English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Üzleti kapcsolatok, több ügyfél, vevő, bevétel, üzleti partner keresés - Lépéselőny Üzleti Közösségi Portál
Hogy működik valójában az üzleti partner keresés, a networking? Nyomtatás E-mail
2010. június 07. hétfő, 03:00
Lépéselőny/Marketing : NetworkingAz ember találkozik olyan üzletemberekkel, akik – úgy tűnik – ösztönösen építenek kapcsolatot. Olyan, mintha az emberek vonzódnának hozzájuk, rendszeresen áramlik érdeklődés feléjük és üzletük felé. Nem küzdenek a hideghívásokkal az értékesítésben.  Idejük java részét támogatóik és ajánlóik szűk körével töltik, kevesebb energiát fordítva új kapcsolatok építésére. Aktív résztvevői, vezetői és tanácsadói az így összeállt kapcsolatépítő csapataiknak.
Bővebben...
 
Hogyan készüljön fel egy üzleti tárgyalásra? Nyomtatás E-mail
2010. június 07. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Felkészülés egy üzleti tárgyalásra Először is tisztázzuk le magunkban a tárgyalás előtt, hogy jó úton járunk kiszemelt, esetlegesen leendő üzleti partnerünk megnyerését illetően. Egyet már biztosan tudunk. Az érdeklődését sikerült felkeltenünk telefonbeszélgetésünkkor, hiszen ha ez nem így lenne, ő most nem találkozna velünk.

Bővebben...
 
Az érdeklődési kör haszna az üzletben / kapcsolatfelvételi tanácsok Nyomtatás E-mail
2010. június 04. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Érdeklődési kör kapcsolatépítő lehetőségeMindig érdeklődve néztem az amerikai filmekben azokat a jeleneteket, amikor a menő üzletemberek egy-egy projekthez az üzleti partner keresést némi golffal, tenisszel kötik egybe, vagy egy kényelmes luxusjachton kártyázva. Két dologra is rávilágítanak ezek a jelenetek, amelyeket – ha nem is feltétlenül a zöld gyepen, a salakon, vagy a tengeren – minden vállalkozó meg tud valósítani.

Bővebben...
 
Győzni sohasem könnyű az üzletben – de megpróbálni érdemes! Nyomtatás E-mail
2010. június 03. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Győzni az üzleti életbenNagybátyám sikeres vállalkozó, és még kicsi voltam, amikor az irodájában járva egy karikatúrára lettem figyelmes az asztala felett. Egy nagy ragadozó madár tart a csőrében egy elrabolt kis madarat, aki a végét járja. A felirat mégis ez: „SOHA NE ADD FEL!”.

Bővebben...
 
Mátyás király és az eladás Nyomtatás E-mail
2010. június 01. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing : A vevő megismeréseEgyik ismerősöm korábban értékesítési tréningeket tartott, és ő mesélte el ezt az aranyos példát, ami az eladás lényegét mutatja meg: az új vevő (pontosabban összefoglalva: A Vevő) lehet olyan, mint Mátyás király, azaz lehet, hogy álruhában érkezik.

Bővebben...
 
Kísért a múlt a bolti értékesítésben Nyomtatás E-mail
2010. május 28. péntek, 03:00

05_24MMSZPár évtizedig ahhoz szokott a magyar vásárlói réteg, hogy „Nincs.” a válasz, bármit is keressen az üzletekben. Ezt követően ránk szakadt a Kánaán, és a 90-es évek eleje óta nyugati színvonalú termékekhez juthatunk hozzá itthon is. A régi, „bevált” eladói technikák viszont már nem elég hatékonyak. Hogy lehet akkor több eladást elérni egy boltban?

Bővebben...
 
Will Smith, irigység és az üzlet Nyomtatás E-mail
2010. május 27. csütörtök, 09:36

Lépéselőny/Cégvezetés: Üzleti és siker a Will Smith film példájánAz elmúlt évek egyik meghatározó filmje egy cégvezető, értékesítési vagy marketing szakember, vagy gazdasági döntéshozó számára véleményem szerint a „Boldogság nyomában”. Mit tanít meg egy ember története, aki minden nehézség ellenére, amikor nem ment az eladás, és nyomorgott, akkor is a célját követte, és soha nem adta fel?

