English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Média
Az EB alatt 140 millió eurót költenek a nők Nyomtatás E-mail
2008. június 26. csütörtök, 06:23

MastercardMérkőzésenként 4 millió euró futballra

Fontos szerepet játszanak az UEFA EURO 2008™ Európa-bajnokság gazdasági sikerében a nők, akik legalább 140 millió euróval veszik ki részüket a tornához kapcsolódó fogyasztásból - állítja egy, a MasterCard megbízásából készült tanulmány.

A kereskedők forgalmát mérkőzésenként 4 millió euróval növelik a szebbik nem tagjai, ami tartalmazza az emléktárgyak, az étel-ital, a szállás, a közlekedés valamint a TV készülékekre költött pénzt is. Ez az UEFA EURO 2008™ bajnokság generálta forgalom mintegy 10%-a, a MasterCard becslése szerint összesen 1,4 milliárd euró (350 milliárd forint). Az Eb-n résztvevő hölgyek leginkább futball-mezekre, arcfestésre, szállásra és étkezésre költenek.

Azok, akik otthonról követik a mérkőzéseket, fokozottabban keresik a nyomtatott hírújságokat, magazinokat, gyakrabban térnek be szurkolni bárokba vagy kávézókba, így járulva hozzá az Eb anyagi sikeréhez. Természetesen a nők labdarúgáshoz köthető költése nem egyenlően oszlik meg az országok között. Az Európában tapasztalható társadalmi és kulturális különbségek miatt néhány országban, pl. Németországban vagy Svédországban a nők költése eléri a teljes rajongói forgalom 30%-át, míg a kontinens tradicionálisabb társadalmaiban ez az arány alacsonyabb, mint 10%.

A kutatás kimutatta, hogy azok a nők, akiket megérint a foci, nagyobb eséllyel vásárolnak futball-mezeket, emléktárgyakat, szívesebben vesznek részt fogyasztói promóciókban, mint az ellenkező nemű szurkolók. A MasterCard tanulmánya szerint a futball-vezetők egyre inkább kezdik felfedezni a női rajongókban rejlő lehetőségeket. Ugyanakkor a kártyatársaság kutatása arra is rávilágít, hogy bár a nők Eb-költése jelentős, futballtól független dolgokra (wellness-re, nyaralásra és szórakozásra) továbbra is többet költenek a torna ideje alatt, mint a labdajátékra.

 

Forrás: MasterCard

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

Bővebben...
 
Kapolcs - bűvészkedés névvel és pénzzel Nyomtatás E-mail
2008. június 26. csütörtök, 06:10

KapolcsHarmadszor nevezték át idén a 19 éve futó Balaton-felvidéki fesztivált, a „Völgyet”

Márciusban kiderült, nem Művészetek Völgye, hanem Bűvészetek Völgye lesz, most pedig már Kapolcsi Bűvészeti Napoknak hívják a rendezvénysorozatot.

Az esemény költségvetését 60 millióra becsülik, de hogy ez honnan folyik majd be, egyelőre nem tudják a szervezők. Mint arról a Kreatív Online korábban beszámolt, anyagi okok miatt idén elmarad a 19 éve megrendezett Művészetek Völgye. Márta István főszervező, a Magyar Fesztivál Szövetség elnöke úgy fogalmazott, idén az összes pályázati lehetőségtől elestek: az Önkormányzati Minisztérium és az Oktatási és Kulturális Minisztérium 50 millió forintnál nagyobb költségvetésű, kiemelt rendezvényeket támogató pályázatától azért, mert ezen a balatoni régió nem indulhat, a régiót érintő pályázaton pedig azért, mert az Európai Unió egyik rendelkezése kizárja őket. A megszokott fesztivál helyett megrendezendő, annál alacsonyabb költségvetésű (a tavalyi 197 millió forinttal szemben 144 millióra tervezett) Bűvészetek Völgyét márciusban jelentették be a szervezők.

 

Tovább a teljes cikkhez →

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Egy év alatt közel 17-szeresére nőtt a Vodafone internetforgalma a Balaton környékén Nyomtatás E-mail
2008. június 26. csütörtök, 06:10

Vodafone1,45 mbit/s


A Vodafone júniustól elsősorban a nyaralóknak szeretne kedveskedni azzal, hogy egyre több várost kapcsol be hálózatába a Balaton és más nyári kirándulóhelyek környékén.

Jelenleg már 19 balatoni településen érhető el a vállalat vezeték nélküli internetes hálózata, míg július végére ez a szám várhatóan 28-ra emelkedik.

A Balaton körül ráadásul mindenhol elérhető az akár 1,45 mbit/s feltöltési sebességet biztosító HSUPA-rendszer, amivel bárki villámgyorsan feltöltheti nyaralási képeit, kedvenc videóit, hogy azokkal is megoszthassák a nyaralás élményét, akik otthon maradtak.

A Vodafone mobilinternetes szolgáltatása egyre népszerűbb az ügyfelek körében, hiszen június eleje óta mintegy 50 százalékkal nőtt a naponta eladott mobilinternetes-csomagok száma. A siker abban is megmutatkozott, hogy egy év alatt a Vodafone HSDPA-forgalma a Balaton környékén közel 17-szeresére növekedett.

A szolgáltatást a Vodafone ezen a héten Hévízen, Balatonőszödön és Vonyarcvashegyen is elindítja. Június eleje óta a következő Balaton-környéki települések és további kirándulóhelyek csatlakoztak a hálózathoz: Balatonalmádi, Balatonkenese, Balatonlelle, Balatonszárszó, Balatonszentgyörgy, Badacsonytördemic, Balatonfenyves, Dorog, Eger, Esztergom, Orosháza, Salgótarján, Szántód, Százhalombatta, Taksony, Tata, Tihany, Tokaj, Velence és Zánka.

A Vodafone HSDPA-hálózata jelenleg 131 településen érhető el az ország egész területén, ami a lakosságra vetítve 50% feletti arányt jelent. A teljes lista a www.vodafone.hu/internet weboldalon érhető el.

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

Bővebben...
 
Életet menthet a CIB Nyomtatás E-mail
2008. június 25. szerda, 06:45
Életet menthet a CIB

A bankok közül elsőként életmentő defibrillátorokat telepít fiókjaiba a CIB Bank



Automata életmentő defibrillátort (AED) telepített a CIB Bank debreceni központi fiókjába - elsőként a magyarországi pénzintézetek közül. . További gépek átadása és beüzemelése folyik, június végéig három vidéki fiókban — Pécsett, Szegeden és Szombathelyen —, július elején pedig a CIB Csoport hat fővárosi központi épületében.
 

A CIB Csoport társadalmi felelősségvállalási (CSR) stratégiájának fontos eleme az ügyfelek és a munkatársak iránti felelősség, ami azt is jelenti, hogy a kötelezettségek meghatározása mellett teszünk is annak érdekében, hogy megfeleljünk az érintettek által támasztott igényeknek és elvárásoknak. Ennek szellemében született döntés arról, hogy bankunk tíz egységébe életmentő készüléket telepítünk, melyet bárki használhat, aki egy 3-4 órás tanfolyamon az elsősegélynyújtással, újraélesztéssel és a készülék használatával kapcsolatos alapismereteket elsajátította.

Magyarországon évente huszonhatezer, naponta hetven ember hal meg hirtelen szívhalál következtében. Hazánkban a hirtelen szívhalál túlélési valószínűsége csupán 2-3 százalék, amelynek oka, hogy hazánkban nem terjedt el széles körben az a szemlélet, amely ösztönzi a nem szakemberek által végzett újraélesztést, a civil lakosság elsősegélynyújtási oktatását, és az életmentéshez sok esetben elengedhetetlen az AED életmentő defibrillátorok alkalmazását. A nemzetközi tapasztalatok azt mutatják, hogy a hirtelen szívhalál megelőzése érdekében a nagy forgalmú helyekre érdemes életmentő defibrillátort telepíteni.

Ebben az évben tíz készülék elhelyezését tervezzük a CIB Csoport központi épületeiben és – a dolgozói létszámot és az ügyfélforgalmat figyelembe véve – a legnagyobb bankfiókokban, valamint a készülékek biztonságos használata érdekében életmentő tanfolyamokat is szervezünk.


Forrás:
CIB

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Élre tör a Samsung a képalkotásban is Nyomtatás E-mail
2008. június 25. szerda, 06:05

Élre tör a Samsung a képalkotásban isTIPA díjat kapott a Samsung NV24HD fényképezőgép és a SyncMaster XL30 LED BLU monitor


Két kitüntetéssel jutalmazta a TIPA – 12 európai ország 31 fotós és képkezelési szaklapját tömörítő szervezete - a Samsung termékeit az idei díjátadáson. A Samsung a legjobb ultrakompakt digitális fényképezőgép kategóriában az NV24HD-vel, a legjobb monitor kategóriában pedig a SyncMaster XL30 LED BLU-val készülékével nyert.

A legjobb ultrakompakt digitális fényképezőgép: Samsung NV24HD

A Samsung  innovatív 24 mm-es nagylátószögű Schneider-Kreuznach optikával felszerelt kamerája 86,5 mm gyújtótávolságú tele állással rendelkezik. A zsűri a készülék értékelésekor a dupla képstabilizálást, a 10,2 megapixeles felbontást és az ISO3200-as maximális érzékenységet emelte ki. A díj elnyerésében a HD videók rögzítése és a portrék készítésekor elérhető pislogás funkció (3 kép készül egymásután, amelyek közül a felhasználó választhatja ki a számára megfelelőt) is fontos szerephez jutott. Mindezek mellett a 2,5 col átmérőjű AM-OLED kijelző 180 fokos betekintési szöget biztosít a felhasználóknak. Az NV24HD video módban ráadásul 720P (HD) felbontásban, sztereo hanggal képes rögzíteni a legemlékezetesebb pillanatokat.

A TIPA díjakat nem csak fényképezőgépek, de egyéb képalkotó eszközök és szolgáltatások is kiérdemlik minden évben. Ennek köszönhetően kapott elismerést a Samsung LED háttérvilágítással felépített monitorja is.
 


Legjobb képmegjelenítő eszköz: Samsung SyncMaster XL30 LED BLU

A Samsung SyncMaster XL-30 a lehető legjobb választás azoknak, akiknek fontos a precíz, színhelyes megjelenítés. A profi fotográfusok, fotóstúdiók, grafikusok, nyomdák, fotó-, videó szerkesztők vagy grafikai tervezők illetve akár a kedvtelésből fotózók elvárják a tökéletes színeket, hogy az, ami a papíron megjelenik, a monitoron is ugyanúgy nézzen ki. Az XL30-as az NTSC színtér 123%-át fedi le,  és az sRGB színtér mellett képes megjeleníteni az Adobe RGB színteret is .

A tökéletes megjelenítés kulcsa az új LED alapú háttérvilágítási technológia, amely egyenletesen tiszta képet garantál a teljes képernyőn nagy fényerejű, vezérelt háttérvilágításával. További előnye, hogy nélkülözi a halogén és a higany használatát, tükrözve ezzel a Samsung környezettudatos gyártási gyakorlatát.
A LED technológia másik nagy előnye a hosszabb élettartama és nagyobb megbízhatósága.

Az „Eyeone Display 2” calibráló eszköz és a Natural Color Expert program segítségével a monitor színprofilja bármikor módosítható a felhasználó igényei szerint. A Samsung SyncMaster XL-30 178 fokos betekintési szöget biztosít a felhasználóknak. A felszerelhető, belső oldali szövetborítású takarólemezek gondoskodnak az optimális fényviszonyokról a monitor képfelületén, hogy a színek élvezetét a külső fényviszonyok legkevésbe  se zavarhassák.
A zsűri a monitor értékelésekor a 1000:1 kontrasztarányt, a 14 bites színmélységet, a 2560x1600 pixel felbontást, a dönthető, elforgatható, rotálható kialakítást és a beépített USB HUB-ot emelte még ki.


Forrás: Samsung

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

Bővebben...
 
A Porsche Design első férfi illatsorozata Nyomtatás E-mail
2008. június 25. szerda, 06:05

A Porsche Design első férfi illatsorozataA hagyományos parfümkészítés és a letisztult formák ötvözete

A Porsche Design első ízben mutat be férfi illatsorozatot, amely nyolc terméket foglal magában, és 2008 őszétől jelenik meg a Porsche Design üzletek, valamint a Clarins Csoport értékesítési hálózatának kínálatában. A Porsche Design új férfi illatkollekciójával a klasszikus férfi kiegészítőkből álló termékportfolióját kívánja bővíteni, amely többek között órákat, napszemüvegeket, bőröndöket és táskákat, sport- és divatkollekciókat, valamint elektronikai termékeket tartalmaz. Az illatsorozat fő terméke a háromféle variációban szereplő Eau de Toilette, amit borotválkozás utáni testápoló, borotválkozás utáni balzsam, sampon, tusfürdő és stick, illetve spray formájában két dezodor egészít ki.

A hideg fémes és a meleg, fát idéző stílust ötvöző új illat karakterét három erőteljes kontraszt jellemzi. Az első közvetlen kapcsolatot átható frissesség és hűvösség határozza meg, amely az „Arctical” nevű, kifejezetten az új férfiillat számára kifejlesztett illatanyag eredménye. Élességét az utána érzékelhető aromás mirtusz és borókaillat tompítja. A pikáns feketebors némi orosz korianderlevéllel és szibériai fenyővel további kontrasztot alkot a hideg, fémes hatással. Melegséget árasztó pacsuliolaj és fenyőbalzsam képezi a jeges karakter harmadik összetevőjét. Mindezeket finom tömjén árnyalat hangsúlyozza.

A férfiillatok üvegeit a Porsche Design tervezte, s gleccser-kék, fagyott üveghasábot formázva puritán architektúrájával tűnik ki. Az üveget csiszolt, majd feketére eloxált alumínium szegély védi. A frissességet és természetességet szimbolizáló kék szín az illat könnyedségét is kiemeli. A kerethez használt fekete alumínium szintén feszültséggel teli kontrasztot kelt. A Porsche Design ezzel hű maradt letisztult formai nyelvezetéhez.

Az üveg kialakítása funkciójához illeszkedik: sem fedéllel, sem pedig az összhatást megzavaró zárral nem rendelkezik. Ugyanez a puritán elv érvényesül az üveg doboza tekintetében is: egyszerű fekete karton hasáb, mindössze a név feliratával – „Porsche Design The Essence“


Forrás: Porsche Hungaria

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

Bővebben...
 
A telefonkönyv sírjára Nyomtatás E-mail
2008. június 24. kedd, 06:10

A telefonkönyv sírjára

IP alapú közös céges telefonkönyv


A névjegykártyákon őrzött, jegyzetekbe határidőnaplókba feljegyezett, kis cetlikre firkált telefonszámokat válthatja ki az új IP alapú közös céges telefonkönyv. Ugyanis már kapható olyan (IP) telefonkészülék, mely egy a céges ügyféladatbázissal összekötve akár több tízezer - folyamatosan frissülő - telefonszám tárolására képes.
 
Lepipálja a mobilt
„A mobil mert nem elég, hogy mindig kéznél van de az összes fontos telefonszám is el van mentve benne” - kezdi Sándor Zoltán a beszélgetést amikor arról kérdezem, mi mobiltelefon sikerének kulcsa. Ám egy vállalkozás esetében, ahol az ügyfelek száma akár
több ezer is lehet megoldhatatlan, hogy az összes telefonszámot az összes céges mobilon tároljuk – ráadásul naprakészen.
 
Erre kínál megoldást az IP telefonközpontok többségénél támogatott megoldás az un. közös telefonkönyv. Lényege, hogy a cég összes dolgozójának összes (IP telefonközponthoz csatlakoztatott) IP telefonkészülékéről keresni – majd egy gombnyomással tárcsázás nélkül hívni tudjuk az összes elmentett ügyfeleinket - pont úgy mint „kicsiben” a mobillal. A megoldás segítségével:

* mindig frissek a telefonszámok – csak egy excel fájlt kell csak karbantartani, (vagy a az
ügyfélnyilvántartóból időnként exportálni), annak tartalmát összes készülék „látja”
 
* PC bekapcsolása nélkül is hozzáférhetünk az ügyfél-adatbázishoz
 
A megoldás háttéreben az un. XML techonológia áll.
 
Bejövő hívások: szám helyett név A mobiltelefon (előre elmentett) hívó nevét is kijelzi,
ugyan úgy az IP telefon is képes az akár több ezres adatbázisból kikeresni és a kijelzőre írni a ügyfelünk nevét bejövő hívás esetén. Mennyivel jobban érzi magát az ügyfél ha rögtön nevén szólítjuk!
 
Az már csak hab a tortán, hogy a nem fogadott hívások kezelése is sokkal egyszerűbb mert nem csak telefonszám – de mindjárt a visszahívandó neve is látszik.
„Mobiltelefon szolgáltatások, csak "nagyban" és központosítva” - foglalja össze a megoldás lényegét Sándor Zoltán .A közös telefonkönyvet használni akaróknak nem csak IP telefonra, de az azokat egy rendszerbe kötő IP telefonközpontra is szükségük lesz.
 
Olyan mint amikor a térképes felváltotta a GPS „A közös céges telefonkönyv fejlesztésnék
következő lépése, hogy ne csak IP telefonról hanem mobilról is elérhetőek legyen a ügyfeleink hívószámait tartalmazó adatbázis” - avat be Sándor Zoltán a fejlesztés tervekben.
 
Például épp egy találkozóra igyekszünk, (és elfelejtettük a mobilba menteni a partner telefonszámát) akkor nem szükséges irodába telefonálhatni, hogy „ad már kérlek Kovács úr telefonszámát”, hanem mobilunkról a céges központi telefonkönyvből – mobil interneten át – egy pillanat alatt kikereshetjük Kovács úr számát és már hívhatjuk is.
 
Szükségtelenné válik névjegykártya-tartó, megszűnik a idegesítő jegyzet-füzet lapozgatás, és a sehonnan máshonnan be nem szerezhető kis cetlik sem tudnak többé eltűnni. „Minden telefonszámot egy központi helyen tárolunk és azt megosztjuk a cég összes unkatársával.” - folytatja Sándor. A változás olyan nagymértékű mint amikor például GPS-re cseréltük a térképeket.



A papír alapú telefonkönyv végnapjai?

Sándor Zoltán szerint az igazi nagy durranás az volna ha sikerülne a teljes országos telefonkönyvet elektronikus formában a készülékek kijelzőjére kiíratni. Ennek persze több technikai és jogi akadálya is van. A telefonkönyv elérhető ugyan CD-s kiadásban is de azt csak számítógépünkön használhatjuk, nem integrálható a telefonközponttal.
 
Ha elhárulnak a jogi akadályok és a felhasználók az Országos telefonkönyvben asztali Ip telefon készülékükről és mobiljukról tudnak keresni és hívni– szakértők szerint az a hagyományos papír alapú telefonkönyvek végét jelentheti.
 
De addig még sok fából lesz vékony papíros, szürke vastag könyv amit évente kihajítunk....
 
 Forrás: Szekeres Viktor - www.telefonkozpont.eu

 

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Kibővültek a CIB24 szolgáltatásai Nyomtatás E-mail
2008. június 24. kedd, 06:10

A telefonkönyv sírjára Kibővültek a CIB24 szolgáltatásai‏Azonnal az illetékes ügyintézőnél

A CIB Bank telefonos ügyfélszolgálata — a lakossági ügyfelek mellett — már a devizabelföldi társas vállalkozások számára is teljes körű számlaügyintézéssel áll rendelkezésre. Ezzel egyidejűleg a CIB24 telefonos menürendszere (IVR) kibővült, így a telefonáló célirányosan, rögtön az őt érdeklő témában a leginkább illetékes ügyintézőhöz kerülhet.

A vállalkozások ezidáig alapvetően csak általános pénzügyi, illetve termék-információhoz juthattak a CIB24-en keresztül, a szolgáltatás kibővítése révén viszont számukra is biztosított a teljes körű számla-, bankkártyaügyintézés. Az igénybevételéhez szükséges Telefonos Azonosító Kódot (TAK), a számla felett önállóan rendelkezni jogosult cégképviselő igényelheti – amennyiben még nem rendelkezik azzal – bármely bankfiókunkban.  
A szolgáltatás keretében tehát bármely vállalati bankszámlára vonatkozóan lehetőség nyílik – többek között – bankon belüli és kívüli forint- és devizautalások indítására, betét- és kártyaműveletek elvégzésére is.

Bankunk a 90-es évek végétől nyitott a lakossági ügyfelek mellett, a kis- és középvállalkozások irányába. Ebben a stratégiában – a fiókhálózat folyamatos bővítése mellett – kulcsszerep jutott és jut ma is az elektronikus bankolási csatornák igen intenzív fejlesztésének. Bankunk annak az igénynek kívánt megfelelni, amely szerint az ügyfelek egyre inkább nyitottabbak a pénz- és időhatékony bankolási lehetőségekre, és ily módon – a hagyományos formák helyett – elsősorban elektronikus csatornákon keresztül kívánják elérni a bankot.
Az elektronikus banki szolgáltatások vitathatatlan előnye, hogy megkönnyítik, egyszerűsítik, gyorsítják az ügyintézést, és e mellett természetesen kedvezőbb díjtételekkel számolhat, aki a hagyományos papír alapú banki ügyintézés helyett ezt választja. A kedvező díjak és komplex szolgáltatások mellett a banki nyitva tartáshoz sem kell igazodnia az elektronikus bankolást választó ügyfeleknek, ezáltal megspórolják az időt is, amit a fiók felkeresésével és az ottani, várakozással töltenének.  CIB24 nonstop telefonos ügyfélszolgálat a következő lehetőségeket biztosítja a fióki ügyintézésnél kedvezőbb kondíciókkal – teljes körű számlaügyintézés, számlainformáció, kivonattal kapcsolatos szolgáltatások, kártyaletiltás, információ általános banki szolgáltatásokról, betét lekötés, utalások indítása, befektetésekhez kapcsolódó megbízások.


 Forrás: CIB Bank

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Az első két helyen a Volkswagen Nyomtatás E-mail
2008. június 23. hétfő, 06:50

Hét első helyezés


A Rally dos Sertões versenyen Brazíliában


A Volkswagen megerősítette vezető pozícióját a Rally dos Sertões versenyen Brazíliában: a két gyári csapat az első és második helyen áll az összetett versenyben.

A tereprali verseny második szakaszán a dízel technológiának, és nem mellesleg a versenyzői képességeknek köszönhetően a Volkswagen tovább növelte előnyét a tapasztalt helyi versenyzőkkel szemben. A Rio Verde és Aruana közötti 481 kilométeres, meredek, kavicsos, szűk szakaszon nagyon jól teljesített a 280 lóerős dízelmotor, aminek köszönhetően a Giniel de Viliers/Dirk von Zitzewitz páros ismét első helyen ért célba, Mark Miller/Ralph Pitchford pedig a második lett a szakaszon.

Pénteken, a harmadik etap során Aruana-ból indul a verseny és Niquelandia-ba, Közép-Brazíliában fut be a mezőny.

Összetett állás 2 szakasz után, Rio Verde (Br) – Aruana (Br)
 
1. Giniel de Villiers/Dirk von Zitzewitz (Dél-Afrika/Németország), Volkswagen Race Touareg2, 4h 36m35s
2. Mark Miller/Ralph Pitchford (USA/Dél-Afrika), Volkswagen Race Touareg2, + 8m10s
3. Jean Azevedo/Youssef Haddad (Brazília/ Brazília ), Mitsubishi L200, + 17m44s
4. Reinaldo Varela/Marcos Macedo (Brazília / Brazília), Mitsubishi L200, + 28m48s
5. Cristian Strocynski/Alberto Neto (Brazília / Brazília), Mitsubishi L200, + 28m48s


Forrás: PORSCHE HUNGARIA

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →


Bővebben...
 
Mi vagyunk a VOLT! Nyomtatás E-mail
2008. június 23. hétfő, 06:10

Mi vagyunk a VOLT


Július 2-5-ig ismét jelen idő lesz a VOLT

A hazai fesztiválpaletta legkedveltebb és legváltozatosabb vidéki ifjúsági-kulturális rendezvénye számos világsztárt, a hazai zenei élet legjelentősebb képviselőit, műfajok széles tárházát sorakoztatja fel idén is. A soproni Lővér Kemping területén felállított programhelyszíneken 250 zenekar és előadó szórakoztatja majd a nagyérdeműt, de a VOLT fesztivál keretei túlmutatnak a rendezvény területén: VOLT-hoz kapcsolódó programokkal Sopron belvárosában is találkozhat az érdeklődő. A Reneszánsz Év 2008. keretében egy önálló színházi fesztivál is kapcsolódik az idei VOLT-hoz.

Idén 16. alkalommal nyitja meg kapuit a VOLT fesztivál, mely az 1993-as kezdetek óta a legkedveltebb vidéki fesztivállá nőtte ki magát. A kutatások szerint, a Sziget után magasan a második legismertebb fesztivál. Nem beszélve arról, hogy Sopron egyik fontos és népszerű szimbólumává is vált az évek során. Dr. Fodor Tamás, a város polgármestere így ír a VOLT programfüzetének beköszöntőjében: „Az ország más régióiban, de már külföldön is egyre többen és többen emlegetik irigykedve ezt a jelentőssé nőtt eseményt, amelyre mi magunk is nagyon büszkék vagyunk.”

Nemzetközi sztárok
Már megszokott, hogy a VOLT-ra látogatókat fajsúlyos nemzetközi sztárdömping fogadja. A kaliforniai punk legsikeresebb zenekara, az OFFSPRING például július 5-én ad koncertet a soproni fesztivál nagyszínpadán, s ad élőben is ízelítőt a csapat június végén megjelenő lemezanyagából. Sokáig kérdéses volt, hogy a tavalyi világsiker után 2008-ban ismét színpadra lép-e MANU CHAO és csapata. Ma már biztos, hogy július 4-én, pénteken este egy igazán energikus produkcióra számíthatnak a VOLT Fesztivál vendégei. Sokak örömére minden idők legsikeresebb latin hip-hop csapata, a kaliforniai CYPRESS HILL is eljön a Hűség Városába. Szomorú hír, hogy GORAN BREGOVIC sérülése miatt le kellett mondja júliusi koncertjeit. A balkáni virtus azonban nem marad el: jön a SHANTEL & BUCOVINA CLUB ORKESTAR, amely ma a legjelentősebb európai fesztiválok keresett „árucikke”. És még mindig világzene: Manu Chao állandó zenésztársa, ROY PACI személye egyértelmű garancia egy igazán lendületes és vidám koncertre. Régóta vár a hazai közönség a DREADZONE dub-reggae-breakbeat-house elemekből építkező, mindent elsöprő élő produkciójára. Már nem kell sokat várni rájuk, hiszen ők is fellépnek a VOLT nyitónapján!

Brit színekben érkezik Sopronba a punk rock nagy generációjának egyik legfontosabb bandája, az EXPLOITED és ugyanezen színpad nemzetközi palettáját gazdagítja majd a svéd CLAWFINGER csapata is, a hazai rockerek színe-java mellett.
A lágyabb dallamok és a VOLT-ra jellemző fesztiválhangulat rajongói számára jó hír, hogy az idei VOLT-on új programmal mutatkozik be a legfinomabb francia csapat, a NOUVELLE VAGUE, és visszatér a garage-műfaj igazán bulis német mestere, FRANK POPP és zenekara is.

Az osztrák zenészpáros, RICHARD DORFMEISTER és RUPERT HUBER választása is a VOLT-ra esett: mindössze néhány európai fesztiválfellépés mellett itt mutatják be a TOSCA élő változatát, melyet Dorfmeister DJ-szettje követ. Valódi csemege a műfaj kedvelői számára a RODNEY HUNTER & LIVE BAND koncertje, melynek keretében a nemrég megjelent új albumot mutatják be az osztrák zenészek.

A nyolcvanas évek hangzásával kokettáló electro-trash műfaj, és persze napjaink tánczenéjének egyik legizgalmasabb és legdivatosabb figurája, a kanadai szupersztár, TIGA is bemutatkozik a soproni közönségnek.

A drum and bass híveit minden éjszaka több nagyágyú örvendezteti majd meg. Roni Size pár éve már emlékezetes szettet celebrált a VOLT-osoknak, idén azonban egy igazi élő, nagyzenekaros produkcióval érkezik a RONI SIZE REPRAZENT, ahogy HIGH CONTRAST, valamint MARKY és STAMINA MC produkciói révén ugyancsak zúzós estékre számíthatunk. Igazán eklektikus műfajkavalkád jellemzi LAYO & BUSHWACKA! munkásságát, teltházas táncparkettre számíthatunk a páros soproni fellépése idején is.
SENOR COCONUT és zenekara a VOLT-os koncert idejére sztárvendégként meghívta maguk mellé LOUIE AUSTEN-t, akivel nemrég közös kislemezt jelentettek meg, és akit tavaly a jelek szerint sikeresen tapsolt vissza a soproni közönség. Azok pedig, akik szeretik a profi zenebohócokat, mindenképp keressék SIRQUS ALFON feldolgozásokat bemutató performance-át.

Exkluzív hazai
Természetesen azok sem fognak csalódni, akik hazai produkciókra kíváncsiak: ők közel 200 Dj és zenekar közül válogathatnak. A legjelentősebb „fesztiválkedvencek“ mellett két kuriozummal is kedveskedik vendégeinek a VOLT.

Tizennyolc éve nem láthattuk színpadon, idén azonban két koncerttel is megörvendezteti rajongóit az Ultra Rock Hírügynökség, azaz az URH. Július 5-én a VOLT fesztivál, augusztusban a Sziget Nagyszínpadán hallhatjuk újra az 1980-ban alakult, mindössze fél évig létezett zenekart, mely azonban alapjaiban határozta meg a nyolcvanas években kibontakozó magyar underground szcéna irányvonalát. „Az URH zenéjénél semmi jobbat nem hallottam közép-európai kirándulásom alkalmával”- írta a New Musical Express tudósítója, Chris Bohn 1981. január 17-én. „Vad, felajzó zenét csinálnak, aminek hajtóereje a csodálatos, dühös gitárfutamok által csak alig-alig kordában tartott ritmus. … Életerős zenéjük ugyanúgy hazavágja a hivatalosan támogatott együttesek esetlen rockját, ahogy a punk teremtett tiszta levegőt nálunk pár évvel ezelőtt.” A VOLT-on és a Szigeten tehát újra hallhatjuk az emblematikusnak számító dalokat, az Ismeretlen katonát, a Pokoli aranykort, vagy a Van-e élet a Földön című klasszikusokat és persze a többieket.

Az idei VOLT fesztiválon - az URH mellett - egy másik underground alapzenekart is hallhatunk. A „magyarországi dark wave első számú együttese” írja róla a Magyarock története 2. című hiánypótló mű. A zenekar pedig nem más, mint a 1986-ban alakult F.O. System. A csapat 1991-ben adta búcsúkoncertjét, 2006. február 4-én a Pecsában elevenítette fel a régi számokat, majd ugyanebben az évben - a Cult előtt - a VOLT fesztiválon lépett fel, ahol idén, július 2-án ismét exkluzív koncertet ad a zenekar.
Új helyszínek és újabb fejlesztések

Újabb programhelyszínekkel bővül a VOLT kínálata, míg egyes korábbi színpadok más helyre kerülnek, átalakulnak.



Az MR2 Petőfi Rádió és a Coke közös helyszíne rendkívül változatos programot kínál négy napon át. 11 órakor minden nap reggeli torna nyitja a színpadot, majd Dj-k és zenekarok váltják egymást. Szakmabeliek és a szervezők szerint ez a helyszín nyújtja a legfrissebb kínálatot a VOLT-on. A hazai csapatok közül itt találkozhatunk a Petőfi Rádiónak is köszönhetően országosan befutott “új” csapatok  zömével. Fellép a Brains, a Copy Con, a Kaukázus, a Barabás Lőrinc Eklektric, a Vad Fruttik és Péterfy Bori zenekarával. Szintén itt mutatja be új zenekarát az Anima Sound System énekeseként ismertté vált Németh Juci.
A nemzetközi kínálatból a francia szupersztár, a Nouvelle Vague a pénteki nap vendége lesz, míg a Samsung Arénában koncertező Frank Popp szombat éjszaka Dj-ként is bemutatkozik itt.

A VOLT egyik legnépszerűbb, közel 5000 fő befogadására alkalmas arénája új helyszínre költözik. Az MTV Headbengers Ball Aréna az idei évtől a Nagyszínpadtól távolabb várja a rajongókat, így a két helyszín hangereje nem zavarja egymást. Szükségesnek tűnt a helyváltoztatás, hiszen a legnépszerűbb hazai csapatok (Edda, F.O. System, Beatrice, Moby Dick, Belga, Ossian, Pokolgép, stb.) mellett két nemzetközi rock- és punklegenda is tiszteletét teszi ezen a helyen: a brit Expolited és a svéd-norvég Clawfinger.
Látványos átalakuláson megy át a “mindig teltházas” Samsung Mobile Arena is. A korábbinál nagyobb sátorban klubhangulat várja a vendégeket: hangulatos és kényelmes bútorokkal, esztétikus dekorációs elemekkel.

A VOLT egyik új szponzora, a T-Mobile nyugalmas “oázist” kínál a fesztivál vendégeinek. A T-Mobile Lounge területén naponta déltől hajnalig ambient és jazz Dj-k váltják egymást, míg a résztvevők kényelmes kanapékon, fotelekben pihenhetik ki a fesztivál fáradalmait.

 

Forrás: Lépéselőny

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Vodafone: Mobilmarketing Program Nyomtatás E-mail
2008. június 23. hétfő, 06:10

260 millió előfizető

Első szolgáltatás az ingyenes webSMS

 

WebSMS szolgáltatást indít júniustól a Vodafone Magyarország, melynek segítségével a szolgáltató bármely ügyfele a www.vodafone.hu internetes oldalról díjmentesen küldhet SMS-eket más Vodafone-os előfizetők mobiltelefonjára. A Vodafone webSMS szolgáltatás a Vodafone Magyarország kísérleti szolgáltatása. A Vodafone által biztosított hirdetési programhoz a szolgáltatás indulásával egy időben bejelentett exkluzív Mobilmarketing Programon keresztül csatlakozhatnak a mobilos közösség elérése iránt érdeklődő vállalatok.

 

A Vodafone webSMS használata díjmentes. A szolgáltatás regisztrációhoz kötött, melynek során a felhasználó hozzájárul az általa megadott adatai marketingcélú felhasználásához. A regisztráció során megadott személyes adatokat a Vodafone a felhasználó számára érkező promóciós üzenetek és hirdetések szűrésére, személyre szabására használja fel.

Az új szolgáltatással egy időben indul a Vodafone Magyarország exkluzív Mobilmarketing Programja is, mely a Vodafone webSMS szolgáltatás hirdetési felületei mellett mobilwebes, sms-es és mobiltartalomhoz kötött megjelenéseket is elérhetővé tesz. A programban résztvevő márkák így a mobilmarketing adta lehetőségeket integrált módon használják fel kommunikációs kampányaik során: míg a Vodafone ügyfelei a hirdetések megjelenésének köszönhetően új és/vagy kedvezőbb árú (esetenként ingyenes) szolgáltatásokkal találkozhatnak, a hirdető márkák interaktív környezetben, esetenként saját tartalommal érik el célközönségüket.

A magyar piacon egyedülálló kezdeményezésben jól ismert és népszerű márkák vesznek részt: a Mobilmarketing Program szakmai támogató partnere az Omnicom Media Group, míg az első mobilhirdetések a Citroën, Coca-Cola, Nivea egyes márkáihoz és az OTP Bank termékeihez kapcsolódnak majd.

Forrás: Vodafone Magyarország

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →


Bővebben...
 
Jótékonysági golfverseny az év leghosszabb napján Nyomtatás E-mail
2008. június 20. péntek, 06:10

Jótékonysági golfverseny az év leghosszabb napján

 Hajnali öttől este hétig

Szent Iván napján, szombaton napkeltétől napnyugtáig zajlik az „UNIQA Biztosító Charity Golf Cup” rendezvénye. A sportesemény igazi mérföldkőnek ígérkezik a magyar golftörténelemben, hiszen a magyar golfélet színe-java ütőt ragad. A szervezők a rendezvény teljes bevételét a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvány javára ajánlották fel.

Június 21-e az év leghosszabb napja. A pirkadat 4 óra 47 perckor kezdődik és 21 óra 45 percig van világos. A budapesti Highland Golf Clubban megrendezésre kerülő versenyen háromfős flightok indulnak hajnali 5-től 19 óráig. A szervezők előrejelzése szerint minden idők legnagyobb létszámú magyar golftornáján összesen 246 golfozó méri össze tudását.  A verseny személyenkénti 5000 forintos nevezési díját a Heim Pál Gyermekkórháznak ajánlották fel a szervezők.

A jótékonysági sportrendezvény egyúttal igazi családi eseménynek is ígérkezik. Fodor Krisztina, az UNIQA által támogatott - és mindezidáig a legsikeresebb női - golfjátékos részletesen beszámolt a kísérőrendezvényekről is. Ingyenes oktatás, gyakorlás és kifogyhatatlan golflabdás kosarak várják a felnőtteket, a gyerekeket pedig bohócműsor, bábszínház és játszóház szórakoztatja.

Az eseményt az UNIQA Biztosító VitalClub programja is színesíti. Az érdeklődők az UNIQA VitalEdzőknél egyéni életmód-tanácsadáson vehetnek részt, valamint testzsírszázalék - mérésen tesztelhetik egészségi és fittségi állapotukat.



Ertl Pál, az UNIQA Biztosító igazgatósági tagja kiemelte: „Az UNIQA továbbra is a minőségi sport egyik kiemelkedő támogatója kíván lenni Magyarországon. Hiszünk abban, hogy ezzel hozzájárulhatunk a magyar sportélet magas szintre emeléséhez, valamint az arra érdemes események támogatásával olyan nagyszerű dolgok részesei lehetünk, amelyek jobbá, vidámabbá, értékesebbé teszik mindennapjainkat. Külön öröm számunkra, hogy a jótékonysági golfverseny támogatásával társadalmi felelősségvállalásunkat is erősíthetjük.”

Mindezek mellett a sajtótájékoztatón szó esett UNIQA Biztosító tavaly ősszel bevezetett „Albatrosz” golfbiztosítáról, amely speciális termék lévén, igazi unikumot jelent a hazai biztosítási piacon.

Forrás: UNIQA


 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →


Bővebben...
 
Vonatjegy a netről Nyomtatás E-mail
2008. június 20. péntek, 06:10

Vonatjegy a netről

E-mail cím és bankkártya kell hozzá

Mostantól Magyarországon is vásárolhatunk vonatjegyet az interneten. A kezdeményezés még messze nem éri el a német vagy svéd színvonalat, de legalább elkezdődött valami.

Műnchenből Budapestre akár 29 euróért is hazavonatozhatunk az eurocityvel, ha elég korán megvesszük a neten a vonatjegyet, vagy nem túl sokan akarnak utazni az idő tájt, amikor mi. Franciaországban elképzelhető, hogy csupán négy euróval kerül többe az első osztályú TGV-jegyünk Párizsból Angers-ba, ha szemfüles netes vásárolók vagyunk.

A fapados repülőtársaságokhoz hasonló módszerekkel igyekeznek a vasúttársaságok visszacsábítani az utasokat: minél korábban, annál olcsóbban lehet jegyet venni a neten a legtöbb – a magyarnál szerencsésebb gazdasági helyzetben levő - országban. A Deutsche Bahn internetes oldalán legtöbbször megvásálolhatjuk magát a jegyet is, melyet azután kinyomtatunk. Az utazás során a korábban általunk megadott igazolványt vagy bankkártyát kell bemutatnunk a kalauznak, együtt lesz érvényes. Külföldi utazások során – főleg, ha át is kell szállni – előfordulhat, hogy postán küldik ki az utasnak a neten megrendelt jegyet. A franciák is leginkább postáznak: a neten kifizetett jegyet azután a vasútállomáson a BKV elektronikus jegyekezelőihez hasonló automatában kell érvényesíteni. Most végre a Magyar Àllamvasutak is megkezdte a korszerűsítést: bevezetik az elektronikus jegyvásárlást itthon is.

Június közepétől a neten is lehet magyar vonatjegyet vásárolni, melyeket Budapesten három helyen, a Déli-, a Keleti-, és a Nyugati pályaudvarokon, illetve Debrecenben és Miskolcon lehet használni. Az E-ticket használatához az egyszeri regisztrációhoz nélkülözhetetlen e-mail címre, valamint bármilyen típusú bankkártyára van szükség. Az utasok a menetrendből kiválasztott viszonylatról és a kifizetett összegről 10 számjegyből álló kódot kapnak, amelyeket az állomásokon elhelyezett terminálokba beütve vehetik át a menetjegyüket, illetve a helyjegyüket.Július 1-jétől Siófokon helyeznek el jegykiadó automatát, az iskolakezdésre pedig további 34 állomáson telepítik az ország egész területén.

A MÁV honlapján egyelőre nincs nyoma az e-ticket szolgáltatásnak, bízunk benne, hogy hamarosan utolérik magukat e téren is.

Forrás:Lépéselőny

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →


Bővebben...
 
A Volkswagen Csoport márkái az Év Céges Autói Nyomtatás E-mail
2008. június 19. csütörtök, 06:50

Hét első helyezés

Hét első helyezés

A „Firmenauto” szakmai magazin és a Dekra „Év Céges Autói 2008“ díjainak kiosztásakor a Volkswagen Csoport hét első helyezésével a legsikeresebb vállalatként végzett az élen. A legjobb flottamodelleket egy összesített és egy importőri értékelés keretében összesen kilenc kategóriában választották meg. A Volkswagen Csoport Volkswagen, Audi, Seat, Skoda és Volkswagen Haszonjárművek márkáival a hét első hely mellett további hat második és négy harmadik helyezést is szerzett.

Az Europapark Rust területén rendezett ünnepélyes díjátadóját megelőzően 150 flottamenedzser két napon át 63 különböző modellt tesztelt, mialatt több mint 1.600 tesztvezetés során összesen mintegy 30 ezer kilométert autózott. A felsőkategóriában a tesztelők végül a Volkswagen Passat CC modellt jelölték az első helyre. A luxus- és az alsó-középkategóriában egyaránt az Audi győzedelmeskedett, A8 illetve A3 Sportback sorozatával. Az importőri értékelésben a Skoda és a Seat bizonyult sikeresnek. A Skoda a közép- és a felsőkategóriában Octavia Kombi illetve Superb modelljeivel győzte meg a zsűrit, míg a Seat a mini és kompakt egyterűek mezőnyében az Altea XL, a kisautók között pedig az új Ibiza sorozatával biztosította magának az első helyet.

Hét első helyezés

A „Firmenauto” szakmai magazin „FIRMENAUTO Legjobb Márkák“ címmel tartott olvasói szavazásának „Flottavásárlóknak nyújtott kiváló szolgáltatások” kategóriájában a Volkswagen márka végzett az első, míg az Audi a második helyen. A kiváló szereplést a Volkswagen Leasing a „Lízing és járműflotta-menedzsment“ kategóriában szerzett győzelme tette teljessé.

„Az értékelések során a menettulajdonságok és a kényelem mellett elsősorban a gazdaságossági mutatókat vizsgálták. E kiváló eredményekkel a Csoport márkái hatásosan igazolták a termék- és kidolgozottsági minőség, az innovatív műszaki megoldások, illetve az értékállóság területén elért, egyaránt kiemelkedő pozíciójukat“ – jelentette ki Dr. Stefan Brungs, a Volkswagen Group Fleet International igazgatója.

Forrás: PORSCHE HUNGARIA

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →


Bővebben...
 
Az HBO lehet az év nagy nyertese Cannes-ban Nyomtatás E-mail
2008. június 19. csütörtök, 06:10

Kevés multi foglalkoztat fogyatékkal élőket

A Voyeur a második Grand Prix-t is bezsebelte

A zsűri által úttörőnek nevezett HBO-kampány, a Voyeur kedden a második Grand Prix-t is bezsebelte Cannes-ban: az egy New York-i ház falára vetített szpotok most az outdoor kategóriában értek fődíjat. A cannes-i találgatások szerint könnyen lehet, hogy a szokatlan kampány végül az integrált kategóriában is befutó lesz.
     
Egyetlen helyen állt tömeg szerdán kora délután a cannes-i fesztiválpalota alagsorában, ahol ma a kedden kihirdetetett outdoor és direkt kategóriák nevezettjeit állították ki: az HBO Voyeur című projektjét bemutató tabló előtt.

Pedig az egy szem A/3-as plakát nem sokat adott vissza abból, ami előző este Gran Prix-t ért az outdoor kategóriában: a mozicsatorna párhuzamosan zajló történeteket vetített egy new york-i házra úgy, mintha azok az átlátszó falakon túl játszódnának.


Tovább a teljes cikkhez →

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Hooligans a Vodafone live!-on Nyomtatás E-mail
2008. június 18. szerda, 06:10

Hooligans a Vodafone live!-on

Privát mennyország

Júniustól ismét exkluzív zenei tartalmakkal bővült a Vodafone live! kínálata, a Hooligans legújabb, Privát mennyország című albumához kapcsolódva.

Az album dalai július végéig mobilon kizárólag a Vodafone live!-on találhatóak meg, sőt, az Eljátszott gyémánt című szám videóklipje és az Éltem, voltam… dal teljes zeneszámként díjmentesen tölthetőek le, míg a banda korábbi albumainak mobil tartalmait akciós áron kínáljuk.
A teljes zeneszámok másolásvédelem nélkül, szabadon továbbküldhető formában érhetők el a Vodafone ügyfelei számára. 

Június 16-tól elindul a promócióhoz kapcsolódó weboldal is, www.vodafone.hu/hooligans címen, ahol megtekinthető az Eljátszott gyémánt című videóklip és részletes információkat találhatunk a Hooligans exkluzív mobiltartalmakról is.

Forrás: Vodafone Magyarország

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →


Bővebben...
 
Megnyílt a zaragozai világkiállítás Nyomtatás E-mail
2008. június 18. szerda, 06:10

Megnyílt a zaragozai világkiállítás

A magyar pavilont már több mint tízezren látták

 
A látványos ceremóniával megnyitott, „A víz és a fenntartható fejlődés” vezérgondolata köré szerveződő szakvilágkiállítás a hétvége óta látogatható a spanyolországi Zaragozában. A 102 országot felvonultató rangos eseményen hazánk is önálló kiállítással vesz részt. Az elmúlt három napban a magyar pavilont már több mint tízezer érdeklődő kereste fel. A kiállítást megtekintők összlétszáma egy utazási iroda alkalmazottjának látogatásával tegnap érte el az ötödik számjegyet, a spanyol hölgyet Gölöncsér József világkiállítási megbízott köszöntötte.

A Zaragoza Expo 2008 szakvilágkiállítás (www.zaragozaexpo2008.es) megkülönböztetett figyelmet szentel bizonyos témáknak.  Ezek közül Magyarország szempontjából különös jelentőségű „A víz az életért”, „A víz, oktatás és kultúra”, valamint „A víz és egészség” problematikája. A tematika szorosan kapcsolódik az ENSZ döntése értelmében 2005 és 2015 között zajló „A víz az életért” évtizede programhoz. 
Ugyancsak fontos mondanivalója van „Az osztott vizek” tematikának is. A határokkal metszett vízgyűjtők (köztük a Duna-völgy) gondolatkörének elemzése, jó példák bemutatása hatékony támogatást nyújt az eredményes határvízi, vízügyi nemzetközi együttműködési gyakorlatok megismeréséhez, széleskörű kiterjesztéséhez.



A kiállításon való aktív, sokszínű részvételünk segíti a Magyarországról kialakult kép formálását, a hazánk iránti érdeklődés és az utazási vágy felkeltését (gyógyfürdők, wellness, vizes természeti szépségek). Mindez összhangban áll a Magyar Turizmus Zrt. „2008, a vizek éve” elnevezésű programjával, amely az egészség- és a wellnessturizmus hódolóira fókuszál.

2008-ban Zaragoza a víz és a vízről való közös gondolkodás fővárosává válik. A magyar megjelenéssel ismételten jelezni kívánjuk: hazánk azon országok egyike, amelyek folyamatosan és eredményesen törekszenek a természeti gazdagság megóvására, az emberiség egyetemes értékeinek megőrzésére.

Forrás: Zaragoza Expo 2008

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →


Bővebben...
 
Európai Vállalkozás Díj  2008 Nyomtatás E-mail
2008. június 17. kedd, 06:21

Európai Vállalkozás Díj  – 2008

Harmadik alkalommal


Ismét meghirdeti az Európai Vállalkozás Díj elnyerésére vonatkozó pályázatot a Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium. A díj azokat a kiváló kezdeményezéseket ismeri el és jutalmazza, amelyek helyi és regionális szinten támogatják a vállalkozói tevékenységet.


Az Európai Vállalkozás Díjat az Európai Bizottság (EB) még 2005-ben alapította, s azóta évente meghirdetésre kerül. A díjjal az EB célja a vállalkozói tevékenységet előmozdító sikeres kezdeményezések kiválasztása és elismerése, a legjobb vállalkozási gyakorlatok bemutatása, illetve azok megosztása az egységes európai piac szereplőivel. A díjjal pénzjutalom nem jár.A nemzetközi elismerés odaítélése két lépcsőben történik. Az első, nemzeti fordulóra a pályázatok benyújtási határideje 2008. szeptember 30.  A nemzeti forduló eredménye alapján az európai döntőbe 2008. november 30-ig országonként összesen két kezdeményezés nevezhető, két különböző nevezési kategóriában. Az Európai Vállalkozás Díj – 2008 ünnepélyes eredményhirdetésre várhatóan 2009 áprilisában kerül sor Prágában, az EU cseh elnöksége alatt. A versenyben történő részvételre idén felhívást kapott az Európai Unió 27 tagállama, valamint Izland, Norvégia és Törökország. A pályázati felhívás alapján a több országot érintő, határokon átívelő kezdeményezésekre vonatkozó nevezések is befogadhatók, feltéve, hogy valamennyi érintett ország támogatja azokat. A díjat a vállalkozásokon kívül megkaphatják a köz- és a magánszféra partnerségei is, vagyis az állami hatóságok és a magánszektor közötti olyan együttműködési formák, amelyek célja infrastruktúra vagy szolgáltatásnyújtás finanszírozása, kiépítése, felújítása, irányítása vagy karbantartása. Pályázati kategóriák
1.    Vállalkozástámogatási díj (Entrepreneurship Promotion Award)
2.    Bürokrácia visszaszorítása díj (Red-tape Reduction Award)
3.    Vállalkozásfejlesztési díj (Enterprise Development Award)
4.    Befektetés a szakértelembe díj (Investment in Skills Award)
5.    Felelős és felelősségteljes vállalkozás díj (Responsible and Inclusive Entrepreneurship Award)

A 2007-es évben a nemzetközi versenyben Magyarországot a Borsod-Abaúj-Zemlén megyei Kereskedelmi és Iparkamara Kárpátok Üzleti Akadémia programja és a KAVOSZ Zrt. Széchenyi kártya konstrukciója képviselte. A nemzetközi zsűri döntése alapján a KA-VOSZ Széchenyi Kártya programja – mint európai szinten is a legjobb gyakorlatok egyike – a „Bürokrácia visszaszorítása” díj-kategóriában az első két legjobb pályázat közé került, és mint szélesebb körű nyilvánosságot érdemlő projekt, elismerő oklevélben részesült.

Az idei év pályázati kiírása és a nevezési lapja a következő címen érhető el: www.nfgm.gov.hu

Forrás: NFGM

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Lehetőség a környezettudatos autózásra Nyomtatás E-mail
2008. június 16. hétfő, 07:10

Lehetőség a környezettudatos autózásra

Volkswagen BlueMotionnel


A Volkswagen a BlueMotion technológia meghonosításával az autópiac élmezőnybe tartozik a környezetkímélő motorok fejlesztése és forgalmazása terén. Ma már a Polo, a Golf, a Passat és a Sharan is elérhető ezzel a technológiával, amelynek előnyeit nemcsak a lényegesen kevesebb károsanyag-kibocsátás adatai, hanem a kevesebb üzemanyag-felhasználással az üzemeltetés csökkenő költségei is igazolják.

A Volkswagen Polo BlueMotion a 99 gramm/kilométeres CO2 kibocsátással a legkedvezőbb emissziós értékkel bíró négyajtós gépkocsi, mely ezzel megelőzi a hibrid hajtású gépkocsikat is.Fontos megemlíteni azt is, hogy a környezetbe kerülő káros anyagok kibocsátásából Európában a jármű állomány „csak” mintegy 10-12%-kal részesedik. Ennek ellenére az Európai Unió (EU) szigorú szabályozásokat kíván bevezetni: az EU országaiban gyártott, illetve forgalomba kerülő új személyautóknak 2012-re a legfeljebb 130 gr/km-es károsanyag-kibocsátási értéket kell elérniük, szemben a jelenlegi 165 gr/km-átlaggal.  Ez például öt év múlva évi 11.000 kilométeres futásteljesítményt tekintve 1430 kilogrammot, azaz, 1,43 tonnát jelent majd gépkocsinként évente.

 A kedvezőtlen emissziós mutatók nagy részét azonban az erőművek és a háztartások „produkálják”, míg a járműállományon belül a közúti szállítás és a tömegközlekedés terén lenne jelentősége az erőteljesebb javulásra. Főleg akkor, amikor a személygépkocsi gyártók már számos konkrét lépést tettek a környezeti szempontoknak jobban megfelelő gépkocsik piaci bevezetésével. A Magyar Energia Hivatal adatai szerint ugyanis 2002-ben a magyar erőművek éves kéndioxid kibocsátása 230.524 tonna, szénmonoxid kibocsátása 4.340 tonna, nitrogén oxid kibocsátása 25.991 tonna, széndioxid kibocsátása pedig  16.693.000 tonna volt, és ez már csak mintegy fele az 1995-ős értékeknek. S ezek a kínai, az indiai, az oroszországi, az Egyesült Államokbeli vagy a brazíliai adatokhoz képest eltörpülnek.

A BlueMotion motorokkal szerelt Volkswagen modell-kínálat évről évre bővül, erről nemcsak az autós vagy a környezetvédelmi szakkiállításokon, hanem a márkaszalonokban is meggyőződhetnek az érdeklődők. A BlueMotion kínálat bővülése azonban csak akkor lehet a fogyasztók számára is hasznos, ha megfelelő adminisztratív lépésekkel is támogatják a jelenleg még a technológia révén némileg magasabb áru autók vásárlását.

Lehetőség a környezettudatos autózásraBlueMotion: múlt, jelen, jövő

A Volkswagennél a BlueMotion nevet viseli a márka adott kategórián belüli mindenkori legtakarékosabb járműve s nemcsak az autók üzemanyag-fogyasztásának és károsanyag-kibocsátásának csökkentéséhez kapcsolódik, hanem a vállalat minden egyéb tevékenységéhez, immár védjegyeként társul a márkához. A „Blue”, vagyis a Volkswagen kék színe a védelemre szoruló elemek közül a vizet és a levegőt szimbolizálja, a „Motion” pedig a jövőt testesíti meg, az előretekintő mobilitást.  „Együtt” a BlueMotion egy környezetbarát eljárás és megoldás fokozatos fejlődését is magában foglalja.

A Volkswagen BlueMotion programját – még az ezredforduló előtt – közvetlenül a Lupo-korszak előzte meg azzal, hogy a legtakarékosabb kisautó volt, hiszen átlag három liter dízelolaj elég volt, hogy legalább 100 kilométert lehessen vele megtenni, sőt károsanyag kibocsájtása is igen kedvező volt. Ez a koncepció már az 1980-as évek elején is megjelent a Volkswagennél, a márka első, kevesebb üzemanyagot fogyasztó modellje a Polo Formel E (Economy) volt, amelyet hamarosan a Passat Formel E is követett.

A kettős cél – az ugyanolyan teljesítményű motoroknál a minél kevesebb üzemanyag-igény és a környezet kímélése – azonban leginkább a BlueMotion filozófiára és programra épülő fejlesztésekkel bontakozott ki az elmúlt mintegy fél évtizedben. Az átfogó szemléletű BlueMotion-filozófia nem csupán egy fejlesztési koncepció és program, hanem értéket adó és értékteremtő megoldások együttese. A cél kezdettől: folyamatosan javítani a Volkswagen személyautóinak üzemanyag-fogyasztásán és a károsanyag-kibocsátásán: mindkét esetben az egyre kisebb mérték elérését. Ez a különböző fejlesztési megoldásoknál fokozatosan sikerül is, amit számos műszaki-technikai újdonság nemzetközi szakmai elismerése is alátámaszt. Tehát a BlueMotion jelenleg az a technika, ami rövidtávon megoldást jelenthet, azonban a Volkswagennek más irányú feljesztései is vannak: így a hibrid, valamint a földgázhajtású EcoFuelek.  Ez utóbbi szintén nagyban hozzájárulhat az olajtól való függőségünk csökkentéséhez, igaz csöppet korlátozottan, hiszen ez szénhidrogén alapú üzemanyag.

Volkswagen Passat BlueMotion


A környezet-tudatos autózásra készült Volkswagen Passat BlueMotion, átlagfogyasztása 100 kilométerenként 5,1 liter. Ezzel a Volkswagen a 77 kW/105 LE teljesítményű TDI-motorral szerelt, a csaknem „4,8 méteres limuzin-kategóriában” világszerte a legtakarékosabb autót kínálja, akárcsak az 5,2 literes átlagfogyasztású Variant. Mindkét változat „felülmúlja” az addig e kategóriákban álomhatárnak tartott 5,5 literes átlag-fogyasztási értéket.

Az alacsony üzemanyag-fogyasztást kiegészítik a kilométerenként 15 (10 százalék), illetve a 19 grammal kevesebb széndioxid-kibocsátási értékek, amely így a limuzinnál – 10 százalékkal kevesebb – 136, a Variantnál – 12 százalékkal kevesebb – 137 gr/km-es átlagot jelent s a Volkswagen TDI-motorokban rejlő fejlesztési potenciált tükrözi. A kipufogórendszer szériakivitelben részecskeszűrőt tartalmaz.

Sőt, azóta egy új – a környezetvédelmi mérlegeket összehasonlító tanulmányon alapuló – TÜV Nord által hitelesített bizonyítványt is kapott a Volkswagen azzal, hogy az új Passatok meghatározott modelljei teljesítik a legjobb környezetbarát mutatókat: megfelelnek az ISO 14040/44 norma előírásainak.

A Volkswagen úgy produkálta ezeket az értékeket, hogy nem kellett változtatni a Passat közismerten kiváló kényelmi és biztonsági tulajdonságain, akárcsak kiváló menetteljesítményein. Sőt, az aerodinamikai előnyök és a sebességváltó hosszabb áttételű fokozatainak köszönhetően a Passat BlueMotion végsebessége mindkét karosszériaváltozattal egyaránt 5 kilométer/órával emelkedett.

Lehetőség a környezettudatos autózásraA Limousine ezzel 193, a Variant pedig 190 kilométer/óra csúcssebességet érhet el. A Passat BlueMotion Limousine 12,1 másodperc alatt teljesíti az álló helyzetből 100 kilométer/órás tempóig tartó sprintet, az 1731 literes csomagteret kínáló Variant mindössze 0,3 másodperccel igényel többet. A különösen gazdaságos üzemű Passat BlueMotion számára a mérnökök megváltoztatták a négyhengeres, közvetlen befecskendezésű turbódízel néhány paraméterét.

A motorszabályzó egység átdolgozott szoftvere következtében az üresjárati fordulatszám percenként 830-ról 730-ra csökkent. Emellett a főbb szabályozási értékeket - például a töltőnyomást - a befecskendezési időpont és a kipufogógáz-visszavezetés mértéke, a lehető legalacsonyabb üzemanyag-fogyasztásra tekintettel módosították. A TDI szabályzóegysége a szériakivitelhez tartozó "Plus" multifunkciós kijelzőn az ajánlott sebességfokozatra is felhívja a vezető figyelmét, így mindenkor jól látható, hogy az öt fokozat közül éppen melyikkel valósul meg a leghatékonyabb autózás.

További döntő tényező a fogyasztás csökkentésében a sebességváltó. A Passat BlueMotion ötfokozatú manuális sebességváltóját a harmadik, negyedik és ötödik fokozatában az alapváltozaténál hosszabb áttételekkel alakították ki, mégpedig rendre 4, 7, illetve 12 százalékkal.

Nagy forgatónyomatékának köszönhetően a Passat BlueMotion igen dinamikus menettulajdonságokat kínál. Az országúti közlekedésben - például az előzéseknél - oly fontos rugalmassági értékek az első négy fokozatban a módosított áttételezés ellenére is alig változtak, az álló helyzetből 100 kilométer/óra tempóig mért gyorsulás pedig nem igényel több időt. A Passat BlueMotion Limousine változatában 12,1 másodperc alatt gyorsít 100 kilométer/óra sebességre, ehhez a valamivel nehezebb, összesen akár 1.731 literes csomagteret kínáló Variant is csupán 12,4 másodpercet igényel.

A 70 literes, teli üzemanyagtartállyal a Passat BlueMotion egy huzamban, akár 1.370, illetve 1.350 (Variant) kilométer hosszú táv megtételére is alkalmas. Éves szinten így átlag 11 tankolás is elegendő lehet, azaz egy hónapig elkerülhető az üzemanyagtöltő-állomás.

A karosszéria műszaki módosításait tekintve az első pillantásra szinte semmi sem tűnik fel a Passat-sorozat többi modelljéhez képest, mivel szinte az összes változtatás kívülről nem is látható. Jó példa erre a jármű alja, ahol a fékvezetékek csatornáit leburkolták, valamint a hátsó felfüggesztés előtt a jobb és a bal oldalon egyaránt speciális burkolatokkal látták el. A Variant ezen túl műanyag kerékjárati bélésidomokat is kapott, amelyeket a küszöbökön meghosszabbított spoiler-elemek egészítenek ki. Az első légbeömlő-nyílást részben a hűtőrács burkolatába integrálták.

A Passat BlueMotion karosszériája számos részletmegoldásban tér el az alapváltozattól (Trendline): a  hűtőrácsában a kereszttagok a Passat Highline stílusa szerint krómozottak, akárcsak az oldalsó és a hátsó védőlécek. Elöl a lökhárító karosszéria-színére fényezett védőcsíkján "BlueMotion" embléma látható, a hűtőrácson és a csomagtér-fedélen, illetve -ajtón pedig egy-egy "BlueMotion" felirat jelzi, hogy a legtakarékosabb Passat változatról van szó. A futóművön szintén átfogó és hatékony módosításokat hajtottak végre, látható, hogy a Passat BlueMotion karosszériája a kedvezőbb légellenállási tulajdonságok érdekében az alapváltozaténál mélyebben helyezkedik el: elöl 15, hátul 8 milliméter az eltérés.

Forrás: Porsche Hungaria

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. Ez az e-mail cím védett a spamkeresőktől, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez.  e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →


Bővebben...
 
A világmegváltó Coca-Cola és az öregen is trendi Pöttyös Nyomtatás E-mail
2008. június 13. péntek, 06:50

Provokálni a fogyasztókat

Egy ikonikus márka befolyásolja mindennapi életünket, ugyanakkor nem tart tükröt a társadalom elé: nem mondja meg, ki vagy, de megmondhatja, ki lehetsz. Nem szeretheti mindenki, de nem is ez a dolga: sokkal fontosabb, hogy elgondolkoztasson, véli Halász Kata, a Coca-Cola Magyarország Kft. marketingigazgatója. De nem kell ehhez nagy nemzetközi márkának lenni, egy magyar termék is lehet cool, mint ahogy azt a magyar Pöttyös kampány sikere is mutatja.

A Coca-Cola a kezdetektől provokálta a fogyasztókat, próbálta megváltoztatni a világot, és hamar ikonná vált. Ebből is látszik, hogy egy márka is kialakíthat saját szemléletmódot, és lehet véleménye a körülötte lévő dolgokról. Megoldásokat kínálhat a mindennapi életünkben, de nem szabad azt mondania: te ilyen vagy, csupán azt, hogy milyenné válhatsz. Erre törekszik a Coca-Cola is – mondta Halász Kata, a cég marketingigazgatója a szerdai Magyar Fogyasztó 2008 konferencián.

Tovább a teljes cikkhez →

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →


Bővebben...
 
<< Első < Előző 21 22 23 24 25 26 27 28 29 Következő > Utolsó >>

23. oldal / 29

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Hedotel Kft.
Járó Csilla

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Baracsi-Paletta 97. Kft.
Baracsi István

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
KKV Klaszterház Zrt.
Török György

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Nyers-Trans Fuvarozó És Kere... Nyers-Trans Fuvarozó És Kereskedelmi Korlátolt Felelõsségû Társaság
Nyers Zsolt

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.