English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Marketing
Gyakorlati útmutató internet marketinghez III.rész Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Meg kell tanulnia tervet készíteni

Tervtől a designig

ImageMeg kell értenie: Ez az Ön cége, az Ön felelőssége, tehát ahogy a vállalkozás tervét is Önnek kell készítenie, a vállalkozás internetes kibővítésének terve is az Ön munkáját igényli. Ennek általában három akadálya szokott lenni.

Bővebben...
 
Kelendőek a márkázott hitelkártyák Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A közös név alatt megjelenő plasztikok divatja

ImageA Malév és a Citibank hitelkártya konstrukciója

Túl van a tízezredik Malév-Citibank hitelkártya kibocsátásán a Citibank Zrt. A kártyatulajdonosok már tudatosan használják a plasztikot, így akad, aki már egy tengeren túli repülőjegyre valót is összegyűjtött. Több, a hazai piacon nemrég megjelent márkázott kártya szintén sikertermék lett a fogyasztók körében.

Tovább a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
A marketingesek 3 igazsága Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageReklámozni...de hogyan?

Segítség a hatékony működéshez

3 olyan alapvető igazság létezik a reklámozással kapcsolatban, mely újra és újra felmerül, mégis a legtöbben figyelmen kívül hagyják. Cikkünkben részletesen bemutatjuk melyek ezek az alaptételek.

Bővebben...
 
Kincs, ami nincs Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Ügyfelek, akik vásárolni szeretnének, de nem tudunk róluk

Avagy a partneradatok rendszerezettsége

Image"- Szia Józsikám, régen beszélgettünk...
- Szervusz Péter, de jó, hogy hívsz, éppen most gondoltam rád! Szükségem lenne arra a dologra, amiről még régebben beszélgettünk.
- Mire gondolsz? Már vagy 1000 éve nem találkoztunk…"
Átélt már hasonló beszélgetést valamikor? Hívott már fel régebbi ismerőst, aki hasonlóképpen reagált megkeresésére?

Bővebben...
 
Marketing-kommunikációs ötleteket díjaztak Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Túllépnének a hűtőmágnesen a marketingesek

ImageA fogyasztók ötletes beavatása

Borotválkozni egy parkolóban, képeket felismerni egy próbafülkében, habpartizni a szabad ég alatt - ilyen és ehhez hasonló ötletekkel próbálnak újítani a marketingesek, akiket idén is díjaztak az Arany lolliPOP versenyen.

Tovább a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
Garancia-de minek? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Ezzel a marketing eszközzel garantált lesz a sikered

Wolf Gábor tanácsai

ImageEz itt a céged nagy próbája: csak üres ígéreteket reklámozol - vagy le is mered tenni a garast a mellé, amit állítasz a cégedről?
Az 1830-as években Cyrus H. McCormick, egy feltaláló a sikertelenségén elkeseredve valami olyasmit tett, ami nagyot lendíthet ma a cégeden.
Találmánya, az első kaszálógép, egy csapásra tízszeresére tudta emelni a mezőgazdászok termelékenységét, de ennek ellenére az első 9 évben szinte egyet sem tudott eladni.

(Újabb bizonyíték, hogy nem elég jónak lenned, nem elég forradalminak lenned: ezt marketingezned is kell!)

Bővebben...
 
Hogyan használhatjuk az internetet piackutatásra? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A könnyen hozzáférhető információ forrás

Használati tanácsok

ImageAz internet a valaha létezett legnagyobb, leggyorsabb és a legkönnyebben hozzáférhető információforrás. Szinte minden elképzelhető témával kapcsolatban találhatunk információt a világhálón, méghozzá nagyrészt ingyen. A kérdés csak az, hogyan és hol találhatjuk meg pontosan azt az információt, amit keresünk, ráadásul anélkül, hogy eltévednénk a ránk zúduló adatrengetegben.

Bővebben...
 
A CRM megoldások következő generációja Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Új ügyfél kapcsolatkezelő rendszer

Az SAP® CRM 2007

ImageAz SAP AG (NYSE: SAP), -mely a CRM világpiac elsőszámú szereplője-, bemutatta az SAP® Business Suite komponensét képező SAP® Customer Relationship Management (CRM) következő generációját. A bejelentésre az SAP 5. Influencer Summit-ján került sor december 4. és 5. között, Bostonban.

Bővebben...
 
Hogyan jussunk el a nagykutyákhoz? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Kapcsolatépítési technikák

Sikeres időpont egyeztetés a zsúfolt naptárakba

ImageTévhit, hogy a felsővezetőkhöz a titkárnőjükön keresztül vezet az út. Ha tárgyalási szituációba szeretnénk kerülni velük, inkább közös ismerőseink segítségét kérjük, vagy egy teniszpartin tegyük meg az első lépéseket.

Tovább a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
Az ügyfélközpontúság szerepe és megoldása Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Az ügyfél igényeinek rendszerezése

CRM - nem csupán egy telepített program

ImageNapjainkban egy vállalkozás egyszerűen nem állíthat magáról mást, mint hogy számára az ügyfél a legfontosabb. Ám ez csak akkor lesz igaz, ha valóban képes követni az igényeket.
Ehhez pedig többek között az kell, hogy az értékesítő munkatárs folyamatosan megossza a nála összegyűlt információkat a cég többi dolgozójával és a vezetőséggel.

Bővebben...
 
Jobb szolgáltatások a vásárlók ismeretei alapján Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Mit jelent a precíziós marketing?

ImageA fogyasztók elvárásainak kielégítéséről

A precíziós marketing nem más, mint az ügyfél adatainak felhasználása annak érdekében, hogy ügyfélközpontú szolgáltatást nyújtsanak a termékdisztribúciótól az árképzésen át a promóciókig. Az egész arról szól, hogy egy vállalkozás azt nyújtsa, amit a fogyasztói elvárnak, ha vásárolni indulnak.
Amikor a precíziós marketingre gondolunk, hajlamosak vagyunk a direkt marketingre fókuszálni, azaz biztosítani, hogy az ügyfelekkel való közvetlen kapcsolat lényeges, és a lehető leghatékonyabb legyen. Sok vállalat számára ez azonban csak a felszín kapargatása ahhoz képest, amit a tágabb értelemben vett precíziós marketing nyújthatna!

Bővebben...
 
A mobiltelefon, mint marketingeszköz Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Nem szabadulunk a mobilos reklámoktól

Mit hoz az Internet terjedése?

ImageBár most még az egész világon nagyon kicsik a mobiltelefonra érkező reklámokra költött összegek, alig 3 éven belül megváltozik ez a helyzet, derült ki a második magyarországi Mobilkonferencián. Magyarországon is minden feltétel adott a mobilmarketing kiteljesedéséhez. A reklámszakemberek szerint meg kell kedveltetni a mobilreklámot, és kerülni kell a kéretlen üzenetek, spam-ek küldését.
Tovább a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
Kontaktcenter megoldások Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Költséghatékony, egyszerűsített és az ügyfél elégedettséget növelő ügyfélszolgálat

ImageVégponttól-végpontig terjedő SIP megoldás

 

Az Avaya január végén bejelentette legújabb kontaktcenter megoldásait. Az új termékek költséghatékony, egyszerűsített és az ügyfél elégedettséget növelő ügyfélszolgálatot eredményeznek. A megoldás a Session Initiation Protocol (SIP) képességekre épül, ennek előnyeit a kontaktcenter működtetésében érdekelt minden szakember érezheti, kezdve az IT rendszergazdától és az ügyfélszolgálati munkatársaktól, egészen a szolgáltatást igénylő ügyfélig.

Bővebben...
 
A hatékony ügyfélkapcsolat kezelésről Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Leszámolás a CRM mítoszokkal

ImageA leggyakrabban előforduló tévhitekről

Habár egyre több vállalkozás ismeri fel az ügyfélkapcsolat kezelésben rejlő értékeket és hajt végre kisebb-nagyobb beruházást egy CRM szoftverbe.
Mivel még mindig sok tévhit kering az üzleti életben, ami miatt a cégek egy része ódzkodik bevezetni egy CRM szoftvert, itt az idő, hogy leszámoljunk ezekkel a tévhitekkel!

Bővebben...
 
Fontos üzenetet hordoz a bankkártya-design Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A bankkártya külseje értékes többletinformációt hordoz

ImageMi határozza meg egy bankkártya kinézetét?

2007. végén első alkalommal rendezték meg „Az év bankkártyája 2007” pályázatot, melyen a különböző típusú hazai fizetőkártyák a külcsín alapján mérettettek meg. „A verseny életre hívása egyértelmű jele annak, hogy a bankkártya-design egyre fontosabb szerepet kap - mondja Zdenek Houser, a MasterCard Europe Magyarországért, Horvátországért és Szlovéniáért Felelős Igazgatója.

 

Bővebben...
 
Keveset tudnak a cégek vevőikről Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageA DM önmagában kevés

Jobban be kell vonni a fogyasztót

Magyarországon nem elég tudatos még az információ-felhasználás, ami pedig elengedhetetlen részét képezi a DM-kampányoknak. Mi sem szívesen adunk meg adatokat, a cégek pedig nem fektetnek be eleget az adatbáziskezelésbe. A cikk újszerű DM kampányokra, ügyfélszerzési módszerekre mutat be magyar és külföldi példákat.

Tovább a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
Tények, vagy vélemények? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A helyes döntések alapjaImage

Életünk során sok döntést kell meghoznunk. Nem mindegy, hogy az adott helyzetekben kiknek a véleménye befolyásol minket, hiszen hatással lehet az egész cégünkre nézve.

 

Bővebben...
 
Túlélőcsomag vezetőknek 4 Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Hogyan motiváljam az embereimet?

Image

Avagy hogy érheti el azt, hogy azt csinálják a beosztottak, amit Ön akar

Mit tegyek az embereimmel, hogy dolgozzanak? Miért nem hajlandók a beosztottaim az én fejemmel gondolkodni? Miért olyan kevés az igazán teljesíteni akaró munkatárs?

Bővebben...
 
Elkötelezettség -a vásárlókkal való kapcsolat értéke Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A fogyasztói megelégedettség már nem elsődleges szempont

Az elkötelezettség, mint mérőszám

ImageCikkünkből megtudhatja, hogy miért éri meg egy cégnek sokkal inkább figyelmét a vásárlói elkötelezettség kialakítására fordítani a fogyasztók elégedettségére való törekvése helyett.

Bővebben...
 
Blogolási tendenciák Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageA blogok hatása a márkára

Hogyan hatnak cégünkre a blogon elhangzott vélemények?

Cikkünkben bemutatjuk milyen szerepet játszanak a blogok azon internetezők életében, akik gyakran keresik fel ezt az egyre népszerűbb információs forrást, amikor egy termék vagy márka után érdeklődnek.
Napjainkban, a szélessávú internet-használat rohamos fejlődésével a blogolás is egyre nagyobb népszerűségnek örvend az internetezők körében.

Bővebben...
 
<< Első < Előző 61 62 63 64 65 66 67 Következő > Utolsó >>

64. oldal / 67

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

D.R.V. Kft.
Kovács Árpád

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Szõlõfürt Mezõgazdasági S... Szõlõfürt Mezõgazdasági Szövetkezet
Flaiszné Németh Mária

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Péleusz Nyelviskola Kft.
Szabados Ivett

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Indycar Kft.
Jankó Csaba

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.