Üzleti kommunikáció ki, új vevő be |
|
|
2010. július 02. péntek, 04:21 |
Hogy lehetne több a bevételem? Mit kéne tennem, hogy az üzleti partnerkeresés sikeresebb legyen? Mitől válik a marketingem, az értékesítésem hatékonnyá? Ezeknek a kérdéseknek különböző változatai nap, mint nap több millió vállalkozót foglalkoztatnak világszerte. Mi a közös nevező azokban, akik már elégedetten a bevételt számolják, és már nem fő a fentiek miatt a fejük?
|
Bővebben...
|
Mit tegyünk, ha reklamál az ügyfél? |
|
|
2010. július 01. csütörtök, 03:00 |
Az egyik legrosszabb esemény, mely bekövetkezhet cégünk életében, az az ügyfélreklamáció. Ez bevétel kieséshez, profit veszteséghez és egyéb kellemetlenségekhez vezethet. Ha eljutottunk eddig a pontig, az adott ügyfél valószínűleg nem azt kapta, amit eredetileg szeretett volna, vagy amit ígértünk neki. Alapjában véve megrendült valószínűleg belénk fektetett bizalma és innen már roppant nehéz azt visszacsalogatni.
|
Bővebben...
|
Kreatív utak az új vevőkhöz |
|
|
2010. július 01. csütörtök, 03:00 |
Egyik partnerem speciális területen dolgozik, és nagyon nehezen találja csak meg azokat, akik célcsoportjába tartoznak. Munkatársa mesélte az alábbi történetet, ami szerintem minta, hogy tud egy kisvállalkozás kreatívan keresni új vevőket.
|
Bővebben...
|
Ügyfél oldalról, tiszteee-legj! |
|
|
2010. június 30. szerda, 03:00 |
Talán még emlékszik rá, anno kisdobosként és úttörőként előfordult, hogy az oldalról érkező zászlónak meg kellett adnunk a kötelező tiszteletet. Önnél az ügyfél érezheti magát olyan kiemelt pozícióban, mint a zászló a sportcsarnokban annak idején?
|
Bővebben...
|
Mire figyeljünk még a tárgyalás és a telefonálás alatt? II. |
|
|
2010. június 30. szerda, 03:00 |
A személyes kommunikáció alatt a belőlünk áradó információ 55%-át testünk „beszédével” adjuk át. Ez ránk, valamint beszélgetőpartnerünkre egyaránt igaz. Ha titkol előttünk valamit, ha szavakkal nem szeretne velünk megosztani egyes dolgokat, testbeszédéből könnyen tudunk erre következtetni.
|
Bővebben...
|
A Kulcs az eladáshoz |
|
|
2010. június 29. kedd, 03:00 |
Az igazán sikeres értékesítők tudják: a tartós üzlet alapja egy ügyfél számára kiváló megoldást adni olyan problémákra, amelyek gyötrik már egy ideje. Az egész értékesítés, és tárgyalástechnika lényege az, hogy az ügyféllel közösen megtaláljuk azokat a területeket, amelyek valójában problémát jelentenek számára, hogy azzal a megoldással tudjunk szolgálni, amire szüksége van, ami érdemi előrelépést jelent majd neki.
|
Bővebben...
|
Mire figyeljünk még a tárgyalás és a telefonálás alatt? I. rész |
|
|
2010. június 29. kedd, 03:00 |
A múlt heti cikksorozat gondolatmeneteinket folytatva nézzük meg, mire érdemes még figyelni egy üzleti találkozó alkalmával
|
Bővebben...
|
Egy ajánlás – sok üzlet |
|
|
2010. június 28. hétfő, 03:00 |
Egyik ügyfelemmel találkoztam tegnap, aki örömmel mesélte, hogy egy ajánlás, amit adtam neki, most már hozott számára vagy 20 további potenciális partnert (kézről-kézre adták névjegyét), és jó pár üzletet. Ez nem engem dicsér, pusztán a kapcsolatépítés fontosságát mutatja: elég egyetlen lehetőséget adni egy cselekedni képes vállalkozónak, és az termőre fordítja a lehetőséget.
|
Bővebben...
|
A hasbeszélő és az okos értékesítő közti különbség |
|
|
2010. június 28. hétfő, 03:00 |
Értékesítő és értékesítő közt is lehet akkora különbség, mint pék és ügyvéd között. Még kettejük céljai is lehetnek teljesen mások, hiszen míg az egyik, gyors jutalék fejében próbálja rábeszélni ügyfelét az adott termék megvásárlására annak ajnározása közben, míg a másik, gondolva ügyfele és saját jövőjére is, tanácsadó jelleggel próbálja felmérni kuncsaftja igényeit és megtudakolni, mire van szüksége most és nagyon nem utolsó sorban, mire lehet még szüksége a jövőben!?
|
Bővebben...
|
Hirdetési megoldások piactere az interneten: startol a MediaVásár |
|
|
2010. június 25. péntek, 12:04 |
Elindult a MediaVásár, a MediaSales online reklámfelület-közvetítő rendszere. A www.mediavasar.hu egy olyan web alapú médiapiactér, amely segít eladni az értékesítésre váró médiafelületeket könnyen, gyorsan, megfelelő áron, veszteség és hosszas utánajárás nélkül. Egy olyan innovatív platform, mely minden médiaszegmens vásárlási és értékesítési igényét kiszolgálja. A MediaVásár teret biztosít a médiatulajdonosok és a kis-és középvállalatok kapcsolatának kialakításához, mely már régóta megoldásra váró feladat volt. A weblapnak köszönhetően új piacok nyílnak meg több olyan hirdetni kívánó cég felé, amely kellő szaktudás, vagy médiakapcsolatok híján ezidáig nem volt hirdetőpartnere a médiumnak. A hirdetők egységes rendszerben és egy helyen mindent megtalálnak. A www.mediavasar.hu feltárja a reklám lehetőségek teljes választékát. A megfelelő médium kiválasztását célzott keresés segíti. A találati szám célcsoportra, tartalomra, területire és megjelenési sűrűségre is szűkíthető. Az oldal mögött olyan szakemberekből álló csapat van, akik támogatják a felhasználók piacszerzési törekvéseit, igény esetén tanácsadással segítenek ügyfeleiknek a megfelelő döntés meghozásában, bevételük növelésében. Az oldal szerkezete és kezelhetősége felhasználóbarát az üzlet mindkét résztvevője számára. A tranzakció során a médium által megadott adatok szerint készülnek az értékesítésre szánt felületek (napi-, heti-, kétheti- és havi lap, magazin, indoor, outdoor, web, rádió, tv, gerilla megoldások területén). Ekkor minden olyan tulajdonság megadható (méret/hossz, kreatív leadási paraméterek, határidők stb...), amelyek alapján a vevő el tudja dönteni, hogy megfelel-e neki a felület. Az üzlet létrejötte után értékelhetik egymást a felek, ami a későbbiekben meghatározó szemponttá válhat a döntés meghozatalánál.
További információ a www.mediavasar.hu oldalon érhető el. |
|
Ügyfélszerzési tippek vállalkozóknak |
|
|
2010. június 25. péntek, 04:42 |
Előző cikkeinkben beszéltünk már a hagyományos ügyfélszerzési módokról. „Ajánláskérés, reklámozás, hideghívás és a többi.....” Most nézzük mely milyen egyéb lehetőségeink vannak az ügyfélvadászatra. Hogyan tehetünk szert üzleti partnerekre, a mindennapi tevékenységek űzése alatt?
|
Bővebben...
|
Az üzleti partner keresés hiányzó összetevője |
|
|
2010. június 25. péntek, 04:19 |
A hét elején egy napot kollégákkal és ügyfelekkel töltöttem. A nap célja az volt, hogy kidolgozzuk, hogy hogy tudunk egymásnak segíteni, illetve az ügyfelekkel azt vizsgáltuk, hogy tudjuk egymás üzletét erősíteni kapcsolatrendszerünk megosztásával. A találkozót azért szerveztük, hogy általános célkitűzéseinket szem előtt tartsuk kölcsönösen, miközben jól is éreztük magunkat.
|
Bővebben...
|
Üzletember és otthon |
|
|
2010. június 24. csütörtök, 12:49 |
Éppen új otthonát, irodáját tervezi? Építkezik, vagy talán felújít?
A http://www.homeinfo.hu egy olyan építőipari portál, amely ezt a témát dolgozza fel a tervezéstől, a jogi procedúrákon át, a kivitelezésen keresztül egészen a lakberendezésig. Hasznos, gyakorlatias és érdekes témákkal igyekszik segítséget nyújtani minden érdeklődő számára. Több információt szeretne egy adott témában? Írjon nekik, ők megválaszolják! Ha bizonytalan, kérdezze szakemberüket. Szeretné megosztani véleményét, tapasztalatát másokkal? Szóljon hozzá cikkeikhez! Akciós építőanyagra van szüksége, vagy éppen Ön szeretné eladni a megmaradt építési anyagokat? Ebben is segítenek.
Folyamatosan frissülő tesztjeik megkönnyítik döntéseit építőanyagok, épületgépészeti, valamint villamossági anyagok összehasonlításával. Főszerkesztője Pannonhegyi Katalin, nemcsak ismert, de elismert lakberendező is. Szakirányú újságíróik mellett az ő tapasztalata is segíti az érdeklődőket, hogy a szükséges információkat megkapják a biztonságosabb építkezési, felújítási munkákhoz. www.homeinfo.hu, Otthon - telekvásárlástól a lakberendezésig!
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |
Hogyan kezeljük az ügyfél kifogásait II. |
|
|
2010. június 24. csütörtök, 04:27 |
Nézzünk meg egy következő kifogáshelyzetet. Tegyük fel, hogy teljes körű pénzügyi tanácsadással foglalkozunk és így szól hozzánk valaki a telefonba: A:. „Nekem erre nincs pénzem!” B:. „Szomorúan hallom, hogy anyagi gondokkal kűzd, azonban van egy jó hírem. Én pont abban tudok Önnek segíteni, hogyan lehet több pénze akár hiteleinek összevonásával, állami támogatások, adókedvezmények igénybevételével, pénzügyeinek optimalizálásával. Szolgáltatásunk pénzbe nem kerül, személyes találkozónk kötelezettség mentes.”
|
Bővebben...
|
Stallone, avagy az üzleti partnerkeresés titka |
|
|
2010. június 24. csütörtök, 04:14 |
Mi köze Sylvester Stalloné-nak az új vevők megszerzéséhez? Több, mint elsőre gondolná: a sztár története példát mutat minden üzleti partnerkereső számára is.
|
Bővebben...
|
Elsőre nem lehet másodszorra találkozni |
|
|
2010. június 23. szerda, 03:00 |
Ezt az alapigazságot tanította nekem első értékesítési mentorom, amikor a hideghívásokat gyakoroltuk. De akkor hogy jusson el egy alapból teljesen idegen emberhez? Ez a cikk inkább a lobby-szintű kapcsolatépítést célzók számára íródott, de a hagyományos értékesítésben is hasznosítható.
|
Bővebben...
|
Együttműködés, vagy verseny? |
|
|
2010. június 23. szerda, 03:00 |
„Kerüld a versenyt” – írta Courtney Sperlazza egyik cikkemre válaszul, de ki is fejtette: „Nem úgy értem, hogy kerüld a versenytársaidat. Kerüld a versenykedés gondolatát! Bárkivel együtt tudsz működni. Még akkor is, ha azonos iparágban vagytok, van olyan, amit ő jobban tud, mint te, és fordítva. Mi ezeket a pontokat lehetőségeknek hívjuk!”
|
Bővebben...
|
Hogyan kezeljük az ügyfél kifogásait I.rész |
|
|
2010. június 23. szerda, 03:00 |
Cikkünk példákkal fogja illusztrálni azon helyzeteket, melyek elkerülhetetlenek egy akár telefonbeszélgetés, akár egy egy tárgyalás során. Ha jól kezeljük az ügyfél kifogásait, ezen momentumok sem akadályozhatják meg egy szerződés létrejöttét.
|
Bővebben...
|
Marketingeljen céges nagykövetekkel! – II. rész |
|
|
2010. június 22. kedd, 03:00 |
Készüljön fel rá, hogy meg kell válaszolnia azt a kihívó kérdést,hogy „Ön mivel foglalkozik?” Bemutatkozásának magában kell foglalnia, - ki az Ön célpiaca, - Ön mivel foglalkozik (amilyen tömören csak meg tudja fogalmazni) -milyen eredményeket ér el?
|
Bővebben...
|
Az abszolút hideghívás és annak lehetőségei |
|
|
2010. június 22. kedd, 03:00 |
Vállalkozóként fantasztikus érzés ragad el bennünket akkor, amikor rájövünk arra az aprócska tényre, hogy a világon minden pénzzel rendelkező ember, akár potenciális ügyfelünk lehet. Ha csupán kicsiny országunkat szemléljük, akkor is találunk benne úgy nagyjából 5-6 millió embert legalább, aki nyugodtan elkölthetné pénzét a mi üzletünkben.
|
Bővebben...
|
|