English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Marketing
Honlapunk, mint vásárlót hozó felület Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Az értékesítési folyamat megtervezése - I.rész

Nézze a vevő fejével!

ImageHa akárcsak egyetlen forintot is szeretne keresni az interneten, akkor még ma kezdje el megtervezni weboldala értékesítési folyamatát!
Ha Ön kiszámítható bevételekre akar szert tenni weboldala segítségével
, akkor nem bízhat a vak szerencsében, vagy a véletlenben! Önnek úgy kell gondolkoznia, mint a legeredményesebb értékesítők: különleges precízitással meg kell terveznie weboldala vonalvezetését, hogy annak minden apró részlete hozzásegítse a lehetséges vevőt vásárlási döntésének meghozatalához!

Bővebben...
 
Honlapunk, mint vásárlót hozó felület II.rész Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Mi a cél?

Folytatjuk az értékesítési folyamat megtervezésének bemutatását...

ImageAhhoz, hogy egy weboldal eredményes legyen, szükség van egy értékesítési folyamatra, egy precízen kidolgozott, és időről időre folyamatosan finomított taktikára, amelynek célja, hogy a látogatókból elégedett, visszatérő vásárlók váljanak.
Cikkünk első részében felvázoltuk, hogy mi az értékesítési folyamat szerepe, és a néhány legfontosabb alapelve, az alábbiakban pedig segítünk Önnek kiválasztani az oldal stratégiai céljához illő taktikai célt.

Bővebben...
 
Kis pénzből nagy márkát 5. Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Trend a lelke mindennek

ImageHogyan ismerjük meg a fogyasztói igényeket

Az mfor.hu kis- és középvállalkozásoknak szóló sorozatában szakérőink ezúttal azt mutatja meg, miért van szükség a fogyasztói trendek és a versenytársak megismerésére egy cég fejlődéséhez. Kiderül az is, hogyan döntötte romba egy dohánygyár hazai marketingosztályának terveit egy fax, amely a konkurenciához tévedt... (2007.06.27)

Tovább a teljes cikkhez→ 

 

Bővebben...
 
Az elektronikus hírlevélről Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageText vagy HTML?

Hogyan küldjük?

Milyen formátumban küldje hírleveleit, cikkeit a maximális eredmény érdekében? Végigolvasva azt a közel száz oldalnyi cikket, kimutatást és közvéleménykutatást, amelyeket a szakma legnagyobbjai az elmúlt években publikáltak az e-mail marketing témában, és végiggondolva az elmúlt három év alatt begyűjtött saját tapasztalatot, az alábbiakban összefoglaljuk a témával kapcsolatos végkövetkeztetéseinket.

Bővebben...
 
Hogyan készítsen hatékony elektronikus hírlevelet? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageA sikeres, alkalmazható technika

Text vagy HTML II. rész

Hogyan hozhatja ki a legtöbbet az egyes formátumokból? Cikkünkben először részletezzük az egyes formátumok elkészítésének legfontosabb alapelveit, majd leírjuk azokat a tipográfiai szabályokat, amelyek által levele könnyen olvasható lesz, és nem kerül azonnal a törölt üzenetek közé.
Írásunkban nagyobb hangsúlyt fektettünk a HTML levél elkészítésére, egyrészt persze azért, mert összetettségéből következően több dologra kell odafigyelni az elkészítésénél, másrészt viszont amiatt a jó néhány előny miatt, amit a HTML levelek nyújtanak!

Bővebben...
 
Kapcsolattartás az Interneten Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageÉpítse ki saját piacát

Az e-mail marketingről

Cikkünkben bemutatjuk miért is tartják olyan hatékony eszköznek az e-mail marketinget és mit nyerhet ÖN ha profi módon alkalmazza ezt a technikát. Ha kevésbé jártas a témában, akkor mai anyagunk kifejezetten Önnek szól, hisz könnyedén elsajátíthatja belőle az alapfogalmakat, így a későbbiekben bemutatásra kerülő e-mail marketing technikákat már egy biztos tudásra alapozva próbálhatja ki.
 

Bővebben...
 
Mit mennyiért adjunk? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageMegéri az árát?

Árképzés

Amikor a marketingesek egy árucikk értékét próbálják "belőni" a piaci bevezetés előtt, általában nincs túl nagy mozgásterük a lehetséges árak tekintetében. Azonban egy kevésbé kézzelfogható dolog esetében – szolgáltatás, előfizetés, szeminárium, letölthető elektronikus könyv stb. – a lehetséges árak gyakran meglepően széles skálán mozognak.

Bővebben...
 
Weboldalunk ismertségének generálása 1. Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A mérhető siker

Avagy a látogatottság mérés alapjai

ImageEgy weboldal üzemeltetésének az egyik legfontosabb eleme a honlap látogatottságának mérése és elemzése. Amíg nem tudja pontosan meghatározni, honnan jönnek a látogatói és körülbelül hányan vannak, addig nem lesz képes hatékonyan népszerűsíteni weboldalát és azt sem tudhatja meg, hogy jelenlegi népszerűsítési erőfeszítései milyen eredményt hoznak. Honlapja statisztikáinak nézegetése napi rutinná kell váljon! Ha még nem az, akkor itt az ideje, hogy elkezdje.

Bővebben...
 
A közösségi oldalak, mint első számú tájékozódási pontok Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageHogyan segíthet az álláskeresésben az Iwiw?

Személyes adataink a keresés tükrében

A Web 2.0 őrületet sokan a mindennapi üzleti élet részeként, a közösségi portálokat pedig a toborzási folyamat eszközeként használják. A munkaadók így próbálják megállapítani, hogy a jelölt rendelkezik-e az általuk előnyösnek tartott tulajdonságokkal és ezáltal felmérni, hogy alkalmas-e az állás betöltésére.

Tovább a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
Online marketing Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Fedezze fel a keresőprogramok rejtett információit

A márka ismertségének segítése

ImageCikkünkből megtudhatja, miként nyerhet ki értékes információkat a keresőprogramokból - termékeivel, iparágával és a versenytársaival kapcsolatban. A legtöbb marketinges számára a keresőprogramok az online marketing egy elsődleges tényezőjét jelentik. De emellett a keresőprogramok egy olyan dolgot is kínálnak, mely a legtöbb marketinges figyelmét elkerüli. Egyszóval: intelligenciát. A marketingeseknek egészen egyszerűen csak "csapra kellene vernie" a keresőprogramokat és rendkívüli információkhoz jutnának a termékeikkel, versenytársaikkal és iparáguk helyzetével kapcsolatban.A következőkben megnézzük miként hasznosítható a keresőprogramokban rejlő marketing intelligencia, mely segítheti Önt marketing céljai elérésében.

Bővebben...
 
Hogyan válasszon marketing stratégiát egy cégvezető? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Melyik a legjobb marketing eszköz?

Wolf Gábor tanácsai

A sok ötlet és ajánlat közül hogyan döntsd el, hogy a cégednek melyik marketing eszköz hozza a legtöbb hasznot?
"Gyakran látok olyan stratégiákat, amik szinte minden iparágban sikerre vezetnek. Ezekről olvashatsz a Marketing Magazinban..." - olvashattad a honlapunk nyitó oldalán. Ennek megfelelően ma egy olyan stratégiai marketing módszert ismerhetsz meg itt, ami minden cégre érvényes. Kivétel nélkül. A Tiédre pláne!

Bővebben...
 
Gyakorlati útmutató internet marketinghez Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Hogyan segíthet cégének a nyerő internet marketing

ImageAvagy lehagyni a konkurenciát, ahogy a nyúl lehagyja a teknősbékát

A legtöbben egyáltalán nem veszik komolyan az internet marketinget, és ezzel gyakorlatilag ezüsttálcán kínálják a lehetőséget versenytársaiknak. Az alábbi cikkben részletesen bemutatom azt a stratégiát, amellyel elkerülheti ezt az óriási hibát, és amelynek segítségével 2008-ban behozhatatlan előnyre tehet szert konkurenseihez képest.

Bővebben...
 
Hogyan tűnjünk ki a tömegből? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Még nem a mi cégünk az első, akire gondol a piac?

A megkülönböztetés művészete

ImageMivel különböztetheti meg egy cég magát versenytársaitól? Mi alapján dönt a vásárló? Milyen egy jó szlogen?Jó pozicionálás nélkül csak egy leszünk a több hasonló szolgáltatást nyújtó cég közül. Az egyetlen megkülönböztető elem a nevünk lesz. Ez alapján azonban nehéz eldöntenie egy érdeklődőnek, hogy miben különbözik termékünk vagy szolgáltatásunk a többiekétől.

Tovább a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
Gyakorlati útmutató internet marketinghez IV.rész Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Kell egy jó ügyfél is

A honlapkészítés titkainak utolsó része

ImageHoppá! Erről milyen ritkán esik szó! Bizony az ügyfélen, a megrendelőn is múlik, hogy mennyire lesz sikeres a projekt. A következő tipikus hibák ártanak legtöbbet weboldala leendő sikere szempontjából:
- Ha nem készíti el a tervet, de erről már beszéltünk.
- Ha nem írja meg, vagy nem íratja meg a szöveget, de erről is beszéltünk már.
- Ha a weboldaltervet vagy a szövegeket nem egyben, hanem több kisebb darabban adja át a kivitelezőnek.

 

Bővebben...
 
Egy végtelen történet Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Partnereink megismerése

Miért fontos a rendszeres kapcsolattartás?

ImageAz „Idétlen időkig” című filmben (eredeti címe Groundhog Day volt) Bill Murray egy népszerű, ám beképzelt meteorológust alakít, aki egy kis Pennsylvaniai városkába utazik stábjával, hogy élőben tudósítson a hagyományos tavaszváró Mormota Fesztiválról, bár ez neki csupán annyit jelent, "várni egy büdös görényt, hogy mikor dugja ki a pofáját az odujából". A stáb gyorsan leforgatja a riportot, majd elindulnak haza, viszont egy váratlan hóvihar miatt kénytelenek visszafordulni és a városban eltölteni az éjszakát.
Hogy kapcsolódik ez  a  menedzserekhez?


Bővebben...
 
Kérdezni vagy nem kérdezni? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageA felmérések fontossága…

Kommunikáció a közönséggel

A felmérések arra valók, hogy felmérjük a „közönségünk” véleményét, igényeit, realitását, pl.: „Kire hallgat? Kitől fogad el tanácsot? stb”.

Bővebben...
 
Egy végtelen történet II. rész Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Kapcsolattartás az ügyféllel

Hogyan függ a bevétel a rendszeres kommunikációtól?

ImageAkik olvasták a cikkem előző részét biztosan emlékeznek arra, hogy milyen határozottan állítottam azt, hogy a cége bevétele azon fog múlni a jövőben, hogy milyen mennyiségű ügyféllel tudja folyamatosan tartani a kapcsolatot. Ekkor ön biztosan felsóhajtott: könnyű ezt mondani, de sokkal nehezebb ezt a gyakorlatban megvalósítani!

Bővebben...
 
Mitől lesz sikeres egy céges weblap? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Website-unk okos használata

ImageMi a cél, kit akarunk elérni?

Az internetes megjelenés is egy marketingkommunikációs eszköz. Célja, hogy üzenetünket úgy juttassuk el célcsoportunkhoz, hogy befolyásolásukkal egy termék vevőivé váljanak. A jó reklám - így a website is - magára irányítja a figyelmet, előnyt mutat, bizalmat és érdeklődést kelt, meggyőz és egy idő után rávesz a vásárlásra. Így kell működnie internetes megjelenésünknek is.(2007.08.08)

Tovább a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
Hogyan születik a slágertermék? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A vágykeltés művészete

Mivel érjük el az ismertséget

A moszkvai aluljárókban az árusok között szinte mindig van egy pékség, amely illatával megállásra kényszeríti a sétálókat. A sorban állók várakozás közben újságot, gyümölcsöt és virágot is vesznek. Vajon milyen eszközökkel ösztönözhetjük a vásárlást, és hogyan irányíthatjuk termékünkre a figyelmet.

Tovább a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
Gyakorlati útmutató internet marketinghez II.rész Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Végezze el a matek házit!

Feltételezések helyett számoljon!

ImageMindenki tudja, hogy ha egy nebuló nem csinálja meg a matek házit, akkor a jutalom egy nagy egyes osztályzat. Sokan mégis úgy vágnak bele egy honlap elkészítésébe, hogy az alapvető jövedelmezőségi számításokat sem végzik el. A jutalom természetesen egyes, csakhogy ennek sokkal nagyobb ára van, mint egy egyes osztályzatnak az iskolában.

Bővebben...
 
<< Első < Előző 61 62 63 64 65 66 67 Következő > Utolsó >>

63. oldal / 67

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Pelikán 21 Kft.
Gondos Géza

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Clear Office Kft.
Márfy Péter

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
O.M-Trans Kereskedelmi És Szo... O.M-Trans Kereskedelmi És Szolgáltató Kft.
Zsohár Ottó

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Cél-Trade 97 Kereskedelmi és... Cél-Trade 97 Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelõsségû Társaság
Szõcs Ágota

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.