2007. április 22. vasárnap, 11:55 |
Nagyvállalati technológia kis- és középvállalatoknak Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 st1\:*{behavior:url(#ieooui) } /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Normál táblázat"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Normál táblázat"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Normál táblázat"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Normál táblázat"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} A magyarországi kis és középvállalati kör informatikai rendszereinek fejlesztéséhez nélkülözhetetlenek a vállalat növekvő igényeit kielégítő szerverek. Mivel egyre több vállalat életéhez szükséges az informatikai rendszerek folyamatos működése, rendelkezésre állása, nem mindegy, hogy milyen eszközöket választunk hozzá. A Sun Microsystems 1982 óta van jelen a számítástechnikai piacon, de a nagyteljesítményű szerverei funkcióit eddig többnyire nagyvállalatok - köztük bankok, távközlési szolgáltatók - tudták kihasználni. Ezen nagygépes rendszerek a Sun saját processzor technológiáját (SPARC) és saját operációs rendszerét (Solaris) használták. A nagyvállalati teljesítmény és rendelkezésre állási igényeket kielégítve ezek a berendezések ár tekintetében nem nagyon voltak elérhetőek a kisebb méretű vállalkozások számára.
|
Bővebben...
|
2007. április 21. szombat, 19:41 |
Mitől olyan nehéz jó értékesítőt találni?Avagy az értékesítés tényleg egy művészet és születni kell rá?- Mitől jó egy értékesítő? - Vannak olyan technikák, melyeket bármely dolog értékesítésében lehet használni? - Megtanulható-e az értékesítés? |
Bővebben...
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
A kapcsolatépítés előnyeiÖtlettől a megvalósulásig
A legjobb, és néha a legrosszabb ötletek is egyénileg születnek. Történhet ez akár a zuhany alatt, vagy egy hosszú út során. Az ilyen pillanatokban energiával telinek érezzük magunkat, és készek vagyunk egy új vállalkozás beindítására. Habár az elszigeteltség segíthet új nézőpontból nézni a dolgokat, nehéz az innovatív célokat izoláltan elérni. Hasonló gondolkodású emberekkel álljunk össze, akik segíthetnek az üzleti céljaink elérésében, esetleg felülmúlásában. |
Bővebben...
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
A fellendítés tippjei
A hatékony munka és sikeres cég receptje
Segítségre van szükségünk, hogy újra fellendítsük a vállalkozásunkat? Kifogytunk a kreatív ötletekből? Nézzük a következő tippekből álló listát a vállalkozásunk fellendítéséhez. Legyen ez a jövőben az ellenőrzőlistánk, ha esetleg elakadnánk. Tanuljuk meg, hogyan vezessük a vállalkozásunkat hatékonyan. |
Bővebben...
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Okos pénzmegtakarítási taktikákrólAz Önök költségvetésének sem mindegy?
Segítségre van szükségünk, hogy újra fellendítsük a vállalkozásunkat? Kifogytunk a kreatív ötletekből? Nézzük a következő tippekből álló listát a vállalkozásunk fellendítéséhez. Legyen ez a jövőben az ellenőrzőlistánk, ha esetleg elakadnánk. Tanuljuk meg, hogyan vezessük a vállalkozásunkat hatékonyan. |
Bővebben...
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
A pénz kezel minket, vagy mi kezeljük a pénztDe tényleg, ki függ kitől?Tényleg olyan misztikus? A pénz kezel minket, vagy mi kezeljük a pénzt? Mi a helytelen a pénzkezelés? Mi lenne akkor a helyes út a bőséghez? |
Bővebben...
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Virtuális üzleti élet Dupla hatékonyság, töredék költséggel Tárgyalásra sietek, belépek az irodaházba. Egy csinos hölgy fogad a recepción, elárulja, hogy a 8. emeleten várnak rám. Króm gombok a liftben, majd a folyosón bőrkanapé, szoba magasságú ablak teljes panorámával vár. A tárgyalóban vezeték nélküli Internet, projektor – ki tudja, mi minden kelléke van manapság egy elegáns, minden igényt kielégítő irodának. Mi a cél mindezzel? Az egyik biztosan az, hogy (tovább) növekedjen a cég, a partnerekben bizalmat ébresszen mindez, a munkatársak jó körülmények között hozhassák ki magukból a maximumot, a menedzsment nyugodtan tudjon tárgyalni a stratégiáról és a megvalósításához vezető lépcsőkről.
Képzeljük el most ugyanezt az összhatást az Interneten: virtuális recepciós, virtuális lift, virtuális tárgyalószoba… egy virtuális irodaházban csak a képzelet szabhat határt annak: kivel, mikor, miről tárgyaljunk. A virtuális szó egyik jelentése: lehetőségként benne rejlő. Ennek megfelelően az Internet korlátlan lehetőségeket biztosít ahhoz, hogy üzleti partnert, potenciális ügyfelet keressünk a világ bármelyik szegletéből. Lehetőségünk nyílik, hogy sokkal többet tudjunk meg róla, mint amit egy személyes találkozó lehetővé tesz. Egy-két kattintással elé tárhatjuk prezentációnkat, letöltethetjük vele a megrendelő űrlapot vagy szerződéstervezetet, sőt a fizetés is csak egy kattintás kérdése többnyire.
Egy virtuális iroda lehetőséget biztosít arra is, hogy az ember úgy ossza be az idejét, ahogy neki tetszik: akár otthonról, egy kávét kavargatva táblázhatja be magát – a virtuális tárgyalószobába, így megspórolhatja az oda-vissza utazás költségét, kényelmetlenségét. Ráadásul minél kevesebb idő telik el egy adott esetben fárasztó utazással, annál több marad még egy tárgyalásra, vagy további stratégiai lépések megtételére, tájékozódásra, információszerzésre.
A Lépéselőny Virtuális Irodaház jó példája ennek: egy szombathelyi cégvezető akár a nappalijában ülve egyeztetheti a szállítási feltételeket egy nyíregyházi megrendelővel – sőt, ha létrejött az üzlet, és kíváncsi, ki szállítaná el az árut a legjobb kondíciókkal a megrendelőhöz, alvállalkozót is kereshet. Képzelje el, hogy beköltözik egy hatalmas irodaházba, ahol legkülönbözőbb területeken dolgozó, különféle méretű és profilú cégek találhatók szerte az országból. Tegyük fel, hogy mielőtt bekopog a szomszéd irodába, beállíthatná, hogy milyen céget találjon a túloldalon: az éppen aktuális gyártó, kereskedő, vagy szolgáltató nyisson ajtót. Mindezt úgy, hogy nem egy központi telefonszám vagy e-mail cím lenne kiírva az egyes cégek irodájára, mint egy hatalmas tudakozóban, hanem valós kapcsolattartók várnák Önt, hogy a virtuális tárgyalóban közelebbről megismerhessék egymást.
Ön mit szeretne látni egy ilyen virtuális irodaházban?
Írja meg a
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
–ra, vagy regisztráljon díjmentesen a www.lepeselony.hu oldalon!
Németh Zoltán ügyvezető igazgató Lépéselőny Virtuális Irodaház
Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?
|
Bővebben...
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Fontos utazáskor a gyorsaság és pontosság?Költséghatékony használatA személyes használat elterjedése után már egyre több fuvarozócég is vásárol navigációs és flottamenedzselő rendszert. A kamionokban persze egészen más eszközök működnek, mint a személyautókban, így ezek a megoldások természetesen többe is kerülnek. A megkérdezett fuvarozócégek viszont azt mondják, hogy a befektetés hamar megtérül.
Tovább a teljes cikkhez→ |
Bővebben...
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Az Ön vállalkozását is érinti? Pályázati támogatás a fejlesztésbenA Miniszterelnöki Hivatal és a Magyar Gazdaságfejlesztési Központ munkatársai szeptember 3-tól 7-ig országos előadássorozatot tartottak a Regionális Vállalkozásfejlesztési Konzorcium (RVFK) szervezésében.
|
Bővebben...
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Még mindig nem roamingol olcsóbban mindenkiUniós tarifarendszerLetelt a második határidő, így az Európában működő mobilszolgáltatók lehetővé tették fogyasztóiknak, hogy átálljanak az olcsóbb uniós tarifarendszerre. Minderről a magyar mobilszolgáltatók sem maradtak le: augusztus 29-től a fogyasztók nagy részét automatikusan átirányítják az alacsonyabb percdíjakat tartalmazó csomagokra. A mobilosok kisebb hányadának azonban jeleznie kell, ha váltani akar.
Tovább a teljes cikkhez → |
Bővebben...
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Mi fán terem a "strukturális intelligencia" ? Avagy mitől lehet a cégünk jobb, mint a konkurencia? Hogy mi a strukturális intelligencia, és hogyan segíthet ez cégünknek, hogy sikeresebb legyen, az emberi test példáján keresztül szeretném megvilágítani. Az ember, mint elő szervezet, kiemelkedik az állatvilágból. Miért is van ez? Egyrészt magasabb az intelligenciája. Az intelligenciát úgy szokták meghatározni, hogy az a képesség, amit az IQ teszt mér. Ennél létezik pontosabb meghatározás is. Az intelligencia az az értelmi képesség, amellyel problémákat oldunk meg. Más szavakkal meghatározva: az, hogy mennyire képes valaki észrevenni az azonosságokat, a különbségeket és a hasonlóságokat. Például a mostani problémám össze tudom hasonlítani egy korábbi hasonlóval, amit sikeresen megoldottam. Így a mostanit is képes vagyok megoldani. |
Bővebben...
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Tárcsázni sem kell a jövő telefonközpontjaivalA több rendszerbe rögíztés helyett
A fejlesztő srácok kb. fél órája léptek ki az irodám ajtaján, és teljes extázisba kerültem attól, amit felvázoltak. A tervük nem kevesebb, minthogy a kicsiny VOIP telefonközpontokat telepítő cégünk teljes ügyvitelét megreformálják, méghozzá úgy, hogy azt 100%-ban integrálják az IP központtal. |
Bővebben...
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
A biometrikus azonosításrólA 21. század adatvédelmi és kezelési lehetőségeHihetetlen fejlődésnek indult a biometrikus azonosító eszközök, például az ujjlenyomat- és az íriszleolvasók piaca. A többség üdvözölné, ha a PIN kód beütése helyett ilyen módon "ismerné fel" őt egy bankautomata. Annak viszont nem mindenki örül, hogy számos cég már évek óta használja ezeket a berendezéseket a munkaidő nyilvántartása végett.
Tovább a teljes cikkhez→ |
Bővebben...
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Egy vállalkozás megszervezésének alapja
Etika illetve erkölcs
Cégvezetési tanácsadóként munkám során mindig az etikát tartottam egy vállalkozás megszervezésénél az alapnak. Úgy tapasztaltam, ha ez az alap hiányzott vagy nagyon rossz "anyagból" készült, akkor minden fejlesztés hiábavaló volt, a cég képtelen volt megerősödni, sőt inkább egyre csak gyengült menthetetlenül. |
Bővebben...
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
"Tűzoltás" helyett szervezésAvagy az ügyvezetők vészhelyzeteinek megoldásaSosem gondoltam volna, hogy ennyire népszerű szakma a tűzoltóké. Persze, értem én… villogó szirénák, ámuló tekintetek, bámuló tömeg, hősiesség... Tűz, füst, veszély? Kit érdekel, ha lecsúszhatok azon a fémrúdon! Gyermekkori vágyálom! |
Bővebben...
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Apró szigetország nyit elsőként valódi követséget a virtuális világbanSecond LifeA Maldív-szigetek az első ország, amely követséget nyitott a Second Life-ban, egy háromdimenziós, internetes, virtuális világban, amelyet több mint 6,6 millió ember "népesít" be a világ minden tájáról. A virtuális követség új csatornát biztosít az országnak. |
Bővebben...
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Áthidalható a negyedéves EVA - fizetés körüli esetleges pénzzavar Amit tudni kell az üzleti hitelkártyákról Az APEH központi ügyfélszolgálatain 2008. január 1-én elindult bankkártya-elfogadás jelentősen megkönnyítheti az EVA-s vállalkozások mindennapjait, hiszen üzleti hitelkártya használatával könnyen áthidalható a negyedéves EVA - fizetés körüli esetleges pénzzavar. |
Bővebben...
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Ugye Önnek sem mindegy kivel köt üzletet? Az ingyenes céginformációkról
Évről-évre növekszik a megszűnő társaságok száma, az pedig, aki bajba került vállalkozással köt üzletet saját cégét is veszélyeztetheti. Éppen ezért nem árt alaposan ellenőrizni az új megrendelőket, de a régi partnerek szúrópróbaszerű vizsgálata is ajánlott lehet.
Tovább a teljes cikkhez→
|
Bővebben...
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Vezetői kontroll
Mit jelent vezetni és kontrolállni Gyakran halljuk mostanában, hogy egy vezetőnek kontrollálnia kell a termelést, illetve munkatársait, ha azt akarja, hogy jól menjenek a dolgok és elérjék a kívánt eredményeket. Amikor erről beszélek vezetőkkel, ők bőszen bólogatnak, de időnként kiderül, hogy nem igazán tudják mit is jelent a vezetői kontroll a gyakorlatban. |
Bővebben...
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Percdíj nélkül csengetnek itthon a külföldi telefonszámok Avagy itthon csengő külföldi hívószám olcsónAki itthon csengető külföldi hívószámot akart, annak bizony mélyen a zsebébe kellett nyúlnia, egészen mostanáig. A belga Voxbone cég VOIP-os megoldásával havi néhány euróért ugyanis Egyesült Államokbeli, német, norvég, szlovák, új-zélandi, pakisztáni, de akár még argentínai telefonszámhoz juthatunk, melyek nemzetközi percdíj nélkül csengethetnek az itthoni irodánkban. A gyanútlan hívó - a saját anyanyelvén köszöntő ügyfélszolgálatot hallva - nem is sejtheti, hogy városiként számlázott hívása a világ másik végén csenget. |
Bővebben...
|
|