Bővebben...
 
Értékesítés és muzsika Nyomtatás E-mail
2010. május 25. kedd, 03:00

Lépéselőny/marketing: értékesítéshez szükséges jellemzőkAz egyik legszebb mondás, amit életemben hallottam, ez: „Minden művészet muzsika szeretne lenni”. Persze ezzel lehet vitatkozni, mégis számomra szép megfogalmazás. Az üzleti partner keresés területén ezt úgy értelmezném: minden üzleti partnerkeresés és marketing valójában értékesítés szeretne lenni – de milyen egy igazán jó értékesítési szakember, akinek az új vevő keresés már muzsika?

Bővebben...
 
Internet: ami összeköt és szétválaszt Nyomtatás E-mail
2010. május 21. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Internet, ami összeköt, de szét is választ„Felgyorsult a világ, az üzlet a Neten köttetik”
„A marketing és az eladás, így a bevétel és a profit a Neten zajlik és keletkezik”
„A gazdaság meghatározó része már az Internettől függ”
Ilyen és hasonló klisékkel oldalakat lehetne teleírni. De van ennek egy másik oldala is: az Internet nem csak összeköti a modern embereket.

Bővebben...
 
Üzlet és elmélet – avagy ha tudtam volna olvasni… Nyomtatás E-mail
2010. május 20. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Üzleti élet gyakorlata... ma suszter lennék Soponyán, szól a régi vicc a messzire származott egykori suszterinasról, aki analfabéta lévén eredeti szakmájában nem maradhatott, így elvándorolt, és józan paraszti ésszel vagyonos emberré küzdötte fel magát Amerikában. Akkor mire is jó az elméleti tudás, ha nem használja az ember?

Bővebben...
 
Szeg és patkó – az üzleti stabilitás alapja Nyomtatás E-mail
2010. június 07. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés : Szervezési alapok a sikerhezA mondás szerint egy szeget nem vertek be egy patkóba rendesen, így a patkó kilazult, a ló megbotlott és a lovasa leesett egy döntő pillanatban, így a csatát elvesztették és a háború is elveszett. Ha nem is pontosan idéztem, a lényeget kifejezi: egy terv, egy szervezet, egy cég sikere a legapróbb részleteken múlik.

Bővebben...
 
Lehet túlzásba vinni az üzleti partner keresést, a networkinget? Nyomtatás E-mail
2010. június 04. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: A kapcsolatépítés mértékletességérőlA közelmúltban egy üzletember-találkozón valaki felvetette, hogy túl sok networkinget csinál, túl sok üzleti partnerkeresést folytat.
Létezik, hogy túlzásba lehet vinni ezt a kapcsolatépítést?

Bővebben...
 
Hogy készüljünk fel egy hideghívásra? Nyomtatás E-mail
2010. június 03. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing : HideghívásHa elfogynak ajánlásaink, minden bizonnyal egyszer rákényszerülünk erre a még hangzásban is szó szerint dermesztő tevékenységre, a hideghívásra.

Bővebben...
 
Óriási üzlet és a NASA Nyomtatás E-mail
2010. június 02. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing : VevőszerzésBeszélgettem  a közelmúltban egy üzletben, boltban dolgozó értékesítővel, aki elmesélte, a cége milyen jól megy: rengetegen keresik meg őket. Elmondta, épp olyan akciójuk van, hogy akárki jöhet, aki szeretne vásárolni. Belegondoltam, mekkora üzlet is ez – de vajon mit tegyen az a vállalkozó, akinek a piacán ez nem így megy? Olyan ez, mint a NASA és a szovjet űrkutatás versenye a hidegháborúban: az USA mérnökei és űrhajósai ahhoz szoktak hozzá, hogy minden rendelkezésre áll, míg Gagarinéknak rengeteg kreatív ötletre volt szükségük az életben maradáshoz.

Bővebben...
 
