English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Üzleti kapcsolatok, több ügyfél, vevő, bevétel, üzleti partner keresés - Lépéselőny Üzleti Közösségi Portál
Mi az igazán lehetetlen az üzleti életben? Nyomtatás E-mail
2010. május 19. szerda, 03:00

Lépéselőny: üzleti kommunikációKezdő értékesítő voltam,  amikor kaptam egy szenzációs kiképzést abból, hogy tud az ember a hideghívások során „túllépni” a – mindannyiunk által jól ismert – „kapuőrző” titkárnőkön. Előtte már összeszedtem nem kevés ellenérzést a telefonálás, az üzleti partner keresés témájában, őszintén szólva utáltam az eladás, értékesítés egész témakörét, és féltem is minden újabb elutasítástól. Ezért érdekelt, hogy lehet túllendülni az üzleti élet egyik legnagyobb kihívásán: azon, hogy néha bizony meg kell ismerkedni új, addig még idegen emberekkel.


Úgy éreztem, igazán lehetetlen feladat előtt állok: ha nem tudok meglévő ismeretségünkre hivatkozni a telefonban, nem engednek be a döntéshozóhoz – viszont ha nem tudok vele beszélni, hogy ismerjem meg?

Az új vevő nem mindig tudja, hogy ő az

Különösen igaz kis cégek esetében, hogy érdemi marketing hiányában az értékesítőnk, ha megkeres egy új, potenciális partnert, az még nem tudja, hogy mi egyáltalán létezünk. Ráadásul egy szakmai tudakozó, vagy cégtár jellemzően központi számokkal lát el minket. Tiszta haszon egy üzleti közösség, ahol legalább személyes kontaktokra lehet lelni – de még ebben az esetben is meg kell küzdeni az ismeretlenség homályával, és a természetes bizalmatlansággal, ami egy „idegen megkeresést” övez. Amikor életemben először megkerestem az első adatbázisomból kigyűjtött partnereket, a telefonhívások megkezdése előtt tele voltam optimizmussal. Tudtam, mit adok, és láttam az alap adatokból, hogy az a cég, akit éppen hívni akarok, célpiac, szüksége van a termékünkre. Nem volt bennem kétség, hogy örömmel fogadnak majd, és gyorsan nyélbe ütjük az „üzlet” nevű csodát (akkor még mindent így éltem meg).
Egy dolgot felejtettem el: hiába voltam meggyőződve a termékemről, hiába tudtam volna róla akár órákat prezentálni – a megkeresett cégek nem voltak tisztában vele, hogy ők az „új vevő” kategóriába tartoznak, és egyáltalán nem voltak lelkesek.

Az üzleti kommunikáció magasiskolája

Jó pár hívás, telefon rámcsapás, kiabálás, vagy unott „Köszönjük, nem kérjük” után elkeseredtem, és átléptem a kis cégek marketing életének második nemes lépcsőfokára: jöttek a direkt mailek. Miután ez sem vezetett érdemi eredményre, módszert váltottam, és néhány kiváló értékesítési tréning után eljutottam a cikkem elején említett telefonos képzésig. Itt az üzleti kommunikáció egyik akadémiai szövegét volt szerencsém megtanulni mentoromtól, aki épp a „hogy lépjünk túl a titkárnőn, ha ellenséges?” témában képzett bennünket. Elmondta, hogy ha különösen kekec a titkárnő, hogy nem kapcsolja be a főnökét, mert még nem ismerjük egymást (tehát hideghívásról van szó), kérdezzek vissza: „Ön szerint hogy lehet elsőre mindjárt másodszor találkozni?”. Ez egyrészt kicsit elveszi a beszélgetés élét, másrészt kizökkentheti a másik felet szűrő szerepéből (félreértés ne essék: semmi bajom a titkárnőkkel, és soraim nem ellenük szóló propaganda, csak az értékesítés példáiból nem hiányozhatnak). Erre nehéz azt válaszolni, hogy „akkor sem kapcsolom” (nem lehetetlen, de nehéz), és ha pl. elneveti magát a kérdés nyilvánvaló képtelenségén, akkor az üzleti partnerkereső máris beljebb van.

Ismeretlenségből bevétel és profit

Ennél a szakcégnél találkoztam aztán egy olyan módszerrel, amely később igazán segítségemre volt az idegen ügyfelek megnyitásában – akár telefonban, akár személyesen. A gondolatmenete egyszerű: mivel idegenek vagyunk egymásnak, valamilyen kölcsönösen épkézláb lépéseken keresztül elegendő információt kell megtudjunk oda-vissza, hogy eldönthessük: érdemes-e együttműködnünk. Ha kellő mennyiségű adatunk van oda-vissza, és a termék, amit képviselek, valóban megoldás az ő problémájára (és ezt meg is tudom mutatni neki), akkor üzlet, ebből eredően bevétel (és ha jól gazdálkodom, profit) lesz a folytatás.
(Profi beszerzők figyelem: oda-vissza a kulcs! A magas lóról, egyoldalúan tárgyalás (bár divat, főleg erősebb pozícióban lévő cégeknél) nem feltétlenül a legjobb választást jelenti majd a cégnek – de a legjobb értékesítő nyeri majd a tendert beszállítói oldalon, ez tuti.)
Hogy használja ezt az üzleti partnerkeresés során?
Első lépésként lője be pontosan a célpiacát! Felejtse el a „mindenki lehet partnerünk” gondolatmenetet és hozzáállást, keresse csak azokat, akikkel igazán jó szívvel működne együtt a gazdaság mindennapjaiban! Ezzel jelentősen javítani tudja a hideghívások, az első megkeresések eredményességét, hiszen ha olyan partnereket keres meg, akik elsődlegesen jó célcsoport, és elegendő információval vág neki a megkeresésnek, sokkal több közös pont lesz a beszélgetés során. Aztán, ha kialakult egy ilyen adatbázis, akkor érdemes szép sorban, egyik partnert a másik után megkeresni.
Ahhoz, hogy a kulturált egymás felé közeledés megtörténjen, először érdemes pár szóban, jól pozícionálva magamat bemutatkozni (feltéve, hogy én kerestem meg az ügyfelet). Ezt is megtanultam egy életre, amikor egyik első tárgyalásomon elkezdtem lelkesen faggatni az ügyfelet, aki a harmadik kérdésemnél teljesen bezárkózott, és finoman kioktatott, hogy mivel én vagyok a vendég, talán úgy illene, hogy előbb én mutatkozzam be…
Ezt követően viszont – már csak a kölcsönösség elve alapján is – bátran kérhetek pár szót partneremtől is, saját magáról, hiszen muszáj megismernem őt, cégét, múltját, terveit ahhoz, hogy képben legyek, mit és hogy lenne érdemes ajánlani. A legfontosabb (számomra) ebben a körben az, hogy kiderítsem: mire van szüksége valójában az ügyfélnek? Azaz abban a témában, amiben én kínálok megoldást, milyen problémái vannak? Miket él meg a mindennapokban? Mik a gyakorlatban a kérdései, igényei, ha ő oldhatná meg, ideális esetben hogy tenné ezt meg?
Ezt követően – és induljunk ki abból, hogy az értékesítés innen már könnyebben megy, ez a cikk most nem az értékesítés lépéseit taglalja – igazán fontos, hogy Öntől azt kapja az ügyfél folyamatában, amire szüksége van, amire vágyott. Ha ez így történik, a profit nem marad el, és kiemelkedően sikeres lesz az üzleti életben.

Németh Zoltán
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Lépéselőny Média Kft.
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekem véleményét erről - klikk ide!


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.

 

 
Árpolitika: vevő és eladó eredményes kompromisszuma! 1. rész Nyomtatás E-mail
2010. május 18. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: ÁrpolitikaA Magyar Marketing Szövetség gondozásában megjelenő könyv fejezeteiből mazsoláztunk az Lépéselőny Virtuális Irodaház olvasói számára.
A könyv az árpolitikának egy egész fejezetet szentelt. „Az árpolitika lényege a „jó ár kialakítása”.” –olvasható. A kérdés az, hogyan? Ismernünk kell hozzá az ár funkcióit, fajtáit, figyelembe kell venni az árképzés elveit és formáit. Tudatos az Ön cégében az árdifferenciálás, vevői árérzékenység és ártárgyalás és-ellenőrzés? A könyvből mindezt megismerheti.  
Dr. Kandikó József Árpolitika: vevő és eladó eredményes kompromisszuma! című írásából két részletben közlünk ízelítőt.

Bővebben...
 
Magyarország növekedési potenciálja sokat javult Nyomtatás E-mail
2010. május 18. kedd, 03:00

Lépéselőny/Gazdaság: Magyarország gazdasági potenciálja sokat javultJean-Claude Juncker luxemburgi miniszterelnök, az Eurozóna elnöke telefonon gratulált Bajnai Gordonnak a magyar válságkezelés eredményeihez. A luxemburgi miniszterelnök méltatta a kormány által az elmúlt évben megtett stabilizációs intézkedéseket. Juncker hangsúlyozta, hogy a bátor lépéseknek köszönhetően hazánk növekedési potenciálja rengeteget javult, Magyarország nemzetközi megítélése nagyot erősödött.

Bővebben...
 
100%-nak mennyi a fele? Nyomtatás E-mail
2010. május 14. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Partnerkeresésé win-win alaponSokszor találkozom mikro- és kisvállalkozói körben azzal a gondolkodásmóddal (tisztelet a kivételnek), hogy ha egy üzlet 50-50%-ban jó mindkét félnek, az már jó. Ehhez képest hallottam egy rendkívül szimpatikus nézőpontot: egy üzlet akkor igazán jó, ha 100%-ban jó mindkét félnek. Azaz a win-win (győztes-győztes) elv nem 50-50%-ot, hanem 100-100%-ot kell jelentsen, akkor tartalmas igazán.

Bővebben...
 
Házeladás és papír zsebkendő Nyomtatás E-mail
2010. május 13. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Üzletszerzés válság idejénAmerikában mindent lehet – legalábbis kiskoromban ezt hittem. Aztán, amikor meghallgattam ezt a megtörtént esetet, rájöttem, hogy igaz is! Nagyon aranyos példa, hogy az üzleti partnerkeresés nem ismer korlátokat, hogy az értékesítés egy csodálatos szakma. Azt nem mondom, hogy követendő példa az új vevő szerzésben bárkinek, de érdemes megfontolni a tanulságot a végén!

Bővebben...
 
Vajon mi lehet a sikeres vállalkozások titka? Nyomtatás E-mail
2010. május 12. szerda, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés:Többlábon állásA startup-ok esetében a siker záloga a piaci „űr” idejében történő felismerése egy egyedi, eredeti ötlet alapján. Az induló vállalkozások tekintetében lényeges emberi tulajdonság a kreativitás, amelynek megléte fontos ahhoz, hogy valaki sikeres vállalkozóvá váljon.

Bővebben...
 
Szeretnék még hibázni Nyomtatás E-mail
2010. május 11. kedd, 03:00

05_11LE2Szerencsém volt a közelmúltban részt venni egy exkluzív marketing minitréningen, ami csak megerősítette a korábbi nézőpontomat: ha az ember sikeres akar lenni, nem tudja megúszni, hogy hibákat kövessen el. Amikor az ember járni tanul, vagy síelni, stb. stb., óhatatlan, hogy hibázik (elesik). Az üzleti életben mégis félünk néha új és új hibákat elkövetni, félünk belevágni új dolgokba - pedig ha az ember nekilát és elkezd egy tevékenységet, minden hiba közelebb viszi a jó megoldásokhoz.

Bővebben...
 
Gyerek és idő: a mindenkinek előnyös üzlet titkai Nyomtatás E-mail
2010. május 10. hétfő, 03:00
05_10LEKorábban meséltem már floridai, az ingatlan eladás területén dolgozó ismerősömről, akivel mindig történik valami, ami az üzleti partnerkeresés és az új vevő szerzés területén érdekes és jó példa. Ezt a sztorit mint a kifogáskezelés mintáját taníthatnák minden az értékesítés iskoláiban a világon, azt gondolom. Partnert lehet keresni és találni üzleti közösség, szakmai tudakozó, cégtár segítségével is, de eljutni a szerződéskötésig külön művészet, ahogy azt a lenti történet is mutatja.
Bővebben...
 
3+1 alvástipp Nyomtatás E-mail
2010. május 07. péntek, 03:00

05_07egeszseg
Aludni JÓ! Hogy Neked is JOBB legyen, itt a 3 általunk kipróbált és jól bevált alvástipp. Nem kerül egyetlen huncut krajcárodba sem, ellenben fix, hogy jobban alszol tőlük.

Bővebben...
 
Csoda, káposzta, és az üzlet fellendítése Nyomtatás E-mail
2010. május 07. péntek, 03:00
05_07LE
Nemrég olvastam egy mondást, mely szerint "imádkozz csodákért, de ültess káposztát!". Ennek több verziója alakult ki az idők során, de a mondanivaló, a lényeg egy: ha az ember nem csak várja kívülről a "megváltást", hanem tesz is érte, aktívan, azzal biztosabban éri el a kívánt hatást.
Bővebben...
 
"Tűzoltás" helyett szervezés! Nyomtatás E-mail
2010. május 19. szerda, 03:00

05_19CLSosem gondoltam volna, hogy ennyire népszerű szakma a tűzoltóké. Persze, értem én… villogó szirénák, ámuló tekintetek, bámuló tömeg, hősiesség...
Ezeknek a tűzoltóknak a többsége nem tűzoltóautóval jár, nem csúszik le egy fémrúdon, ha riasztás van, és nem visel védősisakot sem. Sőt, a mai tűzoltók nagy többségének olyan névjegykártyája van, amin nem is az szerepel, hogy „tűzoltó”.
A mai „tűzoltóknak” látszólag jól megy a dolga: céges autóval járnak, titkárnőjük van, meg hasonlók.

Bővebben...
 
A nyugdíjas fogorvos, a volt informatikus, és üzleti partnerkeresés az Interneten Nyomtatás E-mail
2010. május 18. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Üzleti partner keresésA vállalkozó szellem a fiataloké – vagy mégsem? Elsőre az ember azt gondolná, a fiatalokban még nagyobb a hajlandóság az újra, a váltásra, még ki nem próbált eszközök bevetésére a marketing / értékesítés területén. Természetesen az általánosítás itt sem igaz (mint ahogyan soha nem célszerű általánosítani), viszont nagy átlagban tény: több fiatal vág bele új vállalkozásba, mint ahány idős ember.

Bővebben...
 
A Kulcs az üzleti sikerhez Nyomtatás E-mail
2010. május 17. hétfő, 03:00
Lépéselőny/Marketing: Dönts vagy képesség?Mi különbözteti meg a sikeres embert a sikertelentől? Mitől van az, hogy az egyik cégvezető, értékesítő, marketing szakember kiemelkedő eredményeket ér el, dől hozzá a bevétel és a profit; míg a másik, aki ugyanazon a területen, akár egy időben indul el, nem tud áttörni?
Bővebben...
 
Adó: Biztos megoldás az adózási és könyvelési feladatok ellátásához Nyomtatás E-mail
2010. május 13. csütörtök, 14:02
ForintSoft_logoA FORINT-Soft Kft. programjai gyors és hatékony segítséget nyújtanak vállalkozásának

Minden cégvezető szembesült már az adótörvények és ügyviteli jogszabályok állandó változásával és az ezek okozta nehézségekkel. A több mint 25 éves múltra visszatekintő FORINT-Soft Kft. egyszerű, gyors és átfogó megoldást nyújt mind a kis- és középvállalkozásoknak, mind a könyvelőirodáknak.
Bővebben...
 
Verebek és sasok és a PR Nyomtatás E-mail
2010. május 12. szerda, 03:00
Lépéselőny/Marketing: Ügyfélszerzés jól elvégzett munka alapjánEgyik ügyfelem mondta nekem ezt a mondást: "Verebek vagyunk, de sasoknak akarunk látszani". Nagyon megtetszett, mert jól kifejezi azt az üzleti mentalitást, amikor egy cég vagy vállalkozó a látszat, és nem a valós eredmények / termékek alapján akarja, hogy megítéljék. Vagyis ha nincs mögötte bizonyítható eredmény, ha nincs mire alapozni, de megpróbálja többnek mutatni magát, mint ami.
Bővebben...
 
Üzletszerzés az online irodaházban Nyomtatás E-mail
2010. május 11. kedd, 03:00
Lépéselőny/Marketing:Online irodaházAz Online Irodaház éppen olyan, mint társa, az „offline”, azzal a nem elhanyagolható különbséggel, hogy a szerverek biztosította téren kívül semmilyen fizikai anyagot nem igényel. Nem kell jobban befűteni, ha kint hideg van, és a légkondi sem pörgeti fel a mérőórát, ha beköszönt a hőség, mégis a gazdaság szerves része.
Bővebben...
 
A térség kevésbé eladósodott államai jobban növekednek idén Nyomtatás E-mail
2010. május 10. hétfő, 03:00
Lépéselőny/Gazdaság: Otok GDP előrejelzéseAz Európai Bizottság legfrissebb, „Tavaszi Előrejelzések” címet viselő elemzése két jelentős változást hozott a kelet-közép-európai Ötök (Csehország, Szlovákia, Lengyelország, Magyarország és Románia) számára. Ezen országok 2010-es GDP-előrejelzése változatlanul sokkal kedvezőbb képet mutat, mint akár az Európai Bizottság „Őszi Előrejelzések” kiadványában, akár az év elején az egyes országok által benyújtott Stabilitási Programokban szereplő jóslatok.
Bővebben...
 
Üzlet a telefonban - vezetékes kontra mobil, üzleti kontra magán Nyomtatás E-mail
2010. május 10. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Gazdaság: Üzleti telefonálásA telefonok 2010-ben a mindennapi használati eszköz kategóriába tartoznak. Cikksorozatunkban az üzleti kommunikáció terén betöltött szerepükre és lehetőségeikre világítunk rá. Naponta többször használunk telefont a munkánk során. Ezek hol vezetékes vonalak, hol mobil telefonok, esetleg VOIP, Skype, de a fax sem ment ki a divatból.

Bővebben...
 
2010-től változások az iparűzési adó bevallásában és befizetésében Nyomtatás E-mail
2010. május 07. péntek, 03:00

05_07ado2010. január 1-jétől  a helyi iparűzési adóval összefüggő hatásköröket a 2010. január 1-től kezdődő adóéveket érintően az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal gyakorolja.  A tevékenységüket 2009. december 31-ét követően megszüntető adózók 2010. január 1. utáni időszakot érintő adóügyeiben  már az APEH jár el.

Bővebben...
 
Megéri zöldülni! Nyomtatás E-mail
2010. május 07. péntek, 03:00
05_07gazd1„A fejlődés fenntarthatósága iránti igény ugyanazon megválaszolandó kérdések elé állítja hazánkat, mint a világ számos más országát. Extrém kihívások és súlyos döntések várnak Magyarországra. Annak érdekében, hogy a „zöldülő gazdaság” ne rekedjen meg a politikai retorika szintjén, széles bázisú társadalmi párbeszédnek kell útjára indulnia.” – hangsúlyozta Varga István nemzeti fejlesztési és gazdasági miniszter 2010. május 6-án, a „Zöld Gazdaság Magyarországon” című konferencián.
Bővebben...
 
További cikkeink...
<< Első < Előző 151 152 153 154 155 156 157 158 Következő > Utolsó >>

152. oldal / 158

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Flott-Kereskedelmi Kft.
Tóth Csaba

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
H+H Építõ Kivtelezõ és Sz... H+H Építõ Kivtelezõ és Szolgáltató Korlátolt Felelõsségû Társaság
Bagi Tibor

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Manutan Hungária Kft.
Max Dutat

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Westa Kft.
Társa Gabriella

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.