Marketing
Kis pénzből nagy márkát 3. Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Jó sörnek is kell a cégérImage

Vakszerencse helyett

Hogyan találhatunk ki egy jó márkanevet? Miért lehetett sikeres a Zizzz, és miként lett a szakértők söre a Stella Artois? Kis- és középvállalkozásoknak szóló sorozatunkban az mfor.hu által felkért marketingszakértő arra ad tippeket, hogyan vezethetünk be sikeresen egy új terméket a piacra. (2007.06.13)

Tovább a teljes cikkhez→ 

Bővebben...
 
Kell az értékesítésnek stratégia? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Hogyan hozhatna Önnek pénzt a www.lepeselony.hu?
Itt megtudhatja→    
Vak reményImage

Az Ön cégében van adatfelhalmozás?

Mit is szeretne egy vállalkozás vezetője? Valószínűleg, hogy az általa vezetett cég profitja emelkedjen, a munkatársak lelkesen tegyék a dolgukat, valamint a döntéseit megfelelő adatokra alapozva hozza meg. Mindhárom témakör szoros összefüggésben van egymással, hiszen a jelen pillanatban meghozott döntéseik kihatással vannak a cég bevételeire, ezáltal a munkatársakra is.

 

Bővebben...
 
Kis pénzből nagy márkát 4. Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Mitől térül meg a hirdetési kasszába tett pénz?

ImageA hatékony reklámkampány titka

Erősödik az a vezetői igény, amely hatékonyabbá tenné a működést, kiemelné a céget a versenykörnyezetből, s ahol a marketing, a jó kommunikáció a növekedés egyik eszköze. Ezek a cégek már nem csak jobbak szeretnének lenni, de annak is kívánnak látszani, egyszóval szeretnék jól eladni magukat.
Ahhoz, hogy hirdetés révén vevőket szerezzünk, rendszeres megjelenésre, az ismertség kialakítására és fenntartására van szükség. (2007.06.20)

Tovább a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
Tehetünk azért, hogy folyamatosan kapjunk jó hí­reket? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageCégünk kommunikációjának következményei

Összefüggések a kifelé küldött és a beérkező áramlások között

Miért is kérnek váratlanul ajánlatot tőlünk? Hogyan jöhet váratlanul a semmiből egy új ügyfél?  Mennyi írható a „véletlenek számlájára”?
Tapasztalhatjuk, hogy vannak időszakok, amikor a cégünkhöz érkező elvárt visszajelzések, érdeklődők, új vásárlók mennyisége valamiért eltér a megszokottól, vagyis csökken. Persze van nyári szabadság, vizsgaidőszak, ünnepek stb.. olyan tényezők, melyek miatt azt mondhatjuk, hogy vannak a holtidőszakok… Hogyan lehet mégis befolyásolni azt, hogy folyamatosan érkezzen cégünkbe valódi érdeklődés termékeink, szolgáltatásaink iránt.

Bővebben...
 
Növelje honlapja ismertségét! Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Hogyan tehet szert eredményesen működő linkpartnerekre?

Együttműködésekkel a látogató szerzésért

Image A linkmarketing az egyetlen olyan online marketing módszer, melynek eredményessége csak Öntől függ – hiszen akárhány linkpartnerre szert tehet. A linkmarketing által hozott látogatószám növekedésének nincs felső határa és ami a legjobb, hogy a munkát elvégezve szinte állandó látogatottságot produkál. A linkmarketing a leghatékonyabb és legkönnyebb marketing módszerek egyike – de csak akkor működik, ha jól csinálják.

Bővebben...
 
A márka szerepe a toborzásban Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A márka a vállalati célok teljesítésében ösztönzi a dolgozókat

ImageA vállalati márkastratégia

Sok nagyvállalat alkalmazza a vállalati márkastratégia módszerét, hogy minőségi munkaerőhöz jusson, és azt meg is tartsa - derül ki "A márka szerepe a toborzásban" című tanulmányból, amelyet a The Conference Board ipari tanácsadó szervezet jelentetett meg 2001-ben.

Bővebben...
 
Az értékesítés legmodernebb fegyvere Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Az értékesítés megszervezése és vezetése

ImageAz emberi erőforrás és egy szoftver összhangja

A kisebb és közepes nagyságú cégek bevételéért felelős munkatársainak sok eszköz áll a rendelkezésére, hogy növeljék cégük forgalmát és árréstömegét. Ezek közül az egyik legfontosabb az eredményes értékesítők alkalmazása. Ezzel kapcsolatban a legnagyobb problémájuk az értékesítők megfelelő motivációja, ellenőrzése és vezetése. Ennek a problémának a megoldására létezik egy modern, új és könnyen használható eszköz.

Bővebben...
 
Weboldalunk ismertségének generálása 1. Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A mérhető siker

Avagy a látogatottság mérés alapjai

ImageEgy weboldal üzemeltetésének az egyik legfontosabb eleme a honlap látogatottságának mérése és elemzése. Amíg nem tudja pontosan meghatározni, honnan jönnek a látogatói és körülbelül hányan vannak, addig nem lesz képes hatékonyan népszerűsíteni weboldalát és azt sem tudhatja meg, hogy jelenlegi népszerűsítési erőfeszítései milyen eredményt hoznak. Honlapja statisztikáinak nézegetése napi rutinná kell váljon! Ha még nem az, akkor itt az ideje, hogy elkezdje.

Bővebben...
 
Weboldalunk ismertségének generálása 2. Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Fontos e-mail üzenet vagy kéretlen reklámlevél?

ImageAz e-mail marketing, mint kommunikációs eszköz

Az e-mail marketingben az a vonzó, hogy legtöbb paramétere sokkal kedvezőbb, mint egyéb kommunikációs csatornák jellemző. Lássuk ezek közül most a leginkább kézzel foghatóakat.

Bővebben...
 
Weboldalunk ismertségének generálása 3. Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageHonnan kattinthatnak az oldalunkra

A látogatottságszerzés lehetőségei

Amikor egy weboldal tulajdonos népszerűsíti honlapját, akkor általában kipróbálja az összes lehetséges látogatottságnövelési módszert. Néhányan közülük konkrét stratégia alapján végzik a látogatottságnövelést, de a legtöbben nem rendelkeznek előre átgondolt népszerűsítési tervvel. Az esetek többségében a weboldal üzemeltetők kapva kapnak egy jó áron kínált banner kihelyezésen vagy egy linkcsere lehetőségen. Azt pedig csak a profik közül is kevesen vizsgálják, hogy reklámjaik milyen eredménnyel teljesítettek. A legtöbben csak a látogatószám növekedését várják és bosszankodnak, amikor "nem jönnek a számok".

Bővebben...
 
Weboldalunk ismertségének generálása 4. Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageLátogatók, akik a pénzt hozzák

Eredménynövelés a látogatottságmérés segítségével

Cikksorozatunk mai részében azt elemezzük, miként derítheti ki egy megfelelő látogatottság mérő szoftver segítségével, honnan érkeznek Önhöz a valódi profitot termelő vásárlók vagy feliratkozók, valamint hogy hogyan tudja megsokszorozni a számukat és ezáltal a weboldaláról származó bevételét is.
Mi végre az a sok weboldal?

Bővebben...
 
Elriasztja a vevőket a nemtörődöm ügyfélszolgálat Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageAz ügyfélszolgálat, mint marketingeszköz

Avagy a szolgáltatás eredményességének összetevője

Ugye Ön is találkozott már olyan ügyfélszolgálattal, ahol szinte sértésnek vették, hogy dolgozni kell? Vagy olyan hibabejelentő szolgáltatással, ahol nem segíteni próbáltak, hanem egyből áthárították kérését? Az ilyen cégek nem tudják, milyen fontos a vevőkapcsolati tényező és annak márkaépítő szerepe.

Tovább a teljes cikkhez→ 

Bővebben...
 
Weboldalunk ismertségének generálása 5. Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageSherlock Holmes az Interneten

Avagy hogyan kövessük nyomon a látogatóinkat?

Amikor egy vásárló besétál egy üzletbe, jól megfigyelhető, hogy milyen termékeket néz meg, mi az ami érdekli őt, mikor kér további információt az eladótól végül hogy jut el a vásárlás pontjáig. Az is megállapítható, hogy melyik az a pont amikor befejezi a vásárló a nézegetést. Sokan az árcédula megtekintése után, mások akkor, ha kiderül például, hogy az általuk keresett termék nem kapható a kívánt színben. A legtöbb kiskereskedő azonban nem használja fel a fenti információkat és nem segíti a vásárlót döntése meghozatalában. Pedig milyen egyszerű lenne.

Bővebben...
 
A közösségi oldalak, mint első számú tájékozódási pontok Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageHogyan segíthet az álláskeresésben az Iwiw?

Személyes adataink a keresés tükrében

A Web 2.0 őrületet sokan a mindennapi üzleti élet részeként, a közösségi portálokat pedig a toborzási folyamat eszközeként használják. A munkaadók így próbálják megállapítani, hogy a jelölt rendelkezik-e az általuk előnyösnek tartott tulajdonságokkal és ezáltal felmérni, hogy alkalmas-e az állás betöltésére.

Tovább a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
Weboldalunk ismertségének generálása 6. Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageHonnan tudjam mit írjak?

Avagy nézzük meg mit tetszik az ügyfélnek

Egy szórólap elkészítése során, vagy egy értékesítési levél írásakor a legnagyobb gondot általában az okozza, hogy vajon vonzó lesz-e majd a cím, a szöveg és az ajánlat az olvasóknak. Sokan összetennék a két kezüket, ha előre tudnák például, hogy az általuk megfogalmazott cím-variációk közül melyik lesz majd a leghatásosabb.

Bővebben...
 
Hogyan tűnjünk ki a tömegből? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Még nem a mi cégünk az első, akire gondol a piac?

A megkülönböztetés művészete

ImageMivel különböztetheti meg egy cég magát versenytársaitól? Mi alapján dönt a vásárló? Milyen egy jó szlogen?Jó pozicionálás nélkül csak egy leszünk a több hasonló szolgáltatást nyújtó cég közül. Az egyetlen megkülönböztető elem a nevünk lesz. Ez alapján azonban nehéz eldöntenie egy érdeklődőnek, hogy miben különbözik termékünk vagy szolgáltatásunk a többiekétől.

Tovább a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
Tényleg kezelhetetlen a szezonalitás? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageAz "uborkaszezon"

Vajon a nyári veszteségek tényleg elkerülhetetlenek?

Gyakran halljuk cégvezetőktől, értékesítőktől, hogy nyáron semmit sem lehet eladni senkinek, senkit sem lehet elérni, nem lehet tárgyalási időpontokat egyeztetni, mert mindenki nyaral.
Nyáron a forgalmi és a bevételi mutatók is padlóra kerülnek. A munkatársak elvesztik motiváltságukat, egész nap a nyaralásról álmodoznak, így a vezetőség leginkább elküldi őket szabadságra és gyakran néhány hétre be is zárja az üzletet. A nyártól sokan nem várnak nagy eredményeket, inkább beletörődnek, hogy „ez már csak így van” nem lehet semmit tenni, hogy megváltozzon.

Bővebben...
 
Honlapunk, mint vásárlót hozó felület Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Az értékesítési folyamat megtervezése - I.rész

Nézze a vevő fejével!

ImageHa akárcsak egyetlen forintot is szeretne keresni az interneten, akkor még ma kezdje el megtervezni weboldala értékesítési folyamatát!
Ha Ön kiszámítható bevételekre akar szert tenni weboldala segítségével
, akkor nem bízhat a vak szerencsében, vagy a véletlenben! Önnek úgy kell gondolkoznia, mint a legeredményesebb értékesítők: különleges precízitással meg kell terveznie weboldala vonalvezetését, hogy annak minden apró részlete hozzásegítse a lehetséges vevőt vásárlási döntésének meghozatalához!

Bővebben...
 
Hol hirdet a többség? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Taroltak a netes hirdetések az amerikai reklámpiacon

Tendencia a tengerentúlon

Az internetes reklámok egyre jobban terjeszkednek az egyébként zsugorodó hirdetési piacon az Egyesült Államokban, állapította meg elemzésében a TNS Media Intelligence.

Tovább a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
Mitől lesz sikeres egy céges weblap? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Website-unk okos használata

ImageMi a cél, kit akarunk elérni?

Az internetes megjelenés is egy marketingkommunikációs eszköz. Célja, hogy üzenetünket úgy juttassuk el célcsoportunkhoz, hogy befolyásolásukkal egy termék vevőivé váljanak. A jó reklám - így a website is - magára irányítja a figyelmet, előnyt mutat, bizalmat és érdeklődést kelt, meggyőz és egy idő után rávesz a vásárlásra. Így kell működnie internetes megjelenésünknek is.(2007.08.08)

Tovább a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
<< Első < Előző 61 62 63 64 65 66 67 Következő > Utolsó >>

63. oldal / 67

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Hotel Vértes Kft.
Juray Laura

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
I.M.-Plast Kft.
Bakos István

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Ungi Bt.
Ungi Zoltán

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Mobil-Sapiens Kereskedelmi Kft... Mobil-Sapiens Kereskedelmi Kft.
Nyíri József

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető