Marketing
Honlapunk, mint vásárlót hozó felület II.rész Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Mi a cél?

Folytatjuk az értékesítési folyamat megtervezésének bemutatását...

ImageAhhoz, hogy egy weboldal eredményes legyen, szükség van egy értékesítési folyamatra, egy precízen kidolgozott, és időről időre folyamatosan finomított taktikára, amelynek célja, hogy a látogatókból elégedett, visszatérő vásárlók váljanak.
Cikkünk első részében felvázoltuk, hogy mi az értékesítési folyamat szerepe, és a néhány legfontosabb alapelve, az alábbiakban pedig segítünk Önnek kiválasztani az oldal stratégiai céljához illő taktikai célt.

Bővebben...
 
Az elektronikus hírlevélről Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageText vagy HTML?

Hogyan küldjük?

Milyen formátumban küldje hírleveleit, cikkeit a maximális eredmény érdekében? Végigolvasva azt a közel száz oldalnyi cikket, kimutatást és közvéleménykutatást, amelyeket a szakma legnagyobbjai az elmúlt években publikáltak az e-mail marketing témában, és végiggondolva az elmúlt három év alatt begyűjtött saját tapasztalatot, az alábbiakban összefoglaljuk a témával kapcsolatos végkövetkeztetéseinket.

Bővebben...
 
Hogyan készítsen hatékony elektronikus hírlevelet? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageA sikeres, alkalmazható technika

Text vagy HTML II. rész

Hogyan hozhatja ki a legtöbbet az egyes formátumokból? Cikkünkben először részletezzük az egyes formátumok elkészítésének legfontosabb alapelveit, majd leírjuk azokat a tipográfiai szabályokat, amelyek által levele könnyen olvasható lesz, és nem kerül azonnal a törölt üzenetek közé.
Írásunkban nagyobb hangsúlyt fektettünk a HTML levél elkészítésére, egyrészt persze azért, mert összetettségéből következően több dologra kell odafigyelni az elkészítésénél, másrészt viszont amiatt a jó néhány előny miatt, amit a HTML levelek nyújtanak!

Bővebben...
 
Kapcsolattartás az Interneten Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageÉpítse ki saját piacát

Az e-mail marketingről

Cikkünkben bemutatjuk miért is tartják olyan hatékony eszköznek az e-mail marketinget és mit nyerhet ÖN ha profi módon alkalmazza ezt a technikát. Ha kevésbé jártas a témában, akkor mai anyagunk kifejezetten Önnek szól, hisz könnyedén elsajátíthatja belőle az alapfogalmakat, így a későbbiekben bemutatásra kerülő e-mail marketing technikákat már egy biztos tudásra alapozva próbálhatja ki.
 

Bővebben...
 
Blogolási tendenciák Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageA blogok hatása a márkára

Hogyan hatnak cégünkre a blogon elhangzott vélemények?

Cikkünkben bemutatjuk milyen szerepet játszanak a blogok azon internetezők életében, akik gyakran keresik fel ezt az egyre népszerűbb információs forrást, amikor egy termék vagy márka után érdeklődnek.
Napjainkban, a szélessávú internet-használat rohamos fejlődésével a blogolás is egyre nagyobb népszerűségnek örvend az internetezők körében.

Bővebben...
 
Hirdetési újítás! Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Átalakíthatja az online reklámipart a Google újítása

Hirdetések és videók

ImageÚjszerű online videoreklámozási módszert dolgozott ki a Google internetes cég, melyet először a népszerű videómegosztó portálon, a YouTube-on alkalmaznak majd.

Tovább a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
A piaci rés marketing stratégiája Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageA nagy üzlet a kis résben rejlik

Mi az a niche marketing?

Ha megkérdezne egy átlagos marketingest vagy médiatervezőt, hogy mi okozza számára manapság a legnagyobb fejtörést, akkor bizonyára azt válaszolná, hogy a média felaprózottsága. A széles sáv rohamos terjedésével, a hagyományos csatornák, mint a tv és az újság fokozatosan leépülnek. A hirdetők a hagyományos csatornákon érdemi eredményeket már csak úgy érnek el, ha egy halom pénzt elköltenek.

Bővebben...
 
Mit mennyiért adjunk? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageMegéri az árát?

Árképzés

Amikor a marketingesek egy árucikk értékét próbálják "belőni" a piaci bevezetés előtt, általában nincs túl nagy mozgásterük a lehetséges árak tekintetében. Azonban egy kevésbé kézzelfogható dolog esetében – szolgáltatás, előfizetés, szeminárium, letölthető elektronikus könyv stb. – a lehetséges árak gyakran meglepően széles skálán mozognak.

Bővebben...
 
Online marketing Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Fedezze fel a keresőprogramok rejtett információit

A márka ismertségének segítése

ImageCikkünkből megtudhatja, miként nyerhet ki értékes információkat a keresőprogramokból - termékeivel, iparágával és a versenytársaival kapcsolatban. A legtöbb marketinges számára a keresőprogramok az online marketing egy elsődleges tényezőjét jelentik. De emellett a keresőprogramok egy olyan dolgot is kínálnak, mely a legtöbb marketinges figyelmét elkerüli. Egyszóval: intelligenciát. A marketingeseknek egészen egyszerűen csak "csapra kellene vernie" a keresőprogramokat és rendkívüli információkhoz jutnának a termékeikkel, versenytársaikkal és iparáguk helyzetével kapcsolatban.A következőkben megnézzük miként hasznosítható a keresőprogramokban rejlő marketing intelligencia, mely segítheti Önt marketing céljai elérésében.

Bővebben...
 
A tudatosan hirdetett webreklámról Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Hol helyezze el hirdetését?

Építsen a tudat alatti felismerésre!

ImageMegfigyelte már amikor egy ismerős városban sétál az utcán, hogy az egyik dolog felkelti a figyelmét, a másik pedig nem? Észrevette már, hogy amikor utasként utazik egy kocsiban sokkal több dolgot vesz észre, mint amikor Ön a sofőr? Engedje meg, hogy megosszak Önnel egy titkot: minden információt látunk és hallunk – és egyéb érzékszerveinkkel is tapasztalunk – függetlenül attól, hogy felismerjük-e azt végül vagy sem.

Bővebben...
 
Ön hány vevőt szeretne? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Látogatóból vásárlót!

Számítsa ki eladásait! 

ImageA legtöbb internet marketinges egyetért abban, hogy az 1-2%-os konverziós arány már "jó" teljesítménynek számít egy értékesítési weboldalon. Ez a kifejezés annyit jelent, hogy 100 látogatóból 1 vagy 2 személy teszi meg azt a lépést, mely a weboldal értékesítési folyamatának végső célja – azaz vásárol, információt kér, vagy letölt egy anyagot. Cikkünkből megtudhatja, miként kell megfelelően értelmezni a fenti számokat és hogyan kalkulálhatja ki segítségükkel várható eladásait.

Bővebben...
 
Hogyan válasszon marketing stratégiát egy cégvezető? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Melyik a legjobb marketing eszköz?

Wolf Gábor tanácsai

A sok ötlet és ajánlat közül hogyan döntsd el, hogy a cégednek melyik marketing eszköz hozza a legtöbb hasznot?
"Gyakran látok olyan stratégiákat, amik szinte minden iparágban sikerre vezetnek. Ezekről olvashatsz a Marketing Magazinban..." - olvashattad a honlapunk nyitó oldalán. Ennek megfelelően ma egy olyan stratégiai marketing módszert ismerhetsz meg itt, ami minden cégre érvényes. Kivétel nélkül. A Tiédre pláne!

Bővebben...
 
Kapcsolat az ügyféllel Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A gondoskodás szerepe

Mitől fordul hozzánk legközelebb is a vevő?

Az ügyfélkapcsolatok ápolása túlmutat az egyszerű ügyfélszolgálaton. Az emberek emberekkel szeretnek üzletet kötni, mégpedig olyanokkal, akik figyelnek rájuk. Ha igazán gondoskodunk az ügyfeleinkről, akkor ők is gondoskodni fognak rólunk.

Bővebben...
 
Hogyan születik a slágertermék? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A vágykeltés művészete

Mivel érjük el az ismertséget

A moszkvai aluljárókban az árusok között szinte mindig van egy pékség, amely illatával megállásra kényszeríti a sétálókat. A sorban állók várakozás közben újságot, gyümölcsöt és virágot is vesznek. Vajon milyen eszközökkel ösztönözhetjük a vásárlást, és hogyan irányíthatjuk termékünkre a figyelmet.

Tovább a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
Kincs, ami nincs Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Ügyfelek, akik vásárolni szeretnének, de nem tudunk róluk

Avagy a partneradatok rendszerezettsége

Image"- Szia Józsikám, régen beszélgettünk...
- Szervusz Péter, de jó, hogy hívsz, éppen most gondoltam rád! Szükségem lenne arra a dologra, amiről még régebben beszélgettünk.
- Mire gondolsz? Már vagy 1000 éve nem találkoztunk…"
Átélt már hasonló beszélgetést valamikor? Hívott már fel régebbi ismerőst, aki hasonlóképpen reagált megkeresésére?

Bővebben...
 
Egy végtelen történet II. rész Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Kapcsolattartás az ügyféllel

Hogyan függ a bevétel a rendszeres kommunikációtól?

ImageAkik olvasták a cikkem előző részét biztosan emlékeznek arra, hogy milyen határozottan állítottam azt, hogy a cége bevétele azon fog múlni a jövőben, hogy milyen mennyiségű ügyféllel tudja folyamatosan tartani a kapcsolatot. Ekkor ön biztosan felsóhajtott: könnyű ezt mondani, de sokkal nehezebb ezt a gyakorlatban megvalósítani!

Bővebben...
 
Kelendőek a márkázott hitelkártyák Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A közös név alatt megjelenő plasztikok divatja

ImageA Malév és a Citibank hitelkártya konstrukciója

Túl van a tízezredik Malév-Citibank hitelkártya kibocsátásán a Citibank Zrt. A kártyatulajdonosok már tudatosan használják a plasztikot, így akad, aki már egy tengeren túli repülőjegyre valót is összegyűjtött. Több, a hazai piacon nemrég megjelent márkázott kártya szintén sikertermék lett a fogyasztók körében.

Tovább a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
Durva hiba lerázni a reklamáló vásárlót Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Miért fontos egy cég szempontjából a panaszok kezelése?

ImageAz ügyfeleink érdekében

Előfordult már Önnel, hogy egy cég munkatársa jogos panasz esetén is csak mismásolt, vagy másra hárította a felelősséget? Pedig a vásárlói reklamációk megfelelő kezelése a vállalatnak is érdeke - például a vevők megtartása és a vonzó imázs kialakítása érdekében. Arra adunk tippeket, hogyan kezelje a cég a panaszkodó ügyfeleket.

Tovább a teljes cikkhez→

 

Bővebben...
 
Mit eredményez egy nem fogadott hívás? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Milliókat bukhatunk ha nem ér el az ügyfél

ImageHogyan kerüljük ezt el?

Tévhit, hogy a legdrágább hívás a 0690-es szex-telefon. A legtöbbe ugyanis az a bejövő hívás kerül a cégnek, amit akkor nem fogadunk, amikor egy ügyfelünk épp egy sokmilliós rendelést készül leadni. Ha ügyfelünk nem ér el minket igényével azonnal, előbb-utóbb a konkurenciánál köthet ki. Most megmutatjuk, hogyan kerüljük el az ilyen helyzeteket!

 

Bővebben...
 
Marketing-kommunikációs ötleteket díjaztak Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Túllépnének a hűtőmágnesen a marketingesek

ImageA fogyasztók ötletes beavatása

Borotválkozni egy parkolóban, képeket felismerni egy próbafülkében, habpartizni a szabad ég alatt - ilyen és ehhez hasonló ötletekkel próbálnak újítani a marketingesek, akiket idén is díjaztak az Arany lolliPOP versenyen.

Tovább a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
<< Első < Előző 61 62 63 64 65 66 67 Következő > Utolsó >>

64. oldal / 67

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Pe-Va Elektro Kft.
Varga Ottó

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Szpako Consulting Kft
Pákozdi Gábor

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Alisca Vending Kft.
Pacheco Benito

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
EAGLE Ker.és Szolg.Bt.
Sas D. László

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető