Honlapunk, mint vásárlót hozó felület |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Az értékesítési folyamat megtervezése - I.részNézze a vevő fejével! Ha akárcsak egyetlen forintot is szeretne keresni az interneten, akkor még ma kezdje el megtervezni weboldala értékesítési folyamatát! Ha Ön kiszámítható bevételekre akar szert tenni weboldala segítségével, akkor nem bízhat a vak szerencsében, vagy a véletlenben! Önnek úgy kell gondolkoznia, mint a legeredményesebb értékesítők: különleges precízitással meg kell terveznie weboldala vonalvezetését, hogy annak minden apró részlete hozzásegítse a lehetséges vevőt vásárlási döntésének meghozatalához! |
Bővebben...
|
Honlapunk, mint vásárlót hozó felület II.rész |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Mi a cél?
Folytatjuk az értékesítési folyamat megtervezésének bemutatását...Ahhoz, hogy egy weboldal eredményes legyen, szükség van egy értékesítési folyamatra, egy precízen kidolgozott, és időről időre folyamatosan finomított taktikára, amelynek célja, hogy a látogatókból elégedett, visszatérő vásárlók váljanak. Cikkünk első részében felvázoltuk, hogy mi az értékesítési folyamat szerepe, és a néhány legfontosabb alapelve, az alábbiakban pedig segítünk Önnek kiválasztani az oldal stratégiai céljához illő taktikai célt. |
Bővebben...
|
Kis pénzből nagy márkát 5. |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Trend a lelke mindennek
Hogyan ismerjük meg a fogyasztói igényeket
Az mfor.hu kis- és középvállalkozásoknak szóló sorozatában szakérőink ezúttal azt mutatja meg, miért van szükség a fogyasztói trendek és a versenytársak megismerésére egy cég fejlődéséhez. Kiderül az is, hogyan döntötte romba egy dohánygyár hazai marketingosztályának terveit egy fax, amely a konkurenciához tévedt... (2007.06.27) Tovább a teljes cikkhez→ |
Bővebben...
|
Az elektronikus hírlevélről |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Text vagy HTML?Hogyan küldjük? Milyen formátumban küldje hírleveleit, cikkeit a maximális eredmény érdekében? Végigolvasva azt a közel száz oldalnyi cikket, kimutatást és közvéleménykutatást, amelyeket a szakma legnagyobbjai az elmúlt években publikáltak az e-mail marketing témában, és végiggondolva az elmúlt három év alatt begyűjtött saját tapasztalatot, az alábbiakban összefoglaljuk a témával kapcsolatos végkövetkeztetéseinket. |
Bővebben...
|
Hogyan készítsen hatékony elektronikus hírlevelet? |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
A sikeres, alkalmazható technikaText vagy HTML II. rész
Hogyan hozhatja ki a legtöbbet az egyes formátumokból? Cikkünkben először részletezzük az egyes formátumok elkészítésének legfontosabb alapelveit, majd leírjuk azokat a tipográfiai szabályokat, amelyek által levele könnyen olvasható lesz, és nem kerül azonnal a törölt üzenetek közé. Írásunkban nagyobb hangsúlyt fektettünk a HTML levél elkészítésére, egyrészt persze azért, mert összetettségéből következően több dologra kell odafigyelni az elkészítésénél, másrészt viszont amiatt a jó néhány előny miatt, amit a HTML levelek nyújtanak! |
Bővebben...
|
Kapcsolattartás az Interneten |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Építse ki saját piacátAz e-mail marketingről
Cikkünkben bemutatjuk miért is tartják olyan hatékony eszköznek az e-mail marketinget és mit nyerhet ÖN ha profi módon alkalmazza ezt a technikát. Ha kevésbé jártas a témában, akkor mai anyagunk kifejezetten Önnek szól, hisz könnyedén elsajátíthatja belőle az alapfogalmakat, így a későbbiekben bemutatásra kerülő e-mail marketing technikákat már egy biztos tudásra alapozva próbálhatja ki. |
Bővebben...
|
Mit mennyiért adjunk? |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Megéri az árát?Árképzés
Amikor a marketingesek egy árucikk értékét próbálják "belőni" a piaci bevezetés előtt, általában nincs túl nagy mozgásterük a lehetséges árak tekintetében. Azonban egy kevésbé kézzelfogható dolog esetében – szolgáltatás, előfizetés, szeminárium, letölthető elektronikus könyv stb. – a lehetséges árak gyakran meglepően széles skálán mozognak. |
Bővebben...
|
Weboldalunk ismertségének generálása 1. |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
A mérhető siker Avagy a látogatottság mérés alapjai
Egy weboldal üzemeltetésének az egyik legfontosabb eleme a honlap látogatottságának mérése és elemzése. Amíg nem tudja pontosan meghatározni, honnan jönnek a látogatói és körülbelül hányan vannak, addig nem lesz képes hatékonyan népszerűsíteni weboldalát és azt sem tudhatja meg, hogy jelenlegi népszerűsítési erőfeszítései milyen eredményt hoznak. Honlapja statisztikáinak nézegetése napi rutinná kell váljon! Ha még nem az, akkor itt az ideje, hogy elkezdje. |
Bővebben...
|
A közösségi oldalak, mint első számú tájékozódási pontok |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Hogyan segíthet az álláskeresésben az Iwiw? Személyes adataink a keresés tükrébenA Web 2.0 őrületet sokan a mindennapi üzleti élet részeként, a közösségi portálokat pedig a toborzási folyamat eszközeként használják. A munkaadók így próbálják megállapítani, hogy a jelölt rendelkezik-e az általuk előnyösnek tartott tulajdonságokkal és ezáltal felmérni, hogy alkalmas-e az állás betöltésére.
Tovább a teljes cikkhez→ |
Bővebben...
|
Online marketing |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Fedezze fel a keresőprogramok rejtett információitA márka ismertségének segítéseCikkünkből megtudhatja, miként nyerhet ki értékes információkat a keresőprogramokból - termékeivel, iparágával és a versenytársaival kapcsolatban. A legtöbb marketinges számára a keresőprogramok az online marketing egy elsődleges tényezőjét jelentik. De emellett a keresőprogramok egy olyan dolgot is kínálnak, mely a legtöbb marketinges figyelmét elkerüli. Egyszóval: intelligenciát. A marketingeseknek egészen egyszerűen csak "csapra kellene vernie" a keresőprogramokat és rendkívüli információkhoz jutnának a termékeikkel, versenytársaikkal és iparáguk helyzetével kapcsolatban.A következőkben megnézzük miként hasznosítható a keresőprogramokban rejlő marketing intelligencia, mely segítheti Önt marketing céljai elérésében. |
Bővebben...
|
|
Hogyan válasszon marketing stratégiát egy cégvezető? |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Melyik a legjobb marketing eszköz?Wolf Gábor tanácsai
A sok ötlet és ajánlat közül hogyan döntsd el, hogy a cégednek melyik marketing eszköz hozza a legtöbb hasznot? "Gyakran látok olyan stratégiákat, amik szinte minden iparágban sikerre vezetnek. Ezekről olvashatsz a Marketing Magazinban..." - olvashattad a honlapunk nyitó oldalán. Ennek megfelelően ma egy olyan stratégiai marketing módszert ismerhetsz meg itt, ami minden cégre érvényes. Kivétel nélkül. A Tiédre pláne! |
Bővebben...
|
Gyakorlati útmutató internet marketinghez |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Hogyan segíthet cégének a nyerő internet marketing Avagy lehagyni a konkurenciát, ahogy a nyúl lehagyja a teknősbékátA legtöbben egyáltalán nem veszik komolyan az internet marketinget, és ezzel gyakorlatilag ezüsttálcán kínálják a lehetőséget versenytársaiknak. Az alábbi cikkben részletesen bemutatom azt a stratégiát, amellyel elkerülheti ezt az óriási hibát, és amelynek segítségével 2008-ban behozhatatlan előnyre tehet szert konkurenseihez képest. |
Bővebben...
|
Hogyan tűnjünk ki a tömegből? |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Még nem a mi cégünk az első, akire gondol a piac?A megkülönböztetés művészeteMivel különböztetheti meg egy cég magát versenytársaitól? Mi alapján dönt a vásárló? Milyen egy jó szlogen?Jó pozicionálás nélkül csak egy leszünk a több hasonló szolgáltatást nyújtó cég közül. Az egyetlen megkülönböztető elem a nevünk lesz. Ez alapján azonban nehéz eldöntenie egy érdeklődőnek, hogy miben különbözik termékünk vagy szolgáltatásunk a többiekétől.
Tovább a teljes cikkhez→ |
Bővebben...
|
Gyakorlati útmutató internet marketinghez IV.rész |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Kell egy jó ügyfél isA honlapkészítés titkainak utolsó része
Hoppá! Erről milyen ritkán esik szó! Bizony az ügyfélen, a megrendelőn is múlik, hogy mennyire lesz sikeres a projekt. A következő tipikus hibák ártanak legtöbbet weboldala leendő sikere szempontjából: - Ha nem készíti el a tervet, de erről már beszéltünk. - Ha nem írja meg, vagy nem íratja meg a szöveget, de erről is beszéltünk már. - Ha a weboldaltervet vagy a szövegeket nem egyben, hanem több kisebb darabban adja át a kivitelezőnek. |
Bővebben...
|
Egy végtelen történet |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Partnereink megismerése
Miért fontos a rendszeres kapcsolattartás? Az „Idétlen időkig” című filmben (eredeti címe Groundhog Day volt) Bill Murray egy népszerű, ám beképzelt meteorológust alakít, aki egy kis Pennsylvaniai városkába utazik stábjával, hogy élőben tudósítson a hagyományos tavaszváró Mormota Fesztiválról, bár ez neki csupán annyit jelent, "várni egy büdös görényt, hogy mikor dugja ki a pofáját az odujából". A stáb gyorsan leforgatja a riportot, majd elindulnak haza, viszont egy váratlan hóvihar miatt kénytelenek visszafordulni és a városban eltölteni az éjszakát. Hogy kapcsolódik ez a menedzserekhez?
|
Bővebben...
|
Kérdezni vagy nem kérdezni? |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
A felmérések fontossága…Kommunikáció a közönséggel
A felmérések arra valók, hogy felmérjük a „közönségünk” véleményét, igényeit, realitását, pl.: „Kire hallgat? Kitől fogad el tanácsot? stb”. |
Bővebben...
|
Egy végtelen történet II. rész |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Kapcsolattartás az ügyféllel
Hogyan függ a bevétel a rendszeres kommunikációtól?Akik olvasták a cikkem előző részét biztosan emlékeznek arra, hogy milyen határozottan állítottam azt, hogy a cége bevétele azon fog múlni a jövőben, hogy milyen mennyiségű ügyféllel tudja folyamatosan tartani a kapcsolatot. Ekkor ön biztosan felsóhajtott: könnyű ezt mondani, de sokkal nehezebb ezt a gyakorlatban megvalósítani! |
Bővebben...
|
Mitől lesz sikeres egy céges weblap? |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Website-unk okos használataMi a cél, kit akarunk elérni?Az internetes megjelenés is egy marketingkommunikációs eszköz. Célja, hogy üzenetünket úgy juttassuk el célcsoportunkhoz, hogy befolyásolásukkal egy termék vevőivé váljanak. A jó reklám - így a website is - magára irányítja a figyelmet, előnyt mutat, bizalmat és érdeklődést kelt, meggyőz és egy idő után rávesz a vásárlásra. Így kell működnie internetes megjelenésünknek is.(2007.08.08)
Tovább a teljes cikkhez→ |
Bővebben...
|
Hogyan születik a slágertermék? |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
A vágykeltés művészeteMivel érjük el az ismertséget
A moszkvai aluljárókban az árusok között szinte mindig van egy pékség, amely illatával megállásra kényszeríti a sétálókat. A sorban állók várakozás közben újságot, gyümölcsöt és virágot is vesznek. Vajon milyen eszközökkel ösztönözhetjük a vásárlást, és hogyan irányíthatjuk termékünkre a figyelmet.
Tovább a teljes cikkhez→ |
Bővebben...
|
Gyakorlati útmutató internet marketinghez II.rész |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Végezze el a matek házit!Feltételezések helyett számoljon!Mindenki tudja, hogy ha egy nebuló nem csinálja meg a matek házit, akkor a jutalom egy nagy egyes osztályzat. Sokan mégis úgy vágnak bele egy honlap elkészítésébe, hogy az alapvető jövedelmezőségi számításokat sem végzik el. A jutalom természetesen egyes, csakhogy ennek sokkal nagyobb ára van, mint egy egyes osztályzatnak az iskolában. |
Bővebben...
|
|