Üzleti kapcsolatok, több ügyfél, vevő, bevétel, üzleti partner keresés - Lépéselőny Üzleti Közösségi Portál
Jobb, ha az állam nem én vagyok Nyomtatás E-mail
2010. július 19. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: Állami cég és magáncégSoha nem volt kétségem felőle, hogy a magántulajdonban működő vállalkozások – mivel rá vannak kényszerítve – összehasonlíthatatlanul hatékonyabbak, mint az állami cégek vagy a közintézmények (tisztelet a kivételnek). Mai tapasztalataim csokorba gyűjtötték mindazokat a pontokat, amikre magánvállalkozóként is érdemes figyelni, nehogy „elállamiasodjon” a cég!

Bővebben...
 
A hatalmas hiba, amitől a networking nem működik – az első 2 tipp Nyomtatás E-mail
2010. július 19. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Network marketingtervAzokat az üzletembereket, akiknek igazán működik a networking, mások ajánlják, ha ők nincsenek éppen ott. Ezeken az ajánlásokon, az őket képviselő céges „nagyköveteken” keresztül folyamatosan áramlanak feléjük üzleti lehetőségek, támogatás és lehetőségek. Mint minden értékes dologhoz, az üzleti kapcsolatépítéshez is idő és elkötelezettség szükséges. Muszáj, hogy odategye magát, hogy befektesse az időt a kapcsolatok fejlesztésébe és a céges nagykövetekből álló háló kiépítésébe.

Bővebben...
 
Értékesítés + csoki Nyomtatás E-mail
2010. július 16. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Áralku helyettVolt főnököm kedvenc mondása: „Az kap csokit, aki kér!”. Szerintem is nagyon jól kifejezi a lényeget, azaz ha valaki élelmes és él a lehetőségekkel, az sikeres és eredményes lesz az üzletben is.  Mitől lesz hát sikeres egy értékesítő?

Bővebben...
 
Adatbázis üzemeltetése profitunk maximalizálásához Nyomtatás E-mail
2010. július 15. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing: AdatbázisElső hallásra lehet, hogy kicsit macerásnak hangzik, azonban higyjék el, hosszútávon biztosan cégünk javára válik ha ügyfeleinkről, valamint csupán az üzletünk iránt érdeklődőkről is adatbázist tartunk fent.
Egy adatbázisból sok mindent le tudunk szűrni vállalkozásunkkal kapcsolatban, ezért igen hasznos tud lenni. Tudunk belőle statisztikákat készíteni, fel tudjuk mérni időszakos forgalmunkat, valamint nem utolsó sorban tároljuk benne a valaha termékeink, szolgáltatásaink iránt érdeklődő személyeket és tényleges vásárlóinkat, elérhetőségeikkel együtt.

Bővebben...
 
Így is lehet Nyomtatás E-mail
2010. július 14. szerda, 05:33

Lépéselőny/Cégvezetés: Barátság és jó modor az üzleti életbenSokszor hallom, hogy Magyarországon csak kapcsolatokkal lehet előrébb jutni, csak a kapcsolatokon múlik minden. Érdekes módon ezt még soha nem hallottam olyan embertől, aki tudott üzleti kapcsolatokat építeni, aki jó barátságban volt az emberekkel. Mi az ő titkuk?

Bővebben...
 
Célkitűzés és munkaterv készítés Nyomtatás E-mail
2010. július 14. szerda, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: CélkitűzésEgy jó üzleti és marketing stratégia elengedhetetlen vállalkozásunk számára.
Sokak szerint a „majd csak lesz valahogy” gondolkodás elég, hiszen az elmélet szerint keményen dolgozunk, reklámozunk, ügyfelezünk, ezáltal bevételeink növekednek és profitot is termelünk.
Ez mind szépen hangzik, viszont ha nincsenek pontos céljaink, nincs stratégiánk, a kemény munka hosszútávon higgyék el, önmagában nem visz minket előre.

Bővebben...
 
Nekünk a Balaton a Riviéra? Nyomtatás E-mail
2010. július 13. kedd, 05:20

Lépéselőny/Marketing: Balatoni árusok riviérájaÉvek, vagy inkább évtizedek óta téma hazánkban, hogy a balatoni vendéglátás barátságossága és színvonala nem példaértékű az értékesítésben dolgozók számára. Sikerült helyszíni tapasztalatokat gyűjtenem a 2010-es trendekről – következzen a top 4-es lista, mit NE lessen el a balatoni vállalkozó kollégáktól.
Természetesen tisztelet a kivételnek, hiszen én is csak két strandon és vásárban voltam eddig a nyáron, de tanulságosnak tanulságos volt, az biztos.

Bővebben...
 
Felmérések fontossága vállalkozásunkban és a marketingben Nyomtatás E-mail
2010. július 12. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Piaci marketing felmérésHa úgy döntünk, hogy elindítunk egy saját vállalkozást, az egyik legfontosabb feladatunk elhatározni azt, hogy mivel is szeretnénk foglalkozni. Nyílván ilyenkor van a tarsolyunkban egy-két ötlet, elképzelés, melyet szívesen megvalósítanánk.

Bővebben...
 
Az okos vállalkozó, aki mindig visszaforgatja bevételeinek nagy részét a vállalkozásába Nyomtatás E-mail
2010. július 09. péntek, 04:28

Lépéselőny/cégvezetés: Hosszútávú befektetésIsmertem egy embert, aki történetesen egykori főnököm volt.
Annak idején havi körül-belül 2-2,5 millió forintos havi profittal rendelkezett vállalkozóként és egy Budapest külső területén lévő panelrengeteg közepén lakott feleségével, egy másfél szobás lakásban. Volt egy másfélmillió forintot érő autója, bevételei pedig stabilak voltak már jópár éve.

Bővebben...
 
Egy vállalkozni vágyó személy első teendői Nyomtatás E-mail
2010. július 08. csütörtök, 04:31

Lépéselőny/Cégvezetés: Egyéni vállalkozóHa elegünk van az alkalmazotti jogviszonyból és unjuk már a monoton, napi átlagosan nyolc órán át tartó robotolást, kiléphetünk az előre nem vivő mókuskerékből és megalapíthatjuk vállalkozásunkat.
Nyílván mindenkinek akadnak ötletei, tervei, céljai. El kell döntenünk miben vagyunk a legjobbak, mihez értünk és ha ez mind megvan, belevághatunk a technikai részletekbe.

Bővebben...
 
A tőkeszegény kisvállalkozások marketing eszközei Nyomtatás E-mail
2010. július 19. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Olcsó marketing eszközökÚgy gondoltuk, hogy egy kis ötletbörze jelleggel felsoroljuk azokat a marketing lehetőségeket, melyekkel egy alacsonyabb költségvetésű kisvállalkozás is tudja hirdetni, népszerűsíteni magát.
Korábbi cikkeinkben már részletesebben taglaltunk költséghatékony megoldásokat, azonban úgy gondoltuk, hogy összeszedve sokkal átláthatóbban és könnyebben tud bárki kampány módot választani vállalkozásának.

Bővebben...
 
Ön még jókor épített ki üzleti kapcsolatokat? Nyomtatás E-mail
2010. július 16. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Üzleti kapcsolat kiépítéseGraham Jones, internet pszichológus a közelmúltban blogjában írt az Egyesült Királyságban a közeljövőben várható kemény gazdasági helyzetről. Mindenki tisztában van vele, hogy jelentős megszorító intézkedéseknek néznek elébe a szigetországban, de ahogy Graham írja: „Ez nem teljes mértékben ennyire gyászos. Ott vannak a barátaid… A következő pár év kemény lesz, ez egészen biztos. De vannak barátaid, vannak kapcsolataid, akik bíznak benned: ha olyan emberek vesznek körül, akik kedvelnek, akkor az ő támogatásuknak köszönhetően túl fogsz élni!”

Bővebben...
 
Hogy ne legyünk öreg szarvasok az üzleti életben? Nyomtatás E-mail
2010. július 15. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: KKV és az eladásAhol egy bölény van, több is akad – szól az ősi indián közmondás, ami kicsit rokon az ismert viccel, amikor a fiatal, a középkorú, és az öreg szarvas figyeli a dombtetőről a völgyben iszogató nőstény szarvasokat. De vajon az üzleti életben elég az a hozzáállás, hogy „majd feljön, amelyik akar valamit”?

Bővebben...
 
