Gyakorlati útmutató internet marketinghez III.rész |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Meg kell tanulnia tervet készíteniTervtől a designig Meg kell értenie: Ez az Ön cége, az Ön felelőssége, tehát ahogy a vállalkozás tervét is Önnek kell készítenie, a vállalkozás internetes kibővítésének terve is az Ön munkáját igényli. Ennek általában három akadálya szokott lenni. |
Bővebben...
|
Kelendőek a márkázott hitelkártyák |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
A közös név alatt megjelenő plasztikok divatjaA Malév és a Citibank hitelkártya konstrukciója Túl van a tízezredik Malév-Citibank hitelkártya kibocsátásán a Citibank Zrt. A kártyatulajdonosok már tudatosan használják a plasztikot, így akad, aki már egy tengeren túli repülőjegyre valót is összegyűjtött. Több, a hazai piacon nemrég megjelent márkázott kártya szintén sikertermék lett a fogyasztók körében.
Tovább a teljes cikkhez→ |
Bővebben...
|
A marketingesek 3 igazsága |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Reklámozni...de hogyan?
Segítség a hatékony működéshez 3 olyan alapvető igazság létezik a reklámozással kapcsolatban, mely újra és újra felmerül, mégis a legtöbben figyelmen kívül hagyják. Cikkünkben részletesen bemutatjuk melyek ezek az alaptételek. |
Bővebben...
|
Kincs, ami nincs |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Ügyfelek, akik vásárolni szeretnének, de nem tudunk róluk Avagy a partneradatok rendszerezettsége "- Szia Józsikám, régen beszélgettünk... - Szervusz Péter, de jó, hogy hívsz, éppen most gondoltam rád! Szükségem lenne arra a dologra, amiről még régebben beszélgettünk. - Mire gondolsz? Már vagy 1000 éve nem találkoztunk…" Átélt már hasonló beszélgetést valamikor? Hívott már fel régebbi ismerőst, aki hasonlóképpen reagált megkeresésére? |
Bővebben...
|
Marketing-kommunikációs ötleteket díjaztak |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Túllépnének a hűtőmágnesen a marketingesek A fogyasztók ötletes beavatása Borotválkozni egy parkolóban, képeket felismerni egy próbafülkében, habpartizni a szabad ég alatt - ilyen és ehhez hasonló ötletekkel próbálnak újítani a marketingesek, akiket idén is díjaztak az Arany lolliPOP versenyen. Tovább a teljes cikkhez→ |
Bővebben...
|
Garancia-de minek? |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Ezzel a marketing eszközzel garantált lesz a sikered Wolf Gábor tanácsai Ez itt a céged nagy próbája: csak üres ígéreteket reklámozol - vagy le is mered tenni a garast a mellé, amit állítasz a cégedről? Az 1830-as években Cyrus H. McCormick, egy feltaláló a sikertelenségén elkeseredve valami olyasmit tett, ami nagyot lendíthet ma a cégeden. Találmánya, az első kaszálógép, egy csapásra tízszeresére tudta emelni a mezőgazdászok termelékenységét, de ennek ellenére az első 9 évben szinte egyet sem tudott eladni.
(Újabb bizonyíték, hogy nem elég jónak lenned, nem elég forradalminak lenned: ezt marketingezned is kell!) |
Bővebben...
|
Hogyan használhatjuk az internetet piackutatásra? |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
A könnyen hozzáférhető információ forrás
Használati tanácsokAz internet a valaha létezett legnagyobb, leggyorsabb és a legkönnyebben hozzáférhető információforrás. Szinte minden elképzelhető témával kapcsolatban találhatunk információt a világhálón, méghozzá nagyrészt ingyen. A kérdés csak az, hogyan és hol találhatjuk meg pontosan azt az információt, amit keresünk, ráadásul anélkül, hogy eltévednénk a ránk zúduló adatrengetegben. |
Bővebben...
|
A CRM megoldások következő generációja |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Új ügyfél kapcsolatkezelő rendszer
Az SAP® CRM 2007 Az SAP AG (NYSE: SAP), -mely a CRM világpiac elsőszámú szereplője-, bemutatta az SAP® Business Suite komponensét képező SAP® Customer Relationship Management (CRM) következő generációját. A bejelentésre az SAP 5. Influencer Summit-ján került sor december 4. és 5. között, Bostonban. |
Bővebben...
|
Hogyan jussunk el a nagykutyákhoz? |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Kapcsolatépítési technikák Sikeres időpont egyeztetés a zsúfolt naptárakba Tévhit, hogy a felsővezetőkhöz a titkárnőjükön keresztül vezet az út. Ha tárgyalási szituációba szeretnénk kerülni velük, inkább közös ismerőseink segítségét kérjük, vagy egy teniszpartin tegyük meg az első lépéseket.
Tovább a teljes cikkhez→ |
Bővebben...
|
Az ügyfélközpontúság szerepe és megoldása |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Az ügyfél igényeinek rendszerezése CRM - nem csupán egy telepített program Napjainkban egy vállalkozás egyszerűen nem állíthat magáról mást, mint hogy számára az ügyfél a legfontosabb. Ám ez csak akkor lesz igaz, ha valóban képes követni az igényeket. Ehhez pedig többek között az kell, hogy az értékesítő munkatárs folyamatosan megossza a nála összegyűlt információkat a cég többi dolgozójával és a vezetőséggel. |
Bővebben...
|
|
Jobb szolgáltatások a vásárlók ismeretei alapján |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Mit jelent a precíziós marketing? A fogyasztók elvárásainak kielégítéséről A precíziós marketing nem más, mint az ügyfél adatainak felhasználása annak érdekében, hogy ügyfélközpontú szolgáltatást nyújtsanak a termékdisztribúciótól az árképzésen át a promóciókig. Az egész arról szól, hogy egy vállalkozás azt nyújtsa, amit a fogyasztói elvárnak, ha vásárolni indulnak. Amikor a precíziós marketingre gondolunk, hajlamosak vagyunk a direkt marketingre fókuszálni, azaz biztosítani, hogy az ügyfelekkel való közvetlen kapcsolat lényeges, és a lehető leghatékonyabb legyen. Sok vállalat számára ez azonban csak a felszín kapargatása ahhoz képest, amit a tágabb értelemben vett precíziós marketing nyújthatna! |
Bővebben...
|
A mobiltelefon, mint marketingeszköz |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Nem szabadulunk a mobilos reklámoktólMit hoz az Internet terjedése?
Bár most még az egész világon nagyon kicsik a mobiltelefonra érkező reklámokra költött összegek, alig 3 éven belül megváltozik ez a helyzet, derült ki a második magyarországi Mobilkonferencián. Magyarországon is minden feltétel adott a mobilmarketing kiteljesedéséhez. A reklámszakemberek szerint meg kell kedveltetni a mobilreklámot, és kerülni kell a kéretlen üzenetek, spam-ek küldését. Tovább a teljes cikkhez→
|
Bővebben...
|
Kontaktcenter megoldások |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Költséghatékony, egyszerűsített és az ügyfél elégedettséget növelő ügyfélszolgálat Végponttól-végpontig terjedő SIP megoldás Az Avaya január végén bejelentette legújabb kontaktcenter megoldásait. Az új termékek költséghatékony, egyszerűsített és az ügyfél elégedettséget növelő ügyfélszolgálatot eredményeznek. A megoldás a Session Initiation Protocol (SIP) képességekre épül, ennek előnyeit a kontaktcenter működtetésében érdekelt minden szakember érezheti, kezdve az IT rendszergazdától és az ügyfélszolgálati munkatársaktól, egészen a szolgáltatást igénylő ügyfélig. |
Bővebben...
|
A hatékony ügyfélkapcsolat kezelésről |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Leszámolás a CRM mítoszokkal A leggyakrabban előforduló tévhitekről Habár egyre több vállalkozás ismeri fel az ügyfélkapcsolat kezelésben rejlő értékeket és hajt végre kisebb-nagyobb beruházást egy CRM szoftverbe. Mivel még mindig sok tévhit kering az üzleti életben, ami miatt a cégek egy része ódzkodik bevezetni egy CRM szoftvert, itt az idő, hogy leszámoljunk ezekkel a tévhitekkel! |
Bővebben...
|
Fontos üzenetet hordoz a bankkártya-design |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
A bankkártya külseje értékes többletinformációt hordoz Mi határozza meg egy bankkártya kinézetét?
2007. végén első alkalommal rendezték meg „Az év bankkártyája 2007” pályázatot, melyen a különböző típusú hazai fizetőkártyák a külcsín alapján mérettettek meg. „A verseny életre hívása egyértelmű jele annak, hogy a bankkártya-design egyre fontosabb szerepet kap - mondja Zdenek Houser, a MasterCard Europe Magyarországért, Horvátországért és Szlovéniáért Felelős Igazgatója. |
Bővebben...
|
Keveset tudnak a cégek vevőikről |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
A DM önmagában kevés Jobban be kell vonni a fogyasztót Magyarországon nem elég tudatos még az információ-felhasználás, ami pedig elengedhetetlen részét képezi a DM-kampányoknak. Mi sem szívesen adunk meg adatokat, a cégek pedig nem fektetnek be eleget az adatbáziskezelésbe. A cikk újszerű DM kampányokra, ügyfélszerzési módszerekre mutat be magyar és külföldi példákat.
Tovább a teljes cikkhez→ |
Bővebben...
|
Tények, vagy vélemények? |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
A helyes döntések alapjaÉletünk során sok döntést kell meghoznunk. Nem mindegy, hogy az adott helyzetekben kiknek a véleménye befolyásol minket, hiszen hatással lehet az egész cégünkre nézve. |
Bővebben...
|
Túlélőcsomag vezetőknek 4 |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Hogyan motiváljam az embereimet?Avagy hogy érheti el azt, hogy azt csinálják a beosztottak, amit Ön akarMit tegyek az embereimmel, hogy dolgozzanak? Miért nem hajlandók a beosztottaim az én fejemmel gondolkodni? Miért olyan kevés az igazán teljesíteni akaró munkatárs? |
Bővebben...
|
Elkötelezettség -a vásárlókkal való kapcsolat értéke |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
A fogyasztói megelégedettség már nem elsődleges szempontAz elkötelezettség, mint mérőszámCikkünkből megtudhatja, hogy miért éri meg egy cégnek sokkal inkább figyelmét a vásárlói elkötelezettség kialakítására fordítani a fogyasztók elégedettségére való törekvése helyett. |
Bővebben...
|
Blogolási tendenciák |
|
|
2007. április 21. szombat, 19:26 |
A blogok hatása a márkáraHogyan hatnak cégünkre a blogon elhangzott vélemények? Cikkünkben bemutatjuk milyen szerepet játszanak a blogok azon internetezők életében, akik gyakran keresik fel ezt az egyre népszerűbb információs forrást, amikor egy termék vagy márka után érdeklődnek. Napjainkban, a szélessávú internet-használat rohamos fejlődésével a blogolás is egyre nagyobb népszerűségnek örvend az internetezők körében. |
Bővebben...
|
|