English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Média
Pacsíszi, Zöldfülű Marczi és Zigi a Zebra Nyomtatás E-mail
2008. június 13. péntek, 06:22

Koncert ad okot a vidámságra

Ez nem mese, ez a Gyerek Sziget


Június 14-én és 15-én már harmadik hétvégén tobzódhatnak kicsik és nagyok a T-Com Gyerek Sziget  ingyenes és változatos programjaiban a Hajógyári –szigeten.Szombaton a Nagyszínpadon a Karaván Famíliát majd Huzella Péter műsorát  láthatják-hallhatják a kilátogatók, vasárnap pedig – sok egyéb színpadi produkció mellett- Gulliver-mesejáték és Kolompos –koncert ad okot a vidámságra.

Természetesen a zenés produkciók mellett ott lesznek még a népszerű bohócok, zsonglőrök, az Állatsimogatóban állatok, melyek simogatásra vágynak,  lehet majd nemezelni és batyusbábot csinálni, vagy mézeskalácsot készíteni, aki pedig  inkább sporttal kényeztetné magát, azt várja a TV2 Sportjátékok helyszín.Rengeteg unikális programmal készültek a szervezők ezen a hétvégén is: a jógasátorban lesz pacsíszi és leela-játék, lehet majd indiai sprirituális dalt tanulni és énekelni, szombaton török vasárnap pedig zsidó mesét nézni a Vándor Vurstliban. A Duna Múzeumban –ami Esztergomból jön el a Gyerek Szigetre – kipróbálhatják a gyerekek hogyan lehet együttes erővel védekezni az árvíz ellen, lehet majd fahamuval és mosószappannal mosni, ahogy azt dédanyáink tették, és megtudhatják hogyan működik a csigavonalas vízemelő. A Ford KRESZ Parkban KRESZ –pályán ismerkedhetnek meg a gyerkőcök a szabályos közlekedéssel. A Társasvár helyszínén, a Kamasztér Alapítvány szervezésében  logikai és stratégiai játékokat játszhatnak a családok, míg a Magyar Géniusz Pont helyszínen szakemberek tesztekkel, a gyermek korosztályának megfelelő játékokkal várják  a csemetéket és a szülőket, így az utóbbiak biztos forrásból megtudhatják, miben tehetséges gyermekük. A Marczi –Sátorban ez a hétvége az állatoké, illetve azoké a gyerekeké akik rajonganak értük, vagy pont az ellenkezője… itt minden szóba kerül majd, ami az állatokkal, növényekkel kapcsolatos lehet: a gyerekek megfigyelhetik őket, előcsalogathatják őket, madarászkodhatnak kicsit, a nap végén pedig kedves kutyákkal barátkozhatnak.A Játsszunk Csodavilágot! sátorban  gyermekjátékdrámát tartanak gyerekeknek és szülőknek, itt nem csak előadások, hanem csodák is születhetnek majd.A szülők pihenésére és szórakoztatására is gondoltak a szervezők: a Libero Pihisziget Szigetben a 0-3 éves korúak igényeinek megfelelő játékok és szórakoztató programok várják a „nagyon kiskorúakat”, lehetővé téve így a szülőknek, hogy a nagyobb gyerekekkel együtt vehessenek részt az egyéb programokon, vagy „beülhessenk” a szülőknek szóló beszélgetések, előadások egyikére.

Mint mindig, most is lesz  Ability Park, ahol látássérültek, siketek, mozgássérültek és értelmi fogyatékosok által bemutatott játékok segítségével valamennyi korosztály élvezhetően és érthetően kaphat információkat fogyatékos embertársaink életéről. A Mese Postában egyedi, a helyszínen készült bélyegekkel adhatják fel sajátkészítésű képeslapjaikat a gyerekek.

A hajójárat – amelyet érdemes igénybe venni a kijutáshoz-  a  0-14 éves korúak számára ingyenes, a részletes menetrend  a www.sailor.hu oldalon található. A rendezvényen most is ingyenes csomagmegőrző működik, a k-id up karkötőt – amire rá lehet írni a gyerek nevét és a saját vagy kísérő telefonszámát - pedig már érdemes a hajón igényelni.

A rendezvény részletes programja és egyéb, a rendezvénnyel kapcsolatos  információk a www.gyereksziget.hu weboldalon találhatóak meg.

Forrás: Lépéselőny

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →


Bővebben...
 
Hogyan határozzuk meg befektetési portfóliónk összetételét? Nyomtatás E-mail
2008. június 12. csütörtök, 06:50

Hogyan határozzuk meg befektetési portfóliónk összetételét?

 Többszöri irányváltás



A részvénypiaci visszarendeződéseket közép- és hosszú távú pozícióink kiépítésére használtuk - ajánlja a MoneyMonn pénzügyi tanácsadó társaság, mely a következő feltörekvő piacokra koncentrál a befektetési tanácsadó társaság: Észak-Afrika, Kelet-Európa, kínai H részvények, Közép-Ázsia, Közel-Kelet, Latin Amerika, valamint orosz részvények.

A márciusi mélypontokról átlagosan 15 százalékos emelkedést produkáltak a részvényindexek május közepéig, ezt követően ismét szűk (4-5 százalékos) oldalazó mozgás jellemezte a részvénypiacokat.

Továbbra is kérdéses, hogy az elmúlt két hónap emelkedése csak átmeneti ellenmozgás-e a csökkenő trendben?

Tovább a teljes cikkhez →

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →


Bővebben...
 
Volkswagen haszonjárművek: új értékesítési rekord Nyomtatás E-mail
2008. június 11. szerda, 06:50

Volkswagen haszonjárművek: új értékesítési rekord

A legsikeresebb modell Magyarországon a Volkswagen Caddy volt

Az eladásai 14,7 százalékos növekedésével világszerte értékesített összesen 170.633 könnyű és nehézkategóriájú haszonjárművével a Volkswagen Haszonjárművek 2008. január és április között ismét értékesítési rekordot állított fel.



Európában az eladások a 2008. január és április közötti időszakban 10,9 százalékkal, összesen 113.800 darabra nőttek. Ebből 98.100 kiszállítás (+ 8,2 százalék) esett Nyugat-, míg 15.700 eladott jármű (+ 31 százalék) Kelet-Európára.A márka legnagyobb piacát 5,3 százalékos bővüléssel és 38.187 darabos értékesítéssel Németország jelentette.

Az Európán kívüli legerősebb piacnak 37,4 százalékos emelkedéssel és összesen 34.515 darabbal Brazília számított. Európában Nagy-Britannia (+ 11,2 százalék), Hollandia (+ 28 százalék) és Franciaország (+ 14,1 százalék) egyaránt kétszámjegyű százalékos növekedést produkált.Az április 22,3 százalékos emelkedéssel és világszerte 47.300 kiszállítással a legerősebb hónapnak bizonyult, messze túlszárnyalva a 12,6 százalékos emelkedésről szóló előzetes várakozásokat.Hazánkban szintén nőtt a kiszállítások száma: idén január és április között 1149 autót szállított ki a Volkswagen Haszonjárművek, 257 autóval többet (+ 28, 8 százalék), mint a tavalyi év hasonló időszakában.

A legsikeresebb modell Magyarországon a Volkswagen Caddy volt, amelyből 505 autót, azaz 45,1 százalékkal többet értékesítettek idén. A Volkswagen T5 is hasonlóan jó eredményt ért el, s mindössze egy autóval maradt el a Caddy teljesítményétől az első negyed év során: 504 T5 talált eddig gazdára az év elején, ami 16, 9 százalékos növekedést jelent tavalyhoz képest.„Következetes piaci stratégiánk eredményeképpen minden régióban növekedést könyvelhettünk el, amely az importőrök és a márkakereskedő partnerek kiváló együttműködésének gyümölcse” – hangsúlyozta Harald Schomburg, az igazgatótanács értékesítés és marketing területeiért felelős tagja. „Az első negyedév magas megrendelés-állománya most érezteti hatását. Optimistán tekintünk az év további része elé.”

Forrás: PORSCHE HUNGARIA

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →


Bővebben...
 
Extragaranciával hódít az Indesit és a Hotpoint-Ariston Nyomtatás E-mail
2008. június 10. kedd, 06:23

Extragarancia a fogyasztók érdekében

 A kiváló minőség sok év garanciát ér

2008-ban egyedülálló módon bizonyítja termékeinek megbízhatóságát az Indesit Company Magyarország Kft. A megszokott egy év helyett két év jótállást nyújtanak termékeikhez, emellett pedig az Indesit és a Hotpoint-Ariston cikkekre "extragaranciát" adnak. Az alapszolgáltatásnak számító két év jótálláson felül további két, illetve három év extragarancia igényelhető.

A jelenleg érvényes törvények szerint minimálisan egy év jótállást kell biztosítaniuk termékeikre a háztartási gépeket gyártó cégeknek. Az Indesit Company Magyarország Kft. (www.indesit.hu) azonban olyannyira biztos termékei kiváló minőségében, hogy alapszolgáltatásként két év biztonságot nyújt. Ezen felül pedig – mint új szolgáltatás – extragarancia is igénybe vehető a háztartási gépekre. Az Indesit cikkeire további két, a Hotpoint-Ariston termékekre pedig újabb három év nyugalmat vásárolhatnak a készüléktulajdonosok.
"Az extragaranciával mint új lehetőséggel 2007 őszén indultunk el az Ariston esetében és - mivel meghozta a várt eredményt - idén februárban az Indesit termékekre is kiterjesztettük a szolgáltatást. Úgy is mondhatnám: vállaljuk, hogy jók vagyunk. Egyetlen kiszállás és javítás költsége elérheti a tízezer forintot is. Ezzel ellentétben az Indesitnél 6.900 forintért két, a Hotpoint-Aristonnál 9.900 forintért három év biztonság vásárolható" - mondta Bolváry Gellért, az Indesit Company Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.
A magyar fehérárupiacon (a mikrohullámú sütők kivételével) évente közel egymillió termék talál gazdára. Ez a hatalmas szám annak is köszönhető, hogy a háztartásokban átlagosan hatévente cserélik ki valamelyik háztartási eszközt. Az Indesit Company Magyarország Kft. 15 %-os részesedéssel rendelkezik ezen a piacon, mellyel a harmadik helyet foglalja el. Ezt elsősorban annak köszönheti, hogy termékei megbízhatóak, kiváló minőségűek.
Az Indesit Company amellett, hogy igen nagy hangsúlyt fektet a minőségre, az extragaranciával (www.extragarancia.hu) mintegy kockázatot is vállal annak bizonyítására. Amennyiben a garanciális készülékek mégis meghibásodnak, úgy a professzionális szervízhálózatnak köszönhetően két napon belül szerelőt küldenek az előre egyeztetett címre. A cég olyan kék számon működő - azaz helyi tarifával hívható - telefonközpontot működtet, mellyel hatékonyabbá válik a garanciális problémák kezelése. A panasz bejelentése után, 48 órán belül a diszpécser küldi a segítséget. A munkatársak telefonon bejelentkeznek a készülék tulajdonosánál, és pontos egyeztetés után a helyszínen oldják meg a problémát.

Forrás: GM

 

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →


Bővebben...
 
Három hónap ingyen a Vodafone-nál Nyomtatás E-mail
2008. június 10. kedd, 06:10

260 millió előfizető

A Vodafone három hónapig akár ingyen adja az internetet 

A Vodafone Magyarország új internet ajánlattal jelentkezik. A vállalat június 5-től kedvezményesen vagy akár ingyen kínálja korlátlan internet-elérést biztosító csomagját. A normál használat mellett havi 6000 Forintos díj helyett az új Vodafone-előfizetők három hónapig fél áron kapcsolódhatnak az internetre, míg a már jelenlegi Vodafone ügyfelek három hónapig ingyen használhatják az internetet, új Internet Szabadon előfizetés megkötése esetén.

 

Az akció július 8-ig tart, további részletek és feltételek a www.vodafone.hu/internet oldalon találhatók.

 
A Vodafone internetes ajánlatai egész Európában népszerűek, hiszen a március 31-én lezárult pénzügyi évben több mint 2 millióan igényelték a szolgáltatást. Ez azt jelenti, hogy az aktív adatforgalmat bonyolító európai ügyfelek mintegy 10 százaléka a mobilkészülékén elérhető internetes csomagokat (is) használ.

A Vodafone internetes egyedi ajánlatai kilenc európai országban érhetőek el, és havonta közel 250,000 új előfizető csatlakozik a hálózathoz.

A Vodafone Magyarországon is folyamatosan bővíti villámgyors vezeték nélküli internetet biztosító hálózatát, mely jelenleg már 125 településen érhető el, míg a nagysebességű feltöltési sebességet biztosító Vodafone HSUPA-rendszert 102, a villámgyors letöltési sebességet pedig már 30 magyarországi településen használhatják az ügyfelek.

A vállalat a nyárra készülve június elején újabb városokat kapcsolt hálózatába a Balaton, Budapest és egyéb nyári kirándulócélpontok környékén. A 13 új város közé tartozik Tihany, Balatonalmádi, Balatonkenese, Balatonlelle, Balatonszárszó, Balatonszentgyörgy, Badacsonytördemic, Tokaj, Dorog, Eger, Orosháza, Salgótarján, és Százhalombatta

Forrás: Vodafone Magyarország

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →


Bővebben...
 
Az Avaya idén is a világ legetikusabb vállalatai között Nyomtatás E-mail
2008. június 10. kedd, 05:05

Avaya

Az Ethisphere Intézet listája


Az Avayát, az üzleti kommunikációs megoldások vezető szolgáltatóját a tavalyi év után idén is a Világ Legetikusabb Vállalatainak („World’s Most Ethic Companies”) listájára választotta az Ethisphere Intézet.

A hírt az Ethispere a Forbes-sal közösen szervezett, „Az etikus vezetés és a profit” című konferencián jelentette be.A Világ Legetikusabb Vállalatainak listáját az Ethisphere Intézet vezető jogászok, kormányzati hivatalnokok, egyetemi professzorok és a témában járatos vállalati vezetők bevonásával készíti abból a célból, hogy felkutassa és népszerűsítse a globális irányítás leginkább alkalmazható gyakorlatát, az üzleti etikát és a vállalati felelősségvállalást. Az Ethisphere Intézet kutatói és elemzői a vizsgálat során több ezer vállalatot kerestek meg mind a hat kontinensről, hogy kialakítsák a szigorú, többlépcsős értékelési folyamat után a legetikusabb vállalatok listáját.


Az Ethisphere elemzői a legetikusabb vállalatok összegyűjtése során azt vizsgálták, hogy a vállalatok szabályozásai mennyire etikusak, azaz megvizsgálták a jogvitákat és a korábban esetlegesen megszegett szabályokat, értékelték az innovációs beruházásokat és a fenntartható fejlődést szolgáló üzleti megoldásokat, tanulmányozták a senior vállalatvezetők, az üzlettársak, a beszállítók és az ügyfelek ajánlásait, és a vásárlói visszacsatolások értékelésére külön akciócsoportot hoztak létre.

Az Avayát az Ephisphere egy másik felmérésén is díjazta: 1000 vállalat közül a hetedik helyen végzett a „Best Overall Government Contractors Ethics Program” listáján.

Az Ethisphere Intézet eredményei olvashatók a negyedévente megjelenő Ethisphere Magazin legújabb számában. Az Ethisphere Intézetről és a vizsgálat eredményeiről további információ a  http://www.ethisphere.com honlapon található.

Forrás: Avaya

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

Bővebben...
 
EB: Legyen Ön is profi szurkoló Nyomtatás E-mail
2008. június 09. hétfő, 06:40

EB: Legyen Ön is profi szurkoló

 Pierluigi Collina játékvezető javaslatai 

Pierluigi Collina játékvezető  a kezdődő labdarúgó Eb-vel kapcsolatos praktikus tanácsokkal látja el a foci-rajongókat - így lehetnek még élvezetesebbek a meccsek.


1. A „két napos” szabály – Mint játékvezető, legalább két napot töltöttem azzal, hogy felkészüljek minden egyes meccsre a csapatokról készült videó felvételek segítségével. Mint néző hasonló szabályt követek: mindig két nappal előre tudom, milyen programokon fogok részt venni az elkövetkező 48 órában. A felkészülés még varázslatosabbá teszi a labdarúgó élményeket.


2. Étkezés – A mérkőzések között fontos, hogy fenntartsuk szervezetünk energiaszintjét. Az osztrák fővárosban érdemes megkóstolni a híres bécsi szeletet, de ne feledkezzünk meg a svájciak Raclette-en készülő grillételeiről sem.


3. Internetes jegyfoglalás – A sikeres jegyvásárlás létfontosságú a gondtalan szurkoláshoz. Tanácsolom, hogy foglaljunk minden jegyet -utazást, szállást és bármi mást, amihez foglalás szükséges- az interneten, hiszen a helyszínen ez sokkal nehezebb lesz.


4. Fordítsunk gondot a nyelvre – Tegyük emlékezetesebbé az Eb-t azzal, hogy néhány hasznos kifejezést elsajátítunk a helyi nyelveken. Ez nem csak a kommunikációnkat teszi könnyebbé, de néhány egyszerű szófordulattal a házigazdák tiszteletét és támogatását is kivívhatjuk. Javaslom, hogy a “Guten Tag” helyett próbálkozzunk inkább a “Grüß Gott” vagy “Gruezi” üdvözlésekkel, a francia területen a “Bonjour” helyett mondjunk inkább “Salut”-t, és a formálisabb “Arrivederci” helyett is megteszi a “Ciao”.


5. Pénzváltás – A vendéglátó országok két valutája jelenthet némi nehézséget a szurkolóknak, de a Maestro betéti kártyák használatával ellensúlyozhatjuk a pénzváltók eltérő árfolyamaiból adódó kockázatot, nem beszélve a kártya nyújtotta kényelemről és biztonságról.


6. Időzítés – Ahogy azt bármelyik csatár tanúsítja, megfelelő időben érkezni a megfelelő helyre kulcsfontosságú. Ezért az utazásainkat mindig harminc perc ráhagyással tervezzük az esetre, ha bármi közbejönne, hiszen senki nem akar elszalasztani egyetlen látványos akciót sem.

Forrás: Maestro Card

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →


Bővebben...
 
Egyedülálló pénzügyi szolgáltatás nyugdíjasoknak a postán Nyomtatás E-mail
2008. június 06. péntek, 07:05

Egyedülálló pénzügyi szolgáltatás nyugdíjasoknak a postán

Bővül a Magyar Posta és az Erste Bank
közös
szolgáltatásainak kínálata 


Nyugdíjszámlával és hozzá kapcsolódó bankkártyával bővült 2008. május végétől a Magyar Posta Zrt. pénzügyi szolgáltatásainak kínálata. A Posta banki szolgáltatások márkanév alatt értékesített új termék kizárólag a postai hálózatban érhető el, a szolgáltatás technikai hátterét a Posta stratégiai partnere, az Erste Bank Hungary Nyrt. biztosítja.


A Posta Nyugdíjszámla a pénzügyi piacon egyedülálló módon teremt lehetőséget a nyugdíjas ügyfeleknek arra, hogy a számlára beérkező nyugdíj egy általuk meghatározott részét díjmentesen vigye házhoz a postai kézbesítő. A nyugdíj számlán maradó része pedig a MasterCard típusú Posta Nyugdíjkártyával bármikor hozzáférhető országszerte a postahelyek POS termináljain keresztül, bármelyik banki pénzjegykiadó automatánál (ATM), vagy felhasználható vásárlásra a nemzetközi kártyatársaság logójával ellátott bármelyik elfogadóhelyen. A szolgáltatás azt is lehetővé teszi, hogy a postai „sárga csekkeket” készpénzfelvétel nélkül, más bankkártyákhoz képest kedvezményes díjjal fizessék be az ügyfelek. Ha pedig a számlára rendszeres nyugdíj átutalás érkezik, az első jóváírást követően folyószámla-hitelkeret is igényelhető.  


Szűts Ildikó, a Magyar Posta Zrt. vezérigazgatója elmondta: jelenleg országszerte 326 postahelyen on-line és közel 2300 postahelyen off-line érhetőek el az Erste Bankkal együttműködésben, de önálló márkanév alatt nyújtott Posta banki szolgáltatások. Ennek népszerűségét mutatja, hogy a postákon banki szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelek száma már meghaladta a 200 ezret. A postai ügyfelek körében kedveltek a betéti termékek és a befektetési jegyek is, állományuk elérte a 100 milliárd forintot. A fenti termékkörökön kívül a Posta banki szolgáltatások hiteltermékeket is kínál: Posta személyi kölcsönt, Posta Hitelkártyát, illetve Posta Jelzáloghitelt.


Papp Edit, az Erste Bank Hungary Nyrt. elnök-vezérigazgatója kiemelte: a pénzintézet stratégiai célja, hogy középtávon is a magyar piac meghatározó lakossági pénzügyi szolgáltatója legyen. Ebben kiemelt szerepet kap a Magyar Postával kötött stratégiai együttműködés, amely egyedülálló lehetőséget jelent mind a bank, mind pedig a Posta számára. Az Erste és a Posta együttműködése az ország egyik legnagyobb pénzügyi értékesítési hálózatát jelenti, amely így olyan területeken és országrészekben is képes korszerű pénzügyi szolgáltatásokat nyújtani, amelyek ettől korábban el voltak zárva. A most bevezetett nyugdíjszámlával és bankkártyával a Posta egyik meghatározó ügyfélkörének, kifejezetten az igényeiknek megfelelően sikerült egy új szolgáltatáscsomagot kialakítani.

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!







 

Bővebben...
 
Fióktelepet nyitott Lettországban a Coface Nyomtatás E-mail
2008. június 06. péntek, 06:10
Fióktelepet nyitott Lettországban a Coface

A Coface csoport ötvenkilencedik
hitelbiztosítási fióktelepe júniustól működik

A Coface  tovább bővíti átfogó nemzetközi hálózatát:  ezentúl 97 országban közvetlenül van jelen, míg további 106 országban partnereken keresztül képviselteti magát.

"Lett fióktelepünk megnyitása lehetővé teszi, hogy a magyar ügyfeleink hiteles és naprakész információt kapjanak lett és baltik cégekről, valamint biztosítási védelem alá helyezzék baltik exportjukat. A helyszíni jelenlétünk ügyfeleink számára komoly előnyt biztosít baltik export kockázataik lefedésében" - nyilatkozta Dercze Zoltán a Coface Hungary országigazgatója a világ vezető export-hitelbiztosító cég legújabb terjeszkedési lépéséről. 

A Coface csoport ötvenkilencedik hitelbiztosítási fióktelepe júniustól működik. A Coface 1993 óta nyújt üzleti céginformációs szolgáltatást, valamint követeléskezelést Lettországban, hogy megbízóink az esetleges késedelmes fizetések ellen hatékonyan tudjanak fellépni az adósok ellen. Ez a tudásbázis és a Coface Csoport saját adatbázisa jelent egy tökéletes kiindulópontot egy reális hitelkockázati limit megállapításához.

A Coface egy átfogó globális hálózatot működtet, melynek révén 97 országban közvetlenül van jelen, míg másik 106 országban partnereken keresztül képviselteti magát. Céginformációs rendszere révén lehetőség van azonnali hitelértékelésre vagy egyedi kritériumok alapján összeállított információk elkészítésére, ami nagyban hozzájárul a kockázatok felméréséhez a hitelbiztosítási területen. Évek óta folyamatosan magyar aktívum jellemzi a magyar-lett kereskedelmi mérleget. A gazdaság világméretű lassulása a 2007-es növekedés idei gyengülésében is érezhető, de Lettország gazdasági növekedése jelentősen meghaladhatja az EU átlagot. Az EU csatlakozása óta, Lettország erős és jelentős növekedést mutat. A Coface által készített kockázat besorolási listán Lettország a 2007. márciusi leminősítést követőn az „A3” besorolásba került az A1-A4 befektetési hajlandóságot mutató besoroláson Az ország üzleti környezet kockázatát tekintve kielégítő. Ami a fizetési morált illeti, a baltik országok az elmúlt években javuló fizetési hajlandóságot mutatott és jelenleg a közép-kelet európai régió országai felett áll.A Coface globális hálózatának töretlen fejlődése és az új termékek, valamint szolgáltatások bevezetése révén folyamatosan emelhetjük munkánk színvonalát, ami nagyobb biztonságot nyújt ügyfeleinknek számára az új piacokon is. A lett fióktelep egy újabb lépés ebbe az irányba” – tette hozzá Dercze Zoltán, a Coface Hungary országigazgatója.A magyar vállalatok többsége még mindig nem építette be a tudatos kockázatkezelést a működési folyamatai közé, pedig egy kereskedelmi ügylet sikerét nagyban befolyásolja a vevő hitelképességéről szerzett előzetes, pontos információ. A hazai gazdasági helyzet romlását mutatja, hogy még mindig nagyon sok felszámolás és végelszámolás indul évente, sokkal több, mint bármely európai országban. Tavaly a cégek 3,9 százaléka léphet a megszűnés útjára.

Figyelembe véve, hogy a magyar gazdaság – egy pár ismert kivételtől eltekintve – idáig nem jeleskedett abban, hogy a szomszédos, még akkoriban nem EU tag országokban erőteljesen piacra lépjen, itt látom az idejét annak, hogy ezt a lemaradásunkat pótoljuk.



Az exportpiacok nyújtotta lehetőségek eredményes kiaknázása érdekében fontos lenne, hogy a hazai vállalatok bátran merjenek kereskedni a távolabbi régiókban is. Természetesen ennek elengedhetetlen feltétele, hogy a cégek tisztában legyenek az adott célpiacok fizetési szokásaival, valamint az egyes kereskedelmi partnerek pénzügyi helyzetével – hívja fel a figyelmet Dercze Zoltán a Coface Hungary országigazgatója.

Itthon a kockázatok növekedésével kell számolnunk. A hazai gazdasági helyzet romlását mutatja, hogy még mindig nagyon sok felszámolás és végelszámolás indul évente, sokkal több, mint bármely európai országban. Idén a cégek 3,9 százaléka léphet a megszűnés útjára. A helyzet annál is inkább aggasztóbb, mert tapasztalataink szerint a Magyarországon működő cégek többsége még a legelemibb lépéseket sem teszi meg annak érdekében, hogy csökkentse a kinnlevőségeivel kapcsolatos kockázatokat pedig mint Dercze említette egy kereskedelmi ügylet sikerét nagyban befolyásolja a vevő hitelképességéről szerzett előzetes, pontos, információ.

Forrás: Coface

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Sziget: buli 37 Forint 50 fillérért Nyomtatás E-mail
2008. június 06. péntek, 06:10
Sziget: buli 37 Forint 50 fillérért

2008. augusztus 11. 12. 13-18.


A Sziget fesztivál mára jelentős kulturális márkává nőtte ki magát, komoly pozíciót harcolt ki a nemzetközi piacon is: az európai topfesztiválok között van. Két éve már nem kér és nem kap állami támogatást, ugyanakkor másfél milliárd forint hasznot hoz az országnak. Ha kiszámoljuk, egy program pontosan 37 Forint 50 fillérbe kerül.

A Sziget bivalyerős branddé nőtte ki magát az indulása óta eltelt mintegy másfél évtized alatt. Bár a nemzetközi topfesztiválokkal összemérve is könnyedén megállja a helyét, jó magyar szokás szerint sokan fanyalognak, milyen drága.

Számoljunk utána: hatvan helyszínen napi kétszáz porgram várja a szigetlakókat – azaz a 37 500 forintos ottalvós hetijegyesek egy programot elméletileg 37 forint ötven fillérért – a kerekítés szabályai szerint negyven forintért kapnak meg. Persze ez puszta elmélet, fizikai képtelenség minden programon résztvenni.

De ha a realitás talaján maradunk, és a felmérésekben szereplő átlaggal számolunk, hogy  akkor is  1400 forintba kerül egy program, a szokásos 12 000 – 14 000 forintos koncertjegy-árak helyett pedig legfeljebb nyolcezer forintot kell kiadnia annak is, aki a kedvenc zenekara miatt, egyetlen program kedvéért látogat ki a Szigetre. Ha pedig valakit csak a mínusz egyedik nap, a Magyar Dal Napja köti le, 2 500 forintért szórakozhat egész nap.Még egy adat: a hasonló nemzetközi fesztiválok átlagosan kétszer annyiba kerülnek, mint a magyar testvérük.

A Sziget-árak egyébként idén nem emelkednek - mert rövidebb lesz a fesztivál, és mert egyre több szponzor van jelen a rendezvényen. Idén a világzenei nagyszínpad az iWiW  nevét viseli, partizni a Master Card Party Arénában lehet, a zúzni vágyókat a Converse Wan2 színpad várja, a pop-rock élet színe-virága pedig az Arany Àszok színpadon lép fel. Beszált az A38, a Magyar Rádió, a színház- és táncsátor a Port.hu nevét hirdeti, a táncdalfeszitvál sátorra pedig a Blikk csapott le.

 

Forrás: Lépéselőny

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Perkowski és a kínai sárkány Nyomtatás E-mail
2008. június 06. péntek, 06:10

 Perkowski és a kínai sárkány


Jack Perkowski Budapesten
a Közép-európai Egyetem vendége volt


Jack Perkowski volt a Közép-európai Egyetem (Central European University) és a CEU Business School vendége a napokban. A Managing the Dragon How I’m Building a Billion Dollar Business in China  című könyv szerzője, az ASIMCO Technologies elnök-vezérigazgatója arról a tapasztalatról számolt be, amit az elmúlt tizenöt évben a kínai üzleti életben szerzett, miközben a semmiből építette fel Kína egyik legnagyobb gépjárműalkatrész-gyártó vállalatát.


Rockefeller és Carnegie, a 19. század legendás hírű üzletemberei, Michael Dell és Bill Gates, a 20. század legtöbbet emlegetett üzletemberei az amerikai piac lehetőségeit kihasználva építettek legendás vállalkozásokat. Lehet, hogy a huszonegyedik század Kína évszázada lesz, lehet, hogy már most is az. A kínai piac legendás meghódítója Jack Perkowski, „csúfnevén” Mr China, szó szerint a semmiből építette fel az első gyárakat. Ma az ASIMCO Technologies 18 gyárat működtet Kínában, és mind kínai, mind nemzetközi piacra szállít. Perkowski, mielőtt eldöntötte, hogy az ázsiai piacra lép, sosem járt Kínában, és semmit nem tudott róla. A nyelvet ma sem beszéli, és nem is fogja soha, állította. „Ha angolul mondok valamit, akkor is alig értenek meg, mi lenne, ha kínaiul beszélnék” – mondta Perkowski pittsburgh-i kiejtésére utalva a CEU hallgatóságának.


Jack Perkowski acélmunkás családból származik, gyerekkorát Nyugat-Pennsylvaniában töltötte.  Sportolói ösztöndíjjal tanult a Yale Egyetemen, majd a Harvard Business Schoolon szerzett MBA diplomát. Húsz éve dolgozott sikeresen a Wall Streeten, amikor 1991-ben elhatározta, hogy valami teljesen mással akar foglalkozni. Három évig a kínai piaci trendeket tanulmányozta, majd 1994-ben hozta létre az ASIMCO Technologies Limitedet, mely ma a kínai piac egyik legnagyobb autóalkatrész-beszállítója. Az ASIMCO ma már üzleti legenda, de az első néhány év kemény leckét jelentett Perkowskinak, hiszen gyakorlatilag semmit nem tudott Kínáról. Saját bevallása szerint csak ugyanolyan keveset, mint az összes amerikai, akik a Kínából hazatérőket arról faggatják, milyen volt a sushi.


Jack Perkowski kénytelen volt rájönni: a kínai üzleti siker titka, ha megértjük Kína logikáját. Évekig tartó személyes kutatás eredménye az ASIMCO sikere, és Managing the Dragon című könyv. Kína piaci sajátosságai, a kommunista vezetés alatt álló vadkapitalizmus viszonyai, a „vad-vad kelet” társadalmi felépítése és szokásai olvashatók a könyvben, és az információkat az teszi hitelessé, hogy Perkowski gyakorlati, személyes tapasztalatain alapulnak.


Könyve bemutatása kapcsán az üzletember hangsúlyozta: Kína változik, percről percre, ezért, ha meg akarjuk közelíteni, meg kell értenünk az ország logikáját, fel kell mérnünk a hosszú távú folyamatokat. Kína gazdaságához való kapcsolódáskor elengedhetetlen a helyi vezetés alkalmazása. A kínai emberek költség-perspektívája alacsonyabb, mint a nyugati emberé. Hogy a kínaiak mennyire meg tudják becsülni a pénzt, Perkowski a következő példával illusztrálta. Ha egy amerikai meglát egy 100 yuan-os számlát, elosztja nyolccal, és a továbbiakban 12.50 dolláros számlaként tartja számon. Ha egy kínai meglát egy 100 yuan-os számlát, 100 dollárosként fogja látni, azaz ugyanolyan körültekintően és tisztelettel kezeli mindkét összegű számlát. A helyi management segítségével kerülünk ugyanolyan költség-perspektívába, mint a kínai átlagember, és a kínai versenytársak. Ez rendkívül fontos akkor, amikor a globális gazdaság is egyre jobban kénytelen a kínai árhoz (“The China-price”) igazodni. A helyi vezetésnek egy másik nagy előnye, hogy a gyárak dolgozói magukénak tekintik az üzletet. 2005-ben az ASIMCO harmadik helyen állt a “Tíz Legjobb Munkaadó Kínában” című felmérés listáján, melyet a Hewitt Associates és a 21st-Century Business Herald végzett.


Az 1978-ban kezdődő gazdasági reformprogram előtt a kínai piac csak helyi piacra korlátozódott. Külföldi áru alig érkezett az országba, és nem voltak jelen külföldi befektetők. A kínai gyáraknak sem volt lehetősége magasabb technológiával dolgozni, az árakat pedig az alacsony jövedelmek miatt kellett alacsonyan tartani. A reformok következtében mind több kínai jutott el a jómódnak arra a szintjére, hogy jobb minőségű, drágább cikkeket is megengedhetett magának. Ez az elmozdulás egy új, növekvő piacot teremtett, ahol kereslet mutatkozott a magasabb minőségű, magasabb árú termékek iránt. Ezen a második piacon, a külföldi/helyi piacon, a külföldről importált és a Kínában külföldiek által gyártott termékek versenyeznek a kínai gyártók termékeivel. Mindkét piac folyamatosan növekszik. 400 millió kínai éves jövedelme 7000 dollár, ők növelik a második piacot, és 900 millió kínai éves jövedelme mozog 700 dollár alatt, ők jelentik a helyi piacot, ahol bármely termék eladható tekintet nélkül a minőségre, ha elég olcsó.

A helyi piacon olyan cégek is felküzdhetik magukat, amelyek a globális piacon esélytelenek lennének, majd minőségi áruval, alacsony árral versenytársat jelentenek a külföldi befektetőknek. A kínai gazdasági siker kulcsa a kínai piac öt jellegzetessége, foglalta össze előadását Jack Perkowski a Közép-európai Egyetemen: óriási méretű, gyors, versengő, ártudatos, technikailag innovatív.

 


Az olimpia évében, tizenkilenc évvel a tiananmen-téri események után, Kína még fokozottabban a nyugati világ figyelmének előterébe kerül, és ez táptalaja az újromantikus orientalista idealizmusnak éppúgy, mint a Kínát bíráló nézeteknek. Akármilyen rokon- vagy ellenszenvvel viseltetik azonban az átlagember és az üzletember Kína iránt, nem valószínű, hogy az elkövetkező években lesz olyan nyugati ember vagy cég, amely elkerülheti a találkozást a kínai gazdasággal.


Forrás: CEU

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →


Bővebben...
 
Egységes Üzenetkezelő megoldás az Avayától Nyomtatás E-mail
2008. június 06. péntek, 05:05

Avaya

A beszélgetés szabadsága


Az Avaya Egységes Üzenetkezelő megoldása extra költségek nélkül biztosítja a hangvezérelt hozzáférést a hangpostához, naptár bejegyzéshez és tevékenység listákhoz.

Az Avaya legújabb fejlesztésének köszönhetően mostantól lehetővé válik, hogy akár vezetés közben telefonálhassunk és tarthassuk a kapcsolatot a munkahelyünkkel, szerkesszük naptár bejegyzéseinket vagy ütemezzünk konferenciát, mindezt pedig tegyük nyugodtan, minden veszély nélkül.

A ’Freedom of Speech’ szolgáltatás extra költségek nélkül érhető el az Avaya iparágvezető Egységes Kommunikációs platformjának legújabb verziójában.Az Avaya Modular Messaging 4.0 már tartalmazza az Avaya one-X Speech interfészt. Bármely telefonról biztosítja a hozzáférést akár a konferenciahívás lehetőségéhez, a hang-, e-mail - és fax üzenetekhez, a vállalati címtárakhoz és adatbázisokhoz, valamint a naptárhoz, névjegyzékhez és feladatlistához anélkül, hogy kezünket használni kellene.

Avaya

Az Avaya one-X Speech használata növeli a dolgozók kommunikációs lehetőségeit és biztonságát az úton azáltal, hogy kiküszöböli az üzenetek olvasásának és írásának szükségességét vezetés közben.
A Modular Messaging 4.0 hangposta rendszer és a one-X Speech felhasználásával a dolgozók szóbeli parancsára elintézhetővé válnak az alábbi feladatok:

 * hozzáférés valamennyi üzenethez és azok kezelése, beleértve az e-mail üzenetek olvasását és az azokra adott válaszokat. A megoldás részeként az írott üzenetek hanggá alakulnak és vissza, valamint lehetséges az üzenetek közötti keresés akár személy vagy dátum alapján   
* hívások és konferenciahívások kezdeményezése azáltal, hogy a hívni kívánt személy nevét mondjuk csak meg   
* találkozók létrehozása, áttekintése és küldése, feladatok intézése  Az Avaya one-X Speech és az Avaya Modular Messaging 4.0 használatával mind az IBM Lotus Domino mind a Microsoft Exchange esetében lehetővé válik a beszéd alapú hozzáférés a tárolt adatokhoz. A program angol nyelven világszerte elérhető. Önállóan és az Egységes Kommunikációs csomag részeként is megvásárolható.

 Forrás: Avaya

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!




Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

Bővebben...
 
Növekedési pályán a Vodafone Magyarország Nyomtatás E-mail
2008. június 05. csütörtök, 06:22

Növekedési pályán a Vodafone Magyarország

24 %-kal nőtt a Vodafone Magyarország
havi számlás ügyfeleinek száma

A Vodafone Magyarország közzétette a 2008. március 31-én zárt pénzügyi évre vonatkozó fő teljesítménymutatóit. Az új stratégia, a szervezeti átalakítás és a megújult vezetés növekedési pályára állította a Vodafone Magyarországot.
 

A Vodafone Magyarország nettó alapon számítva 177 000 új ügyfelet szerzett a vizsgált 12 hónapban, így teljes ügyfélszáma 2008. március 31-én elérte a 2,34 milliót.

 

„A 177 000 nettó alapon számított új ügyfél jó eredmény az erősen telített piacon zajló éles versenyben. Elégedettek vagyunk, hogy a fő mutatók szerint jó teljesítményt sikerült elérnünk a 2007/2008-as pénzügyi évben, mely a Vodafone számára a változások éve volt.” – nyilatkozta dr. Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója. „A Vodafone Magyarország ügyfélköre továbbra is bővül. 2008. március végén elértük a 2,34 milliós ügyfélszámot, miközben árbevételünk is 7,7%-kal (a hívásvégződtetési díj csökkentésének hatását nem számítva) nőtt az előző évihez képest. A mobil internet térhódítását mi sem bizonyítja jobban, mint az a tény, hogy a napi adat forgalmunk mennyisége 135 –ször nagyobb, mint 1 évvel ezelőtt. Stratégiánkban kiemelt figyelmet kaptak a havi számlás ügyfelek, ennek köszönhetően tartós növekedés mutatkozik ebben az ügyfélkörben, amely 24,0%-kal bővült az elmúlt 12 hónapban. Ez is azt mutatja, hogy az ügyfelek bíznak bennünk, és hűségesek hozzánk” – fűzte hozzá.

A Vodafone Magyarország teljes ügyfélkörében 38,9%-ról 44,6%-ra bővült a havi számlás ügyfelek aránya az előző évhez képest, ami a havi számlás ügyfelek számát tekintve 24,0%-os növekedésnek felel meg.

- Az árbevétel 7,7%-kal bővült (a hívásvégződtetési díj csökkentésének hatását nem számítva)
-  A szolgáltatási árbevétel a hívásvégződtetési díj csökkentése ellenére 0,4%-kal nőtt az előző évhez képest- A nemzetközi roaming-árbevétel 14,1%-kal nőtt az egy évvel korábbi értékhez képest-  A Vodafone Magyarország nettó alapon számítva 177 000 új ügyfelet szerzett a 2008. pénzügyi évben *- A havi számlás ügyfélkör 24,0 %-kal bővült az elmúlt 12 hónapban- A záró ügyfélszám 8,2%-kal nőtt- A hívások percben számított volumene 17,6%-kal emelkedett- A napi adat forgalom mennyisége 135 –ször nagyobb, mint 1 évvel ezelőtt (a 2007/2008 pénzügyi év adatai alapján)


Forrás: Vodafone Magyarország

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

Bővebben...
 
Ha meccsen hirdetsz, legyél rövidebb, mint négy betű Nyomtatás E-mail
2008. június 05. csütörtök, 06:10

Új marketingvilág: fel kell kötni a gatyát


Mire emlékeznek a nézők a sportközvetítéseken megjelenő temérdek márkából?


Ha bénák a hirdetők, nem sokra, de ha a jó helyeken szerepelnek a logók, hatékonyan bevésődnek a retinákba – derült ki a budapesti ESOMAR Worldwide Multi Media Measurement (WM3) konferencián.


A nézőknek csőlátása van – szembesítette az ESOMAR WM3 közönségét hétfőn Isabelle Le Roy, a franciaországi Havas Media szenior alelnöke és Julien Vivier, a Havas Sports kutatási igazgatója annak a kutatásnak az eredményeivel, amelynek keretében azt vizsgálták, sportmérkőzések közben mennyit észlelnek a nézők a palánkokon, mezeken és egyebütt megjelenő márkákból. Mindezt a francia rögbibajnokság egy meccsén vizsgálták, nőket és férfiakat, rögbi iránt érdeklődőket és közömböseket egyaránt tartalmazó mintán, a nézők szemmozgását követve.





Tovább a teljes cikkhez

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Tíz százalék befizetéssel vehetünk állami cégeket Nyomtatás E-mail
2008. június 05. csütörtök, 06:10

Becsülhetnek a revizorok

Új Tulajdonosi Program


Az első cégek 2009 első hónapjaiban jelenhetnek meg a tőzsdén az Új Tulajdonosi Program keretében, hangzott el egy szerdai konferencián. Az állampolgárok tíz százalék befizetésével jegyezhetik majd a részvényeket, a maradék kilencven százalékot pedig három éven belül törleszthetik kamatmentesen.


"A tőzsde nem áll oda a kormányok mellé, de ha a kormány közeledik a tőkepiachoz, akkor azt támogatjuk" - mondta el Szalay-Berzeviczy Attila, a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) elnöke a konferencia megnyitásaként. Szerinte az Új Tulajdonosi Program (ÚTP) lehetőséget teremthet arra, hogy visszahozza Magyarországon a kilencvenes évek részvénylázát, a tőzsde pedig mindent meg fog tenni azért, hogy az állami részvények jegyzése sikersztori legyen jövőre.

Tovább a teljes cikkhez →

 


Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Több milliárdot ajándékoznak az önkéntesek Nyomtatás E-mail
2008. június 05. csütörtök, 06:10

Több milliárdot ajándékoznak az önkéntesek

Június 07: Önkéntesek napja


Durva becslések szerint a magyarok mintegy negyven százaléka végez önkéntes munkát. Ez jóval elmarad az uniós átlagtól, de még így is milliárdokat takarítanak meg a jótékonykodók az államnak, az önkormányzatoknak, intézményeknek.

Nincsenek megbízható adatok arról, hogy pontosan hányan végeznek önkéntes munkát Magyarországon. Legutóbb átfogó felmérés 2004-ben készült, eszerint a 14 évesnél idősebbek mintegy negyven százaléka kapcsolódik be szervezetten vagy magánúton ótékonysági munkákba.

Bár a résztvevők száma folyamatosan emelkedik, ez még mindig nagyon alacsonynak számít a környékbeli országokhoz és az uniós átlaghoz képest. Az angolszász országokban vagy például Hollandiában az önkéntesség a lakosság 90 százalékát érinti.

A hazai önkéntesség fellendítésére június 7-én, szombaton tartják az Önkéntesek napját az ország tíz településén. Budapesten, a Városligetben, illetve Békéscsabán, Debrecenben, Gödöllőn, Nyíregyházán, Szekszárdon, Tamásiban, Szegeden, Pécsen és Zalaegerszegen egész napos családi programmal, koncertekkel, kézműves foglalkozásokkal, táncbemutatókkal és játszóházzal várják a vendégeket. Emellett Békéscsabán és Szekszárdon a polgármesterek vezetésével elültetik az Önkéntesek fáját is. A rendezvényeken újabb önkénteseket is toboroznak, akik társaságot, barátokat és önbecsülést is kapnak, ha önzetlenül másoknak segítenek.

Az eseménynek az a célja, hogy felhívja a figyelmet az önkéntes tevékenység társadalmi jelentőségére. A fővédnök Sebestyén Márta, az Európai Önkéntesség Nagykövete.

A helyszínekről és a programokról a www.onkentes.hu honlapon található még több információ.

Forrás:Független Hírügynökség / Lépéselőny


Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Škoda: minden régióban több fogy Nyomtatás E-mail
2008. június 04. szerda, 07:05

Škoda: minden régióban több fogyA Škoda áprilisban több mint 20 százalékkal növelte eladásait


A Škoda április folyamán minden régióban növelte eladásait. Az összesen értékesített 63.726 darab autó 23,3 százalékkal több Škoda járművet tett ki az előző év azonos időszakához képest. A 2008 januártól áprilisig terjedő időszak összesített eladásai 17,7 százalékkal szintén növekedtek az előző évhez képest, ami 237.200 autót jelent.


Az idei év első négy hónapja során a leggyorsabban növekvő piacoknak Oroszország (14.231 jármű, +75,3 százalék), India (6.396 jármű, +50,4 százalék) és Kína (22.032 jármű, induló időszak) bizonyult.


Az összes felszereltségi szintjében először áprilistól rendelkezésre álló új Škoda Fabia Combi kedvező pozíciókat ért el a világ piacain, 9.623 darabbal az új modell eladásai 24,5 százalékkal múlták felül az elődét. Az ötajtós Fabia áprilisi értékesítési darabszáma 13.267-re, vagyis az előző év azonos időszakához képest 25,8 százalékkal magasabbra adódott.


A legnépszerűbb sorozat 25.475 eladott járművel (+42,9 százalék tavaly áprilishoz képest) a Škoda Octavia, a Škoda Octavia Tour értékesítési volumene 7.500 járművet (+16,3 százalék tavaly áprilishoz képest) tett ki.


„Örömmel töltenek el minket e pozitív értékesítési folyamatok, különösen így az új Superb bevezetése küszöbén, amely nemsokára minden főbb piacunkon megjelenik majd” – kommentálta Fred Kappler, az igazgatótanács értékesítés és marketing területeiért felelős tagja. „Új piacainkon egyaránt jelentős növekedéseket könyvelhettünk el, így Oroszországban, Kínában és Indiában. Ezek az országok már a Škoda teljes 2007-es értékesítése 11 százalékát adták. Az év első négy hónapjának eredményei alapján ez a trend várhatóan 2008-ban is folytatódik.”

Forrás: Porsche Hungaria

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!







 

Bővebben...
 
Szigeti Sportvarázs a Generalival Nyomtatás E-mail
2008. június 04. szerda, 06:05

Szigeti Sportvarázs a Generalival A Generali beszállt a városi futás támogatásába

A biztosító tömegsportot és egészségmegőrzést szolgáló rendezvényeket támogat.


A Generali-Providecia Biztosító Zrt. stratégiájában, vállalati küldetésében és jövőképében az öngondoskodás és ehhez kapcsolódó társadalmi felelősség kiemelt szerepet kap.


Ezért is adta nevét a biztosító a 2008. május 31-én a Budapesti Sport Iroda szervezésében megrendezésre kerülő futógálához, amely 5. Generali Duna-parti Futógála néven vált ismertté.

Múlt szombaton az 5 és 10 kilométeres távokra, valamint a 9, 5 km-es görkorcsolya futamra a 38 fokos meleg ellenére rengeteg szurkoló és érdeklődő mellett több mint 2300 induló, köztük közel 60 Generali munkatárs nevezett. A futótávok győzteseinek, köztük a legjobb eredményt elért generalis munkavállalóknak a BSI és a Generali által felajánlott díjakat Fónai Imre a Generali marketing osztályvezetője (aki maga is futott 5 kilométeren), valamint Papp-Váry Borbála, a társaság kommunikációs vezetője adták át.


A Generali másik, időben a futáshoz nagyon közel eső, márka-aktivációs projektje a budapesti Margitszigeten június első hétvégéjén megrendezendő Szigeti Sportvarázs rendezvény kiemelt támogatása. A biztosító második éve kötelezi el magát az egészség három napos ünnepeként számontartott rendezvény mellett, hogy ezzel is elősegítse az öngondoskodási kultúra terjesztését, és felhívja a családok figyelmét a mindennapos testmozgásra, és az egészséges, sportos életmódra. 2008-ban a Generali saját programjaival a gyermekekre fókuszál, hiszen a jövő ígéreteként a gyermekek egészségtudatosságra nevelése, életminőségük javítása közös, és egyben legfontosabb ügyünk. A Generali Sport Safarival várja 2008. június 6. és 8. között a kisgyermekes családokat a szigeti nagyréten a Generali Magaslesnél. A nagyszínpadon Generali Családi Mozgató is lesz Norbival, Rékával és Larával, valamint többek között a Generali Safari focizsonglőrei szórakoztatják a nagyérdeműt.

Forrás: Generali

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!







 

Bővebben...
 
Kitartó lendületben a CIB Csoport Nyomtatás E-mail
2008. június 04. szerda, 06:05

Kitartó lendületben a CIB CsoportErős hitelezési aktivitás 2008. első negyedévben


A CIB Bank az idei év első három hónapjában is a korábbi időszakokban rá jellemző növekedési pályán maradt, s konszolidált mérlegfőösszegét – a nem auditált, IFRS szerinti adatok alapján – 23,3 százalékkal, 2718 milliárd forintra növelte (a bázis – a lizingcsoportra vonatkozó adatok kivételével – valamennyi esetben: a CIB és az IEB 2007. március 31-i, konszolidált, IFRS-szerinti, együttes, pro forma számai). A növekedéshez elsősorban az erős hitelezési aktivitás adott lendületet. A csoport eredményének alakulásában alapvetően a piac hektikus mozgásai és a szigorú tartalék-képzési politika játszott szerepet.


A CIB 2008. első negyedévében is a megszokott növekedési pályán haladt: konszolidált mérlegfőösszegét 23,3 százalékkal, 2205 milliárd forintról 2718 milliárd forintra gyarapította. A növekedésben a (bruttó) hitelállomány csaknem 30 százalékos emelkedése játszotta a főszerepet. A vállalati hitelállomány 25 százalékkal, 1259 milliárd forintra, a lakossági 37 százalékkal, 404 milliárdra ugrott.


A CIB Lízing Csoport tőkekintlévősége 23 százalékkal, 449 milliárd forintra emelkedett. A bázis időszakhoz képest 2008. első három hónapjában a gép- és berendezés-finanszírozás üzletág növelte a legdinamikusabban (42 százalékkal) kihelyezéseinek állományát.


Az ügyfélforrások, a piaci helyzetnek megfelelően, csekélyebb növekedést mutattak az év első negyedében. A vállalati betétállomány 2,3 százalékkal (741 milliárd forintra), a lakossági 8 százalékkal (561 milliárd forintra) nőtt.


A CIB Befektetési Alapkezelő 306 milliárd forintnyi vagyont kezelt március 31-én, 15 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. A társaság alapjaiban az időszak végén 207 milliárd forintot helyeztek el a befektetők, az egy évvel korábbi 180 milliárd forinttal szemben.


A CIB Csoport ügyfeleinek száma öt százalékkal emelkedett, s csaknem elérte a 700 ezret. A CIB Internet Bankot (is) használók tábora ennél nagyobb ütemben – 20 százalékkal – gyarapodott, s meghaladta a 205 ezer főt.


A CIB első negyedéves eredményére – a bankszektor többi tagjához hasonlóan – hatással voltak a hektikus árfolyam- és kamatlábmozgások, átmeneti negatív átértékelési eredményt okozva.  Jelentékeny befolyást gyakorolt az eredményre az is, hogy a CIB 2008. első negyedévében is folytatta hagyományosan konzervatív céltartalék-képzési politikáját: 3,5 milliárd forinttal több céltartalékot képzett, mint egy évvel korábban. Működési költségeit a csoport – már megszokott módon – erős kontroll alatt tartotta, ezért azok mindössze 700 millió forinttal, 15 milliárd forintra növekedtek. Mindezen folyamatok következtében a CIB Csoport 8,6 milliárd forintos adózás előtti eredménnyel zárta 2008. első negyedévét.


Forrás: CIB Csoport

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!







 

Bővebben...
 
Kampány a sikeres vállalkozásokért Nyomtatás E-mail
2008. június 03. kedd, 06:10
Kampány a sikeres vállalkozásokért

Mi az a „tudásipar”?


„A tudás hatalom” szlogennel három magyar tanácsadó cég érdekes projektbe vágott: kis- és középvállalkozásoknak szeretnének segíteni versenyképesebbé válni ingyenes eszközökkel, szolgáltatásokkal, és a 2008. június 27-28-án megrendezésre kerülő Vállalkozói Csúcskonferenciával. (Kis- és Középvállalkozások cégvezetőinek Első Országos Csúcskonferenciája) A szervezők a „tudásiparban” (tanácsadás, oktatás) dolgozó cégek, a céljuk, hogy kitörési lehetőséget biztosítsanak cégvezetőknek és cégeiknek.


Magyarország, mint minden új piacgazdaság, a „tanácsadók” paradicsoma. „Vakok között félszemű a király” felkiáltással minden harmadik felnőtt honfitársunk „tanácsadó” valamilyen területen. Azok a csatában edzett gyakorlati szakemberek, akik megalapozott tudásra épülő, működőképes megoldásokat tanítanak, garanciát vállalva az eredményeikre, olyan ritkák, mint a fehér holló. Manapság, amikor a porszívóügynök névjegyén „vezető higiéniai tanácsadó” szerepel, gyakran nem könnyű eldönteni, hogy egy tanácsadó munkája drága pénzen vett meleg levegő lesz, ami csak a pénzt viszi, vagy valódi értéket hoz Önnek és cégének.

A „tudásipar” az az iparág, amelynek célja, hogy Önnek használható, gyakorlati, készpénzre váltható tudást adjon.

– Nem „tanácsokat” vagy „tippeket” osztogat, hanem valódi, újra és újra felhasználható tudást, amely az Öné marad, és amiből mérhetően profitálhat
– Nem oldja meg az Ön problémáit, hanem megtanítja Önt, hogy hogyan kell megoldani őket (Nem halat ad, halászni tanít.)
– Nem alkalmi segítséget ad, hogy Önnek újra és újra tanácsadói díjakat kelljen fizetnie, hanem tartós megoldásokat
A tudásipar az a szakma, ahol profi, gyakorlati szakemberek, akik a valós életben bizonyították, hogy tudják, hogyan kell sikeresen csinálni valamit, átadják a gyakorlati tapasztalatukat, módszereiket Önnek. Úgy is mondhatnánk, hogy a tudásipar az a valóságban, aminek a főiskolának és az egyetemnek lennie kellene.

Kényszervállalkozások

Magyarországon egy 2007-ben végzett felmérés szerint a vállalkozók több mint 70%-a kényszervállalkozónak tartja magát. Sokan vannak, akik egy szakmához, tevékenységhez ugyan értenek, de rengeteget bukdácsolnak amiatt, hogy nem értenek magának a vállalkozás vezetésének, sikerre vitelének módszereihez.
Ma Magyarországon ezt a problémát tovább bonyolítja az, hogy a gazdasági és politikai helyzet mozgó célpontokká változtatta és megnehezítette a céljaink elérését. (Erről ennél többet itt nem is fogok írni, mert itt most rólunk, a vállalkozókról, cégvezetőkről van szó, nem az életünket megnehezíteni próbáló egyéb „szakmák” képviselőinek tevékenységéről.)
Mi a teendő akkor, ha rájövünk, hogy barátságtalan körülmények között, mozgó célpontra vadászunk, és még a lőszerünk is kevés?



Ha bajban van a cég...

Stratégiát kell váltani. Minél kevesebből gazdálkodunk, annál okosabban kell bánunk a lehetőségeinkkel, mert gyakran egyetlen elhibázott lépés is végzetes lehet.
Az első lépés, hogy alaposan fel kell mérnünk, hogy milyen erőforrásaink vannak. Ezek között is a legértékesebbek a megújuló, újra és újra felhasználható erőforrások: pl. a saját ötleteink, képességeink, a hűséges, visszatérő ügyfeleink, stb. A nem megújuló erőforrások, mint például a céges autó, mint hírhedten rossz befektetés, szintén erőforrás, de folyamatosan veszít az értékéből, míg a megújuló erőforrásaink végtelen mennyiségben állnak rendelkezésünkre, és ha jól használjuk őket, folyamatosan nő az értékük.
Ezek a korlátlan mennyiségben rendelkezésre álló megújuló erőforrások adják meg a fennmaradás és kitörés lehetőségét ma Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknak. Ráadásul a nagyokkal szemben is előnyt biztosítanak: a nagyvállalatok, a sok kis cég létét fenyegető multik nem a kreativitásról, a rugalmas vállalkozói hozzáállásról vagy az ügyfélkapcsolatok ápolásáról híresek. A megújuló erőforrások ügyes használata piaci előnyhöz juttatja a gyorsan reagáló, hatékony kis- és középvállalkozásokat. De hogyan használhatjuk ki ezt az előnyt?

tudás hatalom
A megújuló erőforrások közös nevezője az, hogy gyakran megfoghatatlan információkon, kapcsolatokon, egyéni képességeken, és néha velünk született, de általában inkább megtanult tudáson, készségeken alapulnak. Egy jó füles milliókat hozhat, a jó kapcsolatok felbecsülhetetlen értékűek, a tudás pedig – igen, hatalom.

Égető kérdések
Hogyan tehetünk szert piaci előnyre a konkurenseinkkel szemben? Milyen irányba menjünk tovább? Mit akar a piac (magyarul: az emberek, akik potenciális vevőink)? Menjünk bele az árversenybe, vagy hajlandóak lesznek az emberek többet fizetni, ha inkább javítunk a terméken/szolgáltatáson?
Ezek, és hasonló kérdések, valamint a biztos tudás és elegendő információ nélküli döntéshozás tették a tipikus mai magyar vállalkozást nyugtalanítóan hasonlóvá valamilyen bizarr szerencsejátékhoz, ahol a tét a cégünk és a családunk jövője. Ha biztos jövőt szeretnénk a vállalkozásunknak, ennél stabilabb alapokra van szükség.
A találgatás és a vélemények helyét át kell vennie a konkrét, tényeken alapuló válaszoknak, ha ki akar szállni a „szerencsejátékból” és sziklaszilárd alapokra akarja építeni a cégét. Tudnia kell bizonyos dolgokat, ahelyett, hogy „úgy gondolja”, „reméli” vagy esetleg mások véleményére alapozza a cége jövőjét.

Kampány a sikeres vállalkozásokért

A kampány célja az, hogy minél több kis- és középvállalkozásnak segítsen abban, hogy valódi válaszokat kapjon, szilárd alapokra építhesse a cégét és kezébe vegye az irányítást.
A cégek, akik összefogtak ebben a kampányban, a „tudásiparban” dolgoznak: olyan készségekkel, gyakorlati tudással és eszközökkel látják el a cégvezetőket, amelyek segítenek piaci előnyre szert tenni és stabil, nyereséges vállalkozásokat építeni

Piroska Gyula Tréning Kft. – Hogy ne érezze magát egyedül a cégvezető
Best Capital Kft. – Behajtás határidőre ... és az ügyfél is megmarad
MarketingZseni.hu – Növekvő bevétel csökkenő marketing költségekkel
Ezt kétféle módon teszik: a kampány keretében számos olyan értékes, amelyeket egyébként csak fizető ügyfeleiknek nyújtanak, ingyenesen kínálnak.  Ezek jellemzően a szervező cégek fizetős szolgáltatásainak a „kis testvérei”. A kampány keretében ingyenesen nyújtott szolgáltatások igénybevétele nem jár semmilyen kötelezettséggel.

A kampány koncepciója és az üzleti modell egyszerű: sok olyan kis- és középvállalkozás van, aki nem tudja megengedni magának azokat a szolgáltatásokat, amelyekre égető szükségük lenne. Több ilyen szolgáltatás most ingyenesen vehető igénybe a kampány keretében. A szervező cégek úgy vélik, hogy akik értékesnek találják a szolgáltatásaikat, azok között úgyis lesznek olyanok, akik többet akarnak, jobban cégre szabott megoldásokat szeretnének, és további pénzes szolgáltatásokat rendelnek. Így a kampány során „ingyen elosztogatott” értékes szolgáltatások itt fognak nekik megtérülni.

A kampányban részvevő cégek azt remélik, hogy sikerül stabilabb vállalkozásokat és ezáltal egy kedvezőbb gazdasági környezetet teremteni az országban.
További információk a Kampány a sikeres vállalkozásokért weboldalán: www.imx.hu/ksv

 

Forrás: Kis- és Középvállalkozások cégvezetőinek Első Országos Csúcskonferenciája 

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
<< Első < Előző 21 22 23 24 25 26 27 28 29 Következő > Utolsó >>

24. oldal / 29

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Novus Traktor Erögépszolgál... Novus Traktor Erögépszolgáltato És Javito Kft
Géthi Gyula

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Vegyész Üdülési Kft. Nereu... Vegyész Üdülési Kft. Nereus Hotel
Ponyhart Orsolya

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Csáki Dániel E.V. (OVB)
Csáki Dániel

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
VB Sport Kft.
Baka Zoltán

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.