A megfelelő üzleti partnereket keresi? Nyomtatás E-mail
2010. július 15. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing: ÜgyfélkeresésSeth Godin a „Körök – nincs többé ismeretlen” című írásában említést tesz róla, hogy „rendkívül csábító több és több idegent megkeresni”. Leszögezi, hogy idegen közönséget elérni az eladásban drága, és pár igazán hűséges vevőt eltántoríthat. Az alábbi kiváló ábrát használja, hogy a régi vevők elhalmozása és elégedetté tétele jóval kifizetődőbb stratégia, mint új vevők után rohangálni.

Bővebben...
 
A hatalmas hiba, amitől a networking nem működik Nyomtatás E-mail
2010. július 14. szerda, 05:23

Lépéselőny/Marketing: Networking hibákAndy Lopata megkért a közelmúltban, hogy írjak egy cikket, mitől NEM működik a kapcsolatépítés. Ahogy kutattam a témában, és összefoglaltam a tapasztalataimat, rájöttem, hogy valójában egy HATALMAS hiba létezik.

Bővebben...
 
A MediaVásár a legkönnyebben használható reklámkereskedelmi platform Európában Nyomtatás E-mail
2010. július 13. kedd, 13:26
Az európai reklámkereskedelmi portálokhoz képest a MediaVásár-t használók tisztában vannak az árakkal már a vásárlási folyamat elején. Egyedi megoldás az európai on-line piacon: egy könnyen használható, kellemetlen meglepetésektől mentes, kedvező árakat biztosító reklámkereskedelmi piactér.
Bővebben...
 
Tényleg jobb ma egy veréb, mint holnap egy túzok? Nyomtatás E-mail
2010. július 13. kedd, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: KamatTegyük fel, hogy valaki tartozik nekünk 1 millió forinttal. Mi a jobb? Ha ma adja meg az 1 millió forintot, vagy ha 1 év múlva? A többség biztos arra szavazna, hogy az a jobb, ha ma adja meg. A miértre egyszerű a válasz: a kamatok miatt.

Bővebben...
 
Kimenő kapcsolatok számának bővítése – nyári tippek a sikeres vállalkozáshoz Nyomtatás E-mail
2010. július 12. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Kimenő <a href='http://www.lepeselony.hu/index.php?option=com_partner&mode=modKeres&ktipus=szaktar&Itemid=284' title='kommunikáció'>kommunikáció</a> az értékesítésbenUborkaszezon, kevés vevő, csökkenő árbevétel – mi a teendő? Tegyük fel, nem szeretné lehúzni a rolót – a Lépéselőny összegyűjtötte a legműködőképesebb tippeket a gazdaságból! Előrevettünk a „trendibb”, manapság jobban használható lehetőségeket, de nem feledkeztünk meg a klasszikus módszerekről sem.

Bővebben...
 
Egy mosoly = egy ügyfél Nyomtatás E-mail
2010. július 09. péntek, 04:19

Lépéselőny/HR : A mosoly ügyfélszerző erejeVolt már úgy, hogy odaért tárgyalni egy helyre, és mogorva arccal, mosoly nélkül fogadta Önt a titkárnő? Milyen érzést okozott Önnek?
De nézhetjük a másik oldalt is: ha barátságosan, mosolyogva fogadnak, egész más hangulatban ülök le tárgyalni. El sem tudjuk képzelni, milyen hatással van az ügyfélszerzésre, a bevételekre a partnerekkel és új vevőkkel találkozó kollégák hangulata!

Bővebben...
 
Ön brand a környezetében? Nyomtatás E-mail
2010. július 08. csütörtök, 04:20

Lépéselőny/Marketing: A márka szerepeTonk Emillel, a marketing és értékesítés témájának egyik legismertebb és legsikeresebb hazai előadójával beszélgettem, és mesélt arról, mennyire tudatosan építenek brandet a hazai vállalkozások. El is gondolkoztatott: Ön meg tudná mondani, milyen körben, mennyire erős brand cége?

Bővebben...
 
További cikkeink...
<< Első < Előző 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 Következő > Utolsó >>

92. oldal / 103

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

AUSZTRÁLIA kft.
SZÜCS SZABOLCS

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Szakács Kft.
Szakács István

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Höpe Kft.
Mátyásné Sinkó Zsuzsanna

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
DURACON KFt.
PÉCSI FERENC

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető