English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Értékesítés
A vendég nem ügyfél? Nyomtatás E-mail
2010. július 23. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Magyar vendégszeretetAz ember lépten-nyomon lát olyan példákat, melyekből rengeteget tud tanulni. Távol álljon tőlem, hogy a hazai strandok ügyfélkezelő stílusát kritizáljam, de találtam egy érdekes olasz – magyar vendéglátói ellenpontot, hogy nem kellene, és hogy kellene az új vevőkkel és régi vevőkkel foglalkozni.

Bővebben...
 
Üzlet rendelésre Nyomtatás E-mail
2010. július 22. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Hogyan jöjjön az <a href='http://www.lepeselony.hu/index.php?option=com_partner&mode=modKeres&ktipus=szaktar&Itemid=284' title='üzlet'>üzlet</a> rendelésre?Próbálta már, milyen érzés, ha csak jön az üzlet, érkeznek a megrendelések, és mindezért nem kell küzdeni? Megtapasztalta már, milyen biztonságban tudni a következő 6-12 hónapot a cégben? Egy biztos módszerről olvashat cikkünkben, hogy elérje ezt az állapotot.

Bővebben...
 
Az üzletkötés sebességi világrekordja Nyomtatás E-mail
2010. július 21. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: A vilgá leggyorsabb üzletkötéseEgy üzleti reggeli egyik résztvevője mesélte ezt a történetet, ami példamutató minden értékesítéssel, marketinggel foglalkozó ember számára, és talán az új vevő megszerzésének egyik csúcsa!
A hölgy elmondása szerint egy kiállításra volt hivatalos, ahová (a megnyitóra) késve érkezett. Ez önmagában nem pozitívum, viszont így egy másik üzletasszony mellé tudott már csak állni, aki kedvesen rámosolygott – hiszen alig egy perccel azelőtt ért oda ő maga is. Ezzel kialakult egy „egy csónakban evezünk” affinitás már az első pillanatban.

Bővebben...
 
Nyári akció vagy szakmai akció? Nyomtatás E-mail
2010. július 20. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Hogyan akciózzunk?Egyik ügyfelemmel beszélgettünk, mi segíti jobban az értékesítést: egy „nyári” akció, vagy egy adott tevékenységre, szakmára vonatkozó akció, ha az uborkaszezonban szeretné felpörgetni az értékesítését?

Bővebben...
 
Értékesítés + csoki Nyomtatás E-mail
2010. július 16. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Áralku helyettVolt főnököm kedvenc mondása: „Az kap csokit, aki kér!”. Szerintem is nagyon jól kifejezi a lényeget, azaz ha valaki élelmes és él a lehetőségekkel, az sikeres és eredményes lesz az üzletben is.  Mitől lesz hát sikeres egy értékesítő?

Bővebben...
 
A hatalmas hiba, amitől a networking nem működik Nyomtatás E-mail
2010. július 14. szerda, 05:23

Lépéselőny/Marketing: Networking hibákAndy Lopata megkért a közelmúltban, hogy írjak egy cikket, mitől NEM működik a kapcsolatépítés. Ahogy kutattam a témában, és összefoglaltam a tapasztalataimat, rájöttem, hogy valójában egy HATALMAS hiba létezik.

Bővebben...
 
Mire nem jó egy ingyenes cégjegyzék? Nyomtatás E-mail
2010. július 13. kedd, 07:54

Lépéselőny/Maketing: CégjegyzékElső főnököm a klasszikus mikrovállalkozó megtestesítője volt (tisztelet a kivételnek): körülötte forgott a cég, mindent kontrollálni akart, és minden kiadást négyszer gondolt meg. Így jutottunk el oda, hogy a marketingre – ami az értékesítést kellene, hogy húzza maga után – egy Forintot sem akart költeni, és rábukkantunk az ingyenes cégtárak világár

Bővebben...
 
Kimenő kapcsolatok számának bővítése – nyári tippek a sikeres vállalkozáshoz Nyomtatás E-mail
2010. július 12. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Kimenő <a href='http://www.lepeselony.hu/index.php?option=com_partner&mode=modKeres&ktipus=szaktar&Itemid=284' title='kommunikáció'>kommunikáció</a> az értékesítésbenUborkaszezon, kevés vevő, csökkenő árbevétel – mi a teendő? Tegyük fel, nem szeretné lehúzni a rolót – a Lépéselőny összegyűjtötte a legműködőképesebb tippeket a gazdaságból! Előrevettünk a „trendibb”, manapság jobban használható lehetőségeket, de nem feledkeztünk meg a klasszikus módszerekről sem.

Bővebben...
 
Ügyfélszerzési tippek vállalkozóknak Nyomtatás E-mail
2010. július 06. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: ÜgyfélszerzésKorábbi cikkeinkben beszéltünk már a hagyományos ügyfélszerzési módokról. „Ajánláskérés, reklámozás, hideghívás és a többi.....”Most nézzük mely milyen egyéb lehetőségeink vannak az ügyfélvadászatra.
Hogyan tehetünk szert üzleti partnerekre, a mindennapi tevékenységek űzése alatt?

Bővebben...
 
Mire nem jó egy ingyenes cégjegyzék? Nyomtatás E-mail
2010. július 05. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: CégjegyzékElső főnököm a klasszikus mikrovállalkozó megtestesítője volt (tisztelet a kivételnek): körülötte forgott a cég, mindent kontrollálni akart, és minden kiadást négyszer gondolt meg. Így jutottunk el oda, hogy a marketingre – ami az értékesítést kellene, hogy húzza maga után – egy Forintot sem akart költeni, és rábukkantunk az ingyenes cégtárak világára.

Bővebben...
 
Üzleti kommunikáció ki, új vevő be Nyomtatás E-mail
2010. július 02. péntek, 04:21

Lépéselőny/Marekting: Üzleti kapcsolat keresésHogy lehetne több a bevételem? Mit kéne tennem, hogy az üzleti partnerkeresés sikeresebb legyen? Mitől válik a marketingem, az értékesítésem hatékonnyá? Ezeknek a kérdéseknek különböző változatai nap, mint nap több millió vállalkozót foglalkoztatnak világszerte. Mi a közös nevező azokban, akik már elégedetten a bevételt számolják, és már nem fő a fentiek miatt a fejük?

Bővebben...
 
Mit tegyünk, ha reklamál az ügyfél? Nyomtatás E-mail
2010. július 01. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Ügyfél reklamációAz egyik legrosszabb esemény, mely bekövetkezhet cégünk életében, az az ügyfélreklamáció.
Ez bevétel kieséshez, profit veszteséghez és egyéb kellemetlenségekhez vezethet.
Ha eljutottunk eddig a pontig, az adott ügyfél valószínűleg nem azt kapta, amit eredetileg szeretett volna, vagy amit ígértünk neki. Alapjában véve megrendült valószínűleg belénk fektetett bizalma és innen már roppant nehéz azt visszacsalogatni.

Bővebben...
 
Kreatív utak az új vevőkhöz Nyomtatás E-mail
2010. július 01. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Kreatív ügyfélszerzésEgyik partnerem speciális területen dolgozik, és nagyon nehezen találja csak meg azokat, akik célcsoportjába tartoznak. Munkatársa mesélte az alábbi történetet, ami szerintem minta, hogy tud egy kisvállalkozás kreatívan keresni új vevőket.

Bővebben...
 
Mire figyeljünk még a tárgyalás és a telefonálás alatt? II. Nyomtatás E-mail
2010. június 30. szerda, 03:00

 

Lépéselőny/Marketing: Testbeszéd, öltözködésA személyes kommunikáció alatt a belőlünk áradó információ 55%-át testünk „beszédével” adjuk át. Ez ránk, valamint beszélgetőpartnerünkre egyaránt igaz. Ha titkol előttünk valamit, ha szavakkal nem szeretne velünk megosztani egyes dolgokat, testbeszédéből könnyen tudunk erre következtetni.
Bővebben...
 
A Kulcs az eladáshoz Nyomtatás E-mail
2010. június 29. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Sikeres eladásAz igazán sikeres értékesítők tudják: a tartós üzlet alapja egy ügyfél számára kiváló megoldást adni olyan problémákra, amelyek gyötrik már egy ideje.
Az egész értékesítés, és tárgyalástechnika lényege az, hogy az ügyféllel közösen megtaláljuk azokat a területeket, amelyek valójában problémát jelentenek számára, hogy azzal a megoldással tudjunk szolgálni, amire szüksége van, ami érdemi előrelépést jelent majd neki.

Bővebben...
 
Mire figyeljünk még a tárgyalás és a telefonálás alatt? I. rész Nyomtatás E-mail
2010. június 29. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing:   Szóhasználati tippek az értékesítéshezA múlt heti cikksorozat gondolatmeneteinket folytatva nézzük meg, mire érdemes még figyelni egy üzleti találkozó alkalmával

Bővebben...
 
A hasbeszélő és az okos értékesítő közti különbség Nyomtatás E-mail
2010. június 28. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Hasbeszélő értékesítőÉrtékesítő és értékesítő közt is lehet akkora különbség, mint pék és ügyvéd között.
Még kettejük céljai is lehetnek teljesen mások, hiszen míg az egyik, gyors jutalék fejében próbálja rábeszélni ügyfelét az adott termék megvásárlására annak ajnározása közben, míg a másik, gondolva ügyfele és saját jövőjére is, tanácsadó jelleggel próbálja felmérni kuncsaftja igényeit és megtudakolni, mire van szüksége most és nagyon nem utolsó sorban, mire lehet még szüksége a jövőben!?

Bővebben...
 
Ügyfélszerzési tippek vállalkozóknak Nyomtatás E-mail
2010. június 25. péntek, 04:42

Lépéselőny/Marketing: ÜgyfélszerzésElőző cikkeinkben beszéltünk már a hagyományos ügyfélszerzési módokról. „Ajánláskérés, reklámozás, hideghívás és a többi.....”
Most nézzük mely milyen egyéb lehetőségeink vannak az ügyfélvadászatra.
Hogyan tehetünk szert üzleti partnerekre, a mindennapi tevékenységek űzése alatt?

Bővebben...
 
Az üzleti partner keresés hiányzó összetevője Nyomtatás E-mail
2010. június 25. péntek, 04:19

Lépéselőny/Marketing: Üzleti networkA hét elején egy napot kollégákkal és ügyfelekkel töltöttem. A nap célja az volt, hogy kidolgozzuk, hogy hogy tudunk egymásnak segíteni, illetve az ügyfelekkel azt vizsgáltuk, hogy tudjuk egymás üzletét erősíteni kapcsolatrendszerünk megosztásával. A találkozót azért szerveztük, hogy általános célkitűzéseinket szem előtt tartsuk kölcsönösen, miközben jól is éreztük magunkat.

Bővebben...
 
Hogyan kezeljük az ügyfél kifogásait II. Nyomtatás E-mail
2010. június 24. csütörtök, 04:27

Lépéselőny/Marketing: Profi kifogáskezelési tippek Nézzünk meg egy következő kifogáshelyzetet. Tegyük fel, hogy teljes körű pénzügyi tanácsadással foglalkozunk és így szól hozzánk valaki a telefonba:
A:. „Nekem erre nincs pénzem!” 
B:. „Szomorúan hallom, hogy anyagi gondokkal kűzd, azonban van egy jó hírem. Én pont abban tudok Önnek segíteni, hogyan lehet több pénze akár hiteleinek összevonásával, állami támogatások, adókedvezmények igénybevételével, pénzügyeinek optimalizálásával. Szolgáltatásunk pénzbe nem kerül, személyes találkozónk kötelezettség mentes.”

Bővebben...
 
<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 Következő > Utolsó >>

5. oldal / 8

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Varga Zoltánné egyéni váll... Varga Zoltánné egyéni vállalkozó
Varga Zoltánné Szöszi

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Alfa Gránit Hungary Kft.
Fülöp Tamás

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Diamant International Malom Kf... Diamant International Malom Kft.
Rutterschmidt Anett

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Marketing-Mix 7000 Kft.
Dr. Peller Kálmán

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.