jó márkanevet? Miért lehetett sikeres a Zizzz, és miként lett a szakértők söre a Stella Artois? Kis- és középvállalkozásoknak szóló sorozatunkban az mfor.hu által felkért marketingszakértő arra ad tippeket, hogyan vezethetünk be sikeresen egy új terméket a piacra. (2007.06.13) Tovább a teljes cikkhez→ |
Bővebben...
|
Marketing-kommunikációs ötleteket díjaztak |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Túllépnének a hűtőmágnesen a marketingesek A fogyasztók ötletes beavatása Borotválkozni egy parkolóban, képeket felismerni egy próbafülkében, habpartizni a szabad ég alatt - ilyen és ehhez hasonló ötletekkel próbálnak újítani a marketingesek, akiket idén is díjaztak az Arany lolliPOP versenyen. Tovább a teljes cikkhez→ |
Bővebben...
|
Keveset tudnak a cégek vevőikről |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
A DM önmagában kevés Jobban be kell vonni a fogyasztót Magyarországon nem elég tudatos még az információ-felhasználás, ami pedig elengedhetetlen részét képezi a DM-kampányoknak. Mi sem szívesen adunk meg adatokat, a cégek pedig nem fektetnek be eleget az adatbáziskezelésbe. A cikk újszerű DM kampányokra, ügyfélszerzési módszerekre mutat be magyar és külföldi példákat.
Tovább a teljes cikkhez→ |
Bővebben...
|
A hatékony ügyfélkapcsolat kezelésről |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Leszámolás a CRM mítoszokkal A leggyakrabban előforduló tévhitekről Habár egyre több vállalkozás ismeri fel az ügyfélkapcsolat kezelésben rejlő értékeket és hajt végre kisebb-nagyobb beruházást egy CRM szoftverbe. Mivel még mindig sok tévhit kering az üzleti életben, ami miatt a cégek egy része ódzkodik bevezetni egy CRM szoftvert, itt az idő, hogy leszámoljunk ezekkel a tévhitekkel! |
Bővebben...
|
Fontos üzenetet hordoz a bankkártya-design |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
A bankkártya külseje értékes többletinformációt hordoz Mi határozza meg egy bankkártya kinézetét?
2007. végén első alkalommal rendezték meg „Az év bankkártyája 2007” pályázatot, melyen a különböző típusú hazai fizetőkártyák a külcsín alapján mérettettek meg. „A verseny életre hívása egyértelmű jele annak, hogy a bankkártya-design egyre fontosabb szerepet kap - mondja Zdenek Houser, a MasterCard Europe Magyarországért, Horvátországért és Szlovéniáért Felelős Igazgatója. |
Bővebben...
|
Kis pénzből nagy márkát 4. |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Mitől térül meg a hirdetési kasszába tett pénz?A hatékony reklámkampány titka
Erősödik az a vezetői igény, amely hatékonyabbá tenné a működést, kiemelné a céget a versenykörnyezetből, s ahol a marketing, a jó kommunikáció a növekedés egyik eszköze. Ezek a cégek már nem csak jobbak szeretnének lenni, de annak is kívánnak látszani, egyszóval szeretnék jól eladni magukat. Ahhoz, hogy hirdetés révén vevőket szerezzünk, rendszeres megjelenésre, az ismertség kialakítására és fenntartására van szükség. (2007.06.20) Tovább a teljes cikkhez→ |
Bővebben...
|
Növelje honlapja ismertségét! |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Hogyan tehet szert eredményesen működő linkpartnerekre?Együttműködésekkel a látogató szerzésért A linkmarketing az egyetlen olyan online marketing módszer, melynek eredményessége csak Öntől függ – hiszen akárhány linkpartnerre szert tehet. A linkmarketing által hozott látogatószám növekedésének nincs felső határa és ami a legjobb, hogy a munkát elvégezve szinte állandó látogatottságot produkál. A linkmarketing a leghatékonyabb és legkönnyebb marketing módszerek egyike – de csak akkor működik, ha jól csinálják. |
Bővebben...
|
Kis pénzből nagy márkát 5. |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Trend a lelke mindennek
Hogyan ismerjük meg a fogyasztói igényeket
Az mfor.hu kis- és középvállalkozásoknak szóló sorozatában szakérőink ezúttal azt mutatja meg, miért van szükség a fogyasztói trendek és a versenytársak megismerésére egy cég fejlődéséhez. Kiderül az is, hogyan döntötte romba egy dohánygyár hazai marketingosztályának terveit egy fax, amely a konkurenciához tévedt... (2007.06.27) Tovább a teljes cikkhez→ |
Bővebben...
|
Kincs, ami nincs |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Ügyfelek, akik vásárolni szeretnének, de nem tudunk róluk Avagy a partneradatok rendszerezettsége "- Szia Józsikám, régen beszélgettünk... - Szervusz Péter, de jó, hogy hívsz, éppen most gondoltam rád! Szükségem lenne arra a dologra, amiről még régebben beszélgettünk. - Mire gondolsz? Már vagy 1000 éve nem találkoztunk…" Átélt már hasonló beszélgetést valamikor? Hívott már fel régebbi ismerőst, aki hasonlóképpen reagált megkeresésére? |
Bővebben...
|
A márka szerepe a toborzásban |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
A márka a vállalati célok teljesítésében ösztönzi a dolgozókatA vállalati márkastratégia Sok nagyvállalat alkalmazza a vállalati márkastratégia módszerét, hogy minőségi munkaerőhöz jusson, és azt meg is tartsa - derül ki "A márka szerepe a toborzásban" című tanulmányból, amelyet a The Conference Board ipari tanácsadó szervezet jelentetett meg 2001-ben. |
Bővebben...
|
|