Az üzlet csak matek kérdése? Nyomtatás E-mail
2010. május 31. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Az <a href='http://www.lepeselony.hu/index.php?option=com_partner&mode=modKeres&ktipus=szaktar&Itemid=284' title='üzlet'>üzlet</a> csak a matekról szól?Egyik ismerősöm szerint nincs lehetetlen igény egy megrendelőtől, „minden csak matek kérdése”. Azaz ha megfizetik, ő bevállalja az extrém feladatokat is (a jó ízlés és a törvények keretei között). Egy másik üzletember barátom mesélte, hogy volt, hogy a megbízója részére egy társasjátékért utazta be a fél országot. Persze az ügyfél mindenek előtt, de hol húzzuk meg a határt?

Bővebben...
 
Üzlet a telefonban - gyorsan és egyszerűen partnereknek Nyomtatás E-mail
2010. május 28. péntek, 03:00

Lépéselőny/ Marketing: a telefon okos kihasználása az üzleti életbenÜzleti partnerek között, vagy üzleti partnerkeresés céljából kiváló marketing eszköz a telefon. A gazdaság minden szereplője számára fontos, hogy információkat szolgáltasson partnereinek, ügyfeleinek.

Bővebben...
 
A kínai kattintóbrigád és a munkaverseny az üzletben Nyomtatás E-mail
2010. május 26. szerda, 03:00

Kínai KattintóbrigádVan, amivel az ember tud versenyezni, és van, amivel nem. Számtalan kisvállalkozó ismerősömtől hallottam már, mennyire megnehezítette dolgukat egy-egy multi megjelenése, az értékesítés milyen igazságtalan harccá vált számukra. A Lépéselőny üzleti közösség szakmájában egy kollégám mesélt hasonló példát, mely szerint Kínában valóságos „kattintóbrigádok” dolgoznak egy-egy honlap látogatottságának növelésén, függetlenül a valós kereslettől… Mit tehet az ember ilyen versenykörülmények között?

Bővebben...
 
Árpolitika: vevő és eladó eredményes kompromisszuma! 2. rész Nyomtatás E-mail
2010. május 24. hétfő, 03:00
05_24MMSZA Magyar Marketing Szövetség gondozásában megjelenő könyv fejezeteiből mazsoláztunk az Lépéselőny Virtuális Irodaház olvasói számára.
A könyv az árpolitikának egy egész fejezetet szentelt. „Az árpolitika lényege a „jó ár kialakítása”.” –olvasható. A kérdés az, hogyan? Ismernünk kell hozzá az ár funkcióit, fajtáit, figyelembe kell venni az árképzés elveit és formáit. Tudatos az Ön cégében az árdifferenciálás, vevői árérzékenység és ártárgyalás és-ellenőrzés? A könyvből mindezt megismerheti.  
Dr. Kandikó József Árpolitika: vevő és eladó eredményes kompromisszuma! című írásából két részletben közlünk ízelítőt.
Bővebben...
 
Mi is történt a görögöknél? Nyomtatás E-mail
2010. május 21. péntek, 03:00

Lépéselőny/Gazdaság : Görögország gazdasági helyzeteA Tőzsdeász.hu 2010. május 11-én megjelent cikkében foglalkoztam azzal, hogyan lehet görög részvények árfolyamát ábrázolni. A dolog aktualitását az adta, hogy az utóbbi időben óriási mozgások voltak a görög részvények árfolyamában, és az extra profit lehetősége miatt sokakat érdekel.

Bővebben...
 
Üzlet a telefonban - olcsó, hatékony kutatás telefonnal Nyomtatás E-mail
2010. május 20. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Gazdaság : Üzleti telefonA telefon nem csak arra jó, hogy csevegjünk, beszélgessünk. Komoly és igen hatékony eszköz arra, hogy vállalkozásunkról, termékeinkről, szolgáltatásainkról, esetleg konkurenseinkről információkat kapjunk az üzleti kommunikáció során. A telefon olcsó és hatékony eszköz arra, hogy kérdéseket tegyünk fel és a kapott válaszok alapján mérlegeljünk, döntsünk.

Bővebben...
 
További cikkeink...
<< Első < Előző 151 152 153 154 155 156 157 158 Következő > Utolsó >>

151. oldal / 158

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Miklós Trans Kft.
Arik Károly

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Alfa Invest 2008 Kft.
Kertész László

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Kovács Fémipari Kft.
Kovács Attila

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Alp Hungária Kereskedelmi És... Alp Hungária Kereskedelmi És Szolgáltató Korlátolt Felelõsségû Társaság
Sebesta Andrea